7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aladdin Beach Resort**** bij :

635 reviews over Hotel Aladdin Beach Resort in het Nederlands

Dit nooit meer !

Reshard, 11-8-2017

Aladdin resort , grote teleurstelling misleid door reisorganisatie advertentie. Reisorganisatie had eerlijk moeten zijn over het eten en de type gast. Blijkt meer dan 80% binnenlandse toeristen te zijn. Waar een deel van onbeschoft is! Voor dringen , overvolle borden laten staan. Niet vriendelijk ! Eten was een slecht en de bediening op sommige na, slecht. Maar ligt 100% aan management die absoluut blind is voor kwaliteit en service, Wij hebben veel gereisd maar dit slaat helemaal nergens op en neem vooral de NL reisorgantie kwalijk die hoord haar gasten duidelijk te vertellen en geen mooi plaatje te verkopen waar een groot deel niks van klopt !
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig

Yves vangeel, 11-8-2017

Een heel goed hotel, hele vriendelijke mensen, eten is heel lekker, en het animation team is the best, een hele dag lang verwennen zeer de kinderen en ook nooit al iets ouderen is er van alles te doen. Je zult je er niet vervelen, echt heel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

NOOIT MEER

Anoniem, 3-8-2017

Onvriendelijke mensen, vreselijk eten, volledig vol met gesluierde vrouwen en geil kijkende mannen, sommige kamers zo dramatisch dat je je hond er nog niet zou zetten, apart zwembad voor de Europeanen maar ligt ver van het strand, openbare toiletten smerig, licht gaat gewoon uit als nog zit te eten, totaal niet flexibel, WiFi alleen bij de lobby (en tegen betaling), plassende kinderen in de lobby, schandalig dat dit hotel überhaupt aanbieden, touroperator bedankt !
Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed mega groot hotel.

Mirjam Stigter, 14-2-2016

Prachtig zwembad met in de winter een deel verwarmd wat ik een pré vind.

Eten was voor wat wij gewend zijn in Egypte goed te doen.

Hartstikke leuk waterpark naast de deur.

Winkeltjes op loopafstand.

Gereisd met partner in november 2015

Matig.

Antoinetta, 26-11-2015

10 dagen verbleven in Aladdin beach Resort. Kwam helaas mijn verwachting niet na.

Kamer was schoon en personeel over het algemeen vriendelijk. Eten was slecht en weinig keus. Zelfde geld voor drinken weinig keus en alles uit flessen.

Eten bij het strand in de middag elke dag het zelfde de keus uit : patat, hamburger, hotdog lauwe pizza stukjes en salade wat er de hele dag al ligt. daar ook weer geen/ weinig keus van drinken warme flessen en kleine bekertjes.

Gelukkig konden we elke dag gratis gebruik maken van het tegen overgelegen Titanic Resort, dat heeft veel goed gemaakt eten was top en daar dus ook elke dag gegeten en gezwommen. Mooi hotel en het waterpark is top! Prijs is aan de lage kant maar dit hotel was voor ons alleen om te slapen. al met al wel een fijne vakantie gehad. Maar dat kwam dus puur door het Titanic Resort.

Gereisd met partner in juni 2015

Nooit meer.

Jeannette, 24-11-2015

Nee, hier gaan wij nooit meer naar toe, kennen het van een paar jaar terug, maar wat gaat het achteruit zeg, niet voor het personeel, is zeer vriendelijk!!! Ook russich gericht!!! Wij gaan een ander hotel uit zoeken!!!
Gereisd met partner in februari 2015

Absolute aanrader, wij komen zeker nog een keer.

ih, 31-10-2015

In oktober hier geweest. Wat een heerlijke week. Personeel erg vriendelijk. Wisten na 2 dagen al wat je wilde drinken. Snap de beoordeling hiervoor niet. Wij kregen nl wel de cocktail en sterke dranken. Tot 12 uur zat dit gewoon bij je al in in. Receptie vriendelijk en altijd 1 of 2 personen die goed Engels spraken. Wij konden niet pinnen in het hotel, hiervoor konden we naar hotel alibaba. Met een taxibusje vanuit het hotel kun je prima naar het centrum. 2en half uur lijkt kort,maar is meer dan genoeg. Centromal is een leuk centrum met een Mac en kfc😃. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Voor mensen die voor n dubbeltje op de eerste rij willen zitten... tja dan kun je altijd negatieve dingen vinden. De dames van de massage zijn ook erg vriendelijk en goed. En de snorkeltocht naar delfinhouse is echt superrrrr... o.ja.. als vrouwen alleen kun je hier prima heen. Geen enkel probleem.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

1 keer nooit meer

danielle, 28-10-2015

wij zijn al regelmatig naar Egypte geweest, maar dit vonden wij echt het slechtste hotel die we hebben gehad.

positief: alles wordt goed schoongehouden. zowel kamer als zwembad. personeel receptie was behulpzaam (meestal).Het waterpark ernaast waar je 1 keer gebruik van mag maken is erg leuk en daar weet de bediening wel hoe het moet.

Negatief: wij hadden eerst een kamer waar de schimmel in de koelkast stond. airco niet werkte en de balkondeur geforceerd was waardoor we hem niet meer op slot konden doen.

Volgende dag andere kamer gekregen(zonder problemen) maar hier werkte de airco elke keer maar een paar uur waardoor we midden in de nacht wakker werden van de hitte.

elke dag geklaagd en elke keer beloofde dat ze het gingen oplossen. dit is niet gebeurt

Het eten was eentonig en smaakloos.

Het drinken mocht je niet zelf pakken, maar als je het bestelde kreeg je het meestal pas als je al klaar was met eten. en als je er nog een keer na vroeg kreeg je een geïrriteerde blik van ze.

Gereisd familie in oktober 2015

Geweldig!

lisilmel, 21-10-2015

De verhouding prijs/kwaliteit is meer dan goed!

Het is er groot maar je wordt er persoonlijk behandeld. De bediening weet wat je wilt drinken en maken tijd voor een gezellig praatje.

Het personeel is vriendelijk of ze nu bij de receptie zitten of in het restaurant werken. Sommige kijken wat onvriendelijk maar als jij lacht dan lachen ze terug.

We hebben er een geweldige week gehad.

Ga vooral mee op excursie om te snorkelen en/of wilde dolfijnen te zien. Dit is echt de moeite waard.

Het eten was prima en gevarieerd genoeg.

Ook de kamers zijn prima.

Wifi werkte prima rond het terras en receptie.

Wij komen zeker nog eens terug!

als ik dan een minpuntje moet noemen is dat mijn portemonnee waar muntjes voor fooi in zat is verdwenen vanaf onze kamer. Ik denk de schoonmaker. Dit wel gemeld.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

2de keer maar dit nooit meer

Fam v sloten, 21-10-2015

We kwamen aan in het hotel toen naar onze kamer gebracht daar de koffers binnen gezegt werden we uitgescholden in het arabisch vanwegen fooi

Elke dag uit flessen drinken die in louw water op de bar staan soms gewoon op de bar

Geen fooi geen schone kamer

Het eten is rundvlees kip vis rijst om de 3 dagen het zelfde dus als je 15 dagen er zit.

Als je vroeg bij de bar om 7 up en het was er niet kreeg je als antwoord no! Meer niet en dan schonken ze gewoon cola ofz voor je in.

Ik heb herpus in mijn mond opgelopen daardaar van bestel of glazen

Mensen die er al 9 jaar kwamen waren ook zwaar teleurgesteld en gingen niet meer terug we zijn als tuig behandeld zelfs de laatste dag 2 kamers bijgeboekt om te douche 25€ per kamer kom je in de kamer om te douche liggen er gewoon handdoeken nat op de grond dus afdrogen was er niet bij en de kamer was gebruikt ga je naar de reseptie om te klagen lachen ze je uit en zeggen ze als je zegt zo kom ik hier niet terug hahahaha jij komt wel terug

Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aladdin Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aladdin Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aladdin Beach Resort scoort een 7.18 uit 10 op basis van 669 reviews.