Hotel Ali Baba Palace ****

Hotel Ali Baba Palace
Ali Baba Palace
7,3

905 reviews over Hotel Ali Baba Palace in het Nederlands

Goed hotel en geweldige medewerkers.

Monique, 7-9-2017

Goed hotel maar verouderd.

Eten wat eentonig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

goed te doen,voor herhaling vatbaar

carlo, 6-9-2017

kamers zijn voldoende

elke dag koud water in het koelkastje

ruime kledingkast en iedere dag schone handdoeken

mooi zwembad inclusief bar in het water

mooie zee met ruimte om te middageten dus hoef je niet terug te lopen naar de eetzaal.mooie locatie om te snorkelen maar neem wel waterschoenen mee ivm stenen aan het begin van het strand/water.eten was er voldoende en voor elk wat wils.geen problemen qua glazen of borden gehad.deze worden continue aangevoerd.eten word gewoon in zicht klaargemaakt dus was gewoon warm en eetbaar.animatie was niet veel deze periode.elke avond vanaf 9 uur met een duur van 45 minuten tot een uurtje.daarna word je verzocht om naar de disco te gaan wat naast het hotel gelegen is.buiten het resort is er een winkel gebeuren waar je van alles en nog wat kan kopen.zeer opdringerige verkopers zowel in het winkelcentrum als in hurghada zelf.je kan amper op het gemak kijken of er staat al een verkoper achter je om je van alles aan te smeren.mocht je wel wat kopen ga dan gerust naar 25% van de prijs wat hun zeggen,daar krijg je het op den duur ook wel voor mee.ga met de bus van het hotel naar hurghada stad,kost je 3 euro per persoon voor heen en terug.ook aanbiedingen voor excursies word je mee doodgegooid.alles wel iets aan de prijzige kant maar mooie belevenis.zou alleen geen dolfijnentrip doen als je een zwakke maag heb.om dolfijnen te lokken gaat de boot erg tekeer waar je maag 5x van omdraait.was met mn dochter en dit was leuk voor ons maar de egyptenaren kennen het woordje nee niet,of ze weten niet wat het betekent.zo opdringerig dat je er af en toe niet vrolijk van word.ook de controle op het vliegveld is erg overdreven.elke halte je paspoort laten zien en je schoenen uittrekken.mocht je een waterpijp kopen is dit mogelijk,maar de kooltjes voor de waterpijp mogen niet mee het vliegtuig in,dus koop de kooltjes gewoon in nederland.de smaken mogen wel mee in de koffer.let op dat je de waterpijp niet in de handbagage doet,want hij mag alleen in de koffer vervoert worden.al met al was het goed te doen en vind ik het persoonlijk het geld waard.

Nooit meer.

Met eigen ogen gezien. Nooit meer, 5-9-2017

Overal zie kakkerlakken schimmel kapotte en vieze spullen. Te deuren vallen uit elkaar van het vocht. Het zwembad daar kun je op de tegels tekenen in het huidvet. Alleen maar diaree buikpijn en last van de luchtwegen. Vaak geen airco of water. Kamer wordt.totaal niet.schoongemaakt. de lakens worden omgedraaid. Handdoeken neergelegd klaar. De schoonmaker staat liever te telefoneren. Reisleider doet niks.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad!!

Nijl, 31-8-2017

Wij hebben een supervakantie gehad. Bij aankomst was onze family room niet beschikbaar maar mochten als compensatie drie dagen in een suite zitten en kregen een late check out op de laatste dag. Na 3 dagen wel een family room, perfect; ruim, schoon, elke dag schone handdoeken.

De recensies over het eten snappen wij echt niet, we hebben heerlijk gegeten. Bij het strand was de lunch idd elke dag hetzelfde, maar prima te eten. In de avond wel variatie en absoluut niet elke dag hetzelfde. Je kunt in elk land altijd wel iets oplopen, maar als je je niet waagt aan kraanwater/ijsklontjes/gewassen groente is er niets aan de hand. Eten was gaar en lekker.

Strand ook heerlijk, gelukkig hadden we de tip om waterschoentjes mee te nemen ter harte genomen, zowel voor de stenen als de zee-egels. Je hoeft niet ver te zwemmen om te snorkelen en mooie vissen te zien.

Personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Zwembad ook prima, schoon water en koud.

Anoniem..., 30-8-2017

Was een super vakantie !! Personeel was super vriendelijk, mooi groot zwembad! Wel oude kamers, maar werd iedere dag goed schoongemaakt !
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

Diana, 28-8-2017

In 1 woord drama. Eten bar en bar slecht. 14 dagen in middag en avond exact hetzelfde te eten. Pasta. 14 dagen lang. De kamers zijn oud. Kapot. Kitranden van 10 cm. Schimmel aan plafond. Dit was onze 4de x in Egypte dus waren echt wel iets gewend maar dit sloeg alles. Waterpark was eerst vanaf 8 jaar en toen wij aankwamen vanaf 10 jaar. Sta je daar met huilende dochter. Nooit meer Ali baba
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer. zelf ondervonden.

dolfijntje, 27-8-2017

Slechtste vakantie ooit. Kakkerlakken overal, vies zwembad tot uitslag aan toe. vaak geen airco of licht. Ook soms geen water of geel water. 3 restaurant vaak in alle 3 het zelfde eten. Wat erg tegen viel. Veel mensen met buikklachten, diarree tot bij thuis komst te horen krijgen dat je een parasiet hebt opgelopen. Vaak warm drinken. Glazen werden niet goed afgewassen, stonken gewoon naar alcohol.

Zwemwater was gewoon geel. Naalden op de bodem van het zwembad. Tegels los in en om het zwembad. Helaas kan ik nog wel even door gaan. Veel onvriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

ben niet kieskeurig maar dit nooit meer

samsung007, 26-8-2017

echt de kamers zijn zeer oud het eten valt erg tegen

tegen betaling kun je wat anders krijgen voor 12 euro pp

het waterpark valt ook tegen je moet speciale zwemkleding hebben anders mag je niet op de glijbanen..

ben met 5 personen 2 weken aan de diaree geweest nu nog steeds last van krampen..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

zeer slecht hotel

bert, 26-8-2017

De bar in het water en de mensen achter die bar zijn goed

het eten vreselijk ben twee weken aan de diaree geweest alle 5

heel veel kip produkten en geen smaak aan het eten

als je betaald krijg je wat anders zo moet het niet

hotel zeer verouderd het waterpark beter niet heen gaan...

nooit meer.......

Niet voor herhaling vatbaar

Iris, 24-8-2017

Het hotel is een groot resort van de receptie tot het uiteinde van het resort is als je een beetje door loopt kleine 10 min wandelen waar wij de kamer hadden. Ook totaal geen probleem aangezien we midden 20 zijn en jonge benen hebben.

HET ETEN: we hadden twee weken geboekt toen we er waren allebei ziek geworden. Overgeven, diarree, heftige buikpijn. Lang leven renni op en geven moment waren we het echt bui weinig variatie en elke dag lunch is bijna het zelfde als het avond eten!

Dus we zijn maar een paar geen bij de marina wezen eten dus dubbele uitgeven....

Ik trok die buikpijn niet meer en wou de laatste 5 dagen gewoon kunnen genieten van mijn vakantie nog dus met touroperator gebeld we zijn toen over geplaatst naar een ander hotel waar we al eerder waren geweest!

Een woord TOP!

Allebei niet meer ziek en gewoon nog kunnen genieten, eind maar al goed hotel prima het eten? BIZAR SLECHT.

Nooit meer Ali baba palace voor ons!

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ali Baba Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Baba Palace scoort een 7.29 uit 10 op basis van 942 reviews.