7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Utopia Beach Club**** bij :

124 reviews over Hotel Utopia Beach Club in het Nederlands

Goed hotel met schitterend huisrif

Fam. Eilander, 9-5-2017

Het hotel is wel wat verouderd en heeft hier en daar wat achterstallig onderhoud. Maar ondanks dat is het een heel goed verblijf voor een snorkel, duik en strand vakantie. Het hotel ligt aan een schitterend huisrif waar het heel mooi snorkelen is. Het eten was prima, niet heel uitgebreid maar wat er was, was goed.

Wij willen zeker nog eens terugkomen!

Gereisd familie in april 2017

Prachtige bestemming voor in het najaar

eric, 5-3-2017

Wij verbleven hier met drie koppels de eerste twee weken van november. Het weer was zeer goed, boven de 25° met een lichte zeebries. Ons hoofddoel was te gaan duiken hier. Hebben we dan ook gedaan met de zeer bekwame en vriendelijke duikschool van het hotel. Zeer behulpzaam, niets was hen te veel gevraagt. Het hotel heeft ook een mooi groot zandstrand.(Ligbedden, windschermen en handdoeken gratis) Het huisrif is groot en uitgestrekt en zeer geschikt om te snorkelen. Het verblijf hier is zeer aangenaam, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik raad de kamers in het hoofdgebouw aan, vind deze beter geschikt voor koppels en alles is dichtbij. Het kleine animatietiem is de ganse dag bezig met vanalles en nog wat om de klanten te plezieren.

Het eten was goed, ruime keuze, maar ga niet te laat eten savonds er is wel voldoende maar geen overvloed waardoor soms wel eens iets opgeraakt en niet werd bijgevuld. Al bij al een mooie en ontspanne plaats om te verblijven.

Gereisd met vrienden in november 2016

Nooit meer met dit management!

Hans en Ria vdS, 8-10-2016

De kamer was goed, warmwater karig straaltje.

Uitstekend rif. Eten beneden maats, karig beleg en weinig keus.

Lunch locatie meer een stal.

Receptie personeel te beroerd.

4 sterren classificatie is echt niet op z'n plaats.

Gereisd met partner in september 2016

fijn hotel

Sandra B, 30-3-2016

Geweldig huisrif. Heel vriendelijk personeel. De laatste dagen van mijn vakantie is het menu veranderd en het de lunch en dinner was goed. Animatie erg goed. Thanks Alaa Charlie Shivo en de cute Mido en de dames voor de goede shows en de gezelligheid. Ik kom zeker terug in utopia
Gereisd alleenreizend in maart 2016

Mooie ligging door koraalrif, hotel matig

Jannie de Leeuw, 28-3-2016

Het koraalrif ligt 10 meter van het strand en is prachtig! Eten; weinig keus in beleg, salades zijn al samengesteld, kwaliteit redelijk. Alcohol; alleen het bier was redelijk te drinken, je betaald voor de coctails (en sinaasappelsap). Gastvrij; de obers en koks zijn vriendelijk, bij de receptie niet. Zwembad; heerlijk. Strand; mooi met eigen afgeschermde plekjes. Temperatuur; heerlijk, wel vaak harde wind. Bedden; wakker worden met stijve nek. Douche; afwisselend warm en koud.Koffiebar; kregen zakjes oploskoffie om zelf met water koffie te maken. Rust; altijd een rustig plekje te vinden. Wellness, massage e.d.; let op, stel van te voren een prijs en behandeling af anders betaal je veel te veel of doen ze meer dan je eigenlijk wilde! Vliegen; veel! Die worden aan het eind van de dag bestreden met rook: binnen blijven om 18.00! Muggen; 's avonds in de kamer en buiten. Als je een fooi wil geven doe dit dan aan de persoon zelf ipv in de fooienpot, hier krijgen ze namelijk niets uit!
Gereisd met partner in maart 2016

Nooit meer

edsyl, 5-12-2015

Een sterk verouderd hotel waarvan de helft in renovatie is. Alles is gericht op Duitsers dus je wordt continue aangesproken door het personeel in het Duits. Als Nl'er voel je je echt een buitenstaander. Mensen die in dit hotel komen, komen hier al jaren en voelen het als thuis komen als één familie. Het eten was ééntonig alleen het brood was lekker vers en goed van smaak vooral in het beach restaurant. Broodrooster en vaatwasser waren kapot en glazen werden met de hand zonder zeep onder de kraan afgewassen. Overal lopen katten(met een vieze kont) en je moet niet schrikken dat ze op je schoot of tafel springen. De tuinen van het complex worden met rioolwater 's nachts besproeid waardoor je heel veel last hebt van muggen en vliegen dus neem zeker insectenspray mee en iets tegen de muggen om 's avonds toch even rustig te zitten. Het strand is schoon en goed verzorgd en de onderwaterwereld is fenominaal. De ligbedden en windschermen zijn sterk verouderd en de handdoeken zijn soms vies
Gereisd met partner in december 2015

nooit meer

van der velde, 24-11-2015

Na 10 maal marsa alam is dit hotel de minste er uit. De kamers zijn netjes en in orde , bungalow geboekt niet gekregen waren in renovatie modus, wat buiten het hoofdgebouw allemaal aan toe is ! Eten was kwa smaak in orde , patatjes op welke manier dan ook altijd rouw vanbinnen, groente oke , vis altijd de zelfde platgekookte, kip niet gezien ander vlees??? Soep heel erg lekker! Mits een kleine aanpassing van