Beoordelingen Hotel Utopia Beach Club****

26 oktober 2014

Utopia Beach Club****
133 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Utopia Beach Club****
20km south of El Quseir, 7458, El Quseir (bij Marsa Alam)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utopia Beach Club**** in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utopia Beach Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Utopia Beach Club scoort een 7,7 uit 10, op basis van 133 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utopia Beach Club**** in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utopia Beach Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Utopia Beach Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 162 vakantiefoto's van Hotel Utopia Beach Club**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Utopia Beach Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Utopia Beach Club**** met andere accommodaties in El Quseir (bij Marsa Alam).
Even geduld a.u.b.

7,8
7,6
7,5
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Juli 2014
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
peter
8,0

14-08-2014 Wij zijn 3 weken in dit resort verbleven. We hebben een zeer leuke en relaxte vakantie gehad . Leuke mensen leren kennen . Het hotel zat toen wij er waren voor 50% vol en dat was precies genoeg . De laatste 2 dagen kwamen er heel veel tjechen bij en zat het hotel bijna vol , wat ook meteen inhield dat we blij waren dat dit niet drie weken was , dan hadden we echt een rot vakantie gehad , overal rijen bij het eten zag ik mensen een uur wachten op een tafel etc .maar dat was gelukkig alleen de laatste 2 dagen. Verder hebben ze een mooi huisrif om te snorkelen en duiken . Subaqua is een leuke duikschool maar wel aardig aan de prijs die andere weet ik niet. Eten is niet heel uitgebreid maar ik heb 3 weken lekker gegeten , drinken is over het algemeen in grote bekers en lekker koud . Kamer is goed schoongemaakt en elke dag een leuke handoeken figuur gehad .al met al voor een 3,5 of 4 sterren hotel waren mijn verwachtingen overtroffen ( op de laatste 2 dagen na )

Alleenreizend, Apr. 2014
"Prima vakantie gehad"vertalen
pietpostzegel
6,0
8,0

30-04-2014 Eten is goed, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, zeer mooi om te snorkelen. De afwerking van de goedkopere kamers zou netter kunnen, maar alles is wel schoon. Animatie heb ik s'avonds wel gemist. De excursies zijn ook mooi, maar een flink eind rijden met een busje.

Met partner, Mrt. 2014
"Een parel voor de rustzoeker, onderwaterliefhebber"vertalen
mevrouw schalkwijk
8,0

07-04-2014 Ik heb dit hotel al meerdere keren bezocht. Het hotel is vrij eenvoudig maar netjes en heeft vriendelijk personeel. Eten is niet al te uitgebreid maar altijd smakelijk en gevarieerd. De (duitse) duikschool bij het hotel is erg goed en betaalbaar (dagexcursie met boot 18 euro) en heeft ook heel veel mogelijkheden voor snorkellaars. Het huisrif is zeer uitgebreid en ook goed zelf te verkennen. Geen steiger dus minder afhankelijk van de wind met in het water gaan.

Met partner, Mrt. 2014
"Matig hotel , met een mooi huisrif"vertalen
Hans en Marion
4,0
8,0

05-04-2014 Wij verbleven hier in maart 2014 , wij hadden een beachfrontkamer geboekt maar deze zijn zo oud en in de deuren zitten zulke grote kieren waar ongedierte naar binnen kan komen , dat we een superiorkamer in het nieuwe gedeelte hebben gevraagd , deze hebben we ook gekregen. Verder voor Egyptische begrippen redelijk hotel, al wel erg verouderd , het sproeien met rioolwater is milieuvriendelijk maar het stinkt ook erg. Ontbijt en middageten redelijk , ook frietjes aan het zwembad, maar vooral het avondeten is toch echt wel onder de maat , weinig variatie , elke avond ook wel pasta maar deze is weinig smaakvol, nooit frietjes , wel aardappelen maar erg vet , rijst plakkerig , eten niet altijd echt warm.
Mooi huisrif en vriendelijk personeel , veel Duitsers en/of Italianen , geen Russen.
Geen waterkoker op de kamer , goed strand wel waterschoenen meenemen voor snorkelen , verwarmd en schoon zwembad , wifi in lobby 5,- per uur werkt goed.

Met partner, Feb. 2014
"Dit hotel is zeker een aanrader!"vertalen
Annelous en Ralf
7,0

11-03-2014 Het hotel ligt prachtig aan het strand met mooi blauw water en met een heel mooi reef om te snorkelen voor de deur! Heeft een prachtige tuin en 3 zwembaden ( 1 grote en 2 kleine). Het personeel is stuk voor stuk allemaal uiterst vriendelijk! Toen wij weg gingen werd er zelf door het personeel voor ons gezongen en gedanst als afscheidsfeestje. Het eten is goed, niemand is er ziek geworden en er was veel variatie! Het hotel ligt wel afgelegen van een dorpje of iets, je bent op het resort aangewezen, maar die heeft zelf ook genoeg winkeltjes, een stuk of 8 en je kan ook nog naar de winkeltjes van hotel Pensee ( ligt er naast). De prijs kwaliteit is erg goed, het is niet al te duur, maar verwacht dan ook geen super luxe hotel, het is gewoon een goed hotel! De kamers zijn standaard, niks mis mee en worden goed schoongemaakt! Wij waren en in Februari en miste toen wel wat entertainment 's avonds, wellicht in het hoogseizoen anders. Voor rust, zon en zee een ideaal hotel!!

Met partner, Nov. 2013
"Geweldige plek"vertalen
Piet en Jantje Reij...
8,0

06-12-2013 het hotel is aan het verouderen , dat is jammer , alles wat kapot is word niet gemaakt , verder een heerlijke plek om te zijn , personeel heel vriendelijk , ligging prima , mooi groot opgezet , waren er voor de tweede keer , gaan zeker terug .Piet en Jantje reijm .

Met partner, Nov. 2013
"Prima resort!"vertalen
Romeo en Julia
9,0

28-11-2013 Goed hotel met een heel mooi huis rif. Er zijn meerdere snorkelmogelijkheden, ook met wat meer wind kun je goed snorkelen. Er ligt ten noorden van Utopia ook nog een prachtige lagune (beter met hoogwater), je kun via mos/gras naar lagune flipperen. Hier zit een hele familie kogelvis (een stuk op 5), murenen, nemo vissen, cowtail rog. Het eten is veel van het zelfde, maar smaakte wel goed. De koffie is heerlijk in de lobby, lekker warm met opgeschuimde melk. Het was de tweede keer dat we in dit hotel zaten en vonden het duidelijk verbeterd, alles liep als een trein, misschien kwam dat ook omdat het niet zo druk was.

Met partner, Mei 2013
"Mooie plek om te snorkelen"vertalen
litjens
8,0

10-06-2013 Goed hotel, met een geweldig rif om te snorkelen/duiken direct aan het strand. Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn zeer goed. Entertainment was niet zo bijzonder, maar het recreatieteam deed wel hun best, alleen was er niet zo veel animo om mee te doen vanuit de gasten. Veel Italianen. Het eten was goed.

Met jonge kinderen, Apr. 2013
"Zeer goed hotel met mooi huisrif"vertalen
ilse fonken
6,0
8,0

10-05-2013 Hotel utopia beach is een prima hotel met een heel goede prijs kwaliteit verhouding. Super strand met beach restaurant en iedere dag activiteiten op het strand. Personeel is ontzettend aardig. Eten meer dan prima. Voldoende variatie en goed bereid. Prima zwembad met glijbanen voor de kinderen. Echt een aanrader ! Wij waren er met 2 kinderen van 7 en 9 en hebben ons uitstekend vermaakt. Geen enkel minpuntje voor dit hotel.

Met vrienden, Sept. 2012
"Goed hotel, aan een fantastisch huisrif!"vertalen
judit
9,0

10-10-2012 voor ons het tweede jaar (2011 en 2012) dat we dit hotel bezochten. Vorig jaar waren er nog problemen met de watertoevoer, maar die zijn blijkbaar opgelost. Er kwam een prima straal uit de douche. De kamer is ruim, wordt dagelijks goed schoongemaakt en ligt lekker centraal tov strand en zwembad.

Het inchecken geeft gedoe, je komt moe en warm aan, en dan staat er aan de balie iemand die allerlei voorstellen doet om up te graden, want dat is zoveel beter. Trap daar niet in! Vraag eventueel naar de manager, dan is dat zo opgelost. Die jongens steken dat geld in eigen zak, je hebt immers al betaald voor een goede kamer!
Het eten is oke, niet spectaculair, maar goed bereid en veroorzaakt geen diarree.
De schoonmaker had de neiging wel erg close te worden, en iedereen wil graag muntgeld ruilen voor biljetten. In winkels is dit leuk te gebruiken om een paar euro minder te betalen, want onderhandelen....ja....daar zijn zij nu eenmaal beter in dan wij.
Het huisrif verveelt geen moment.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?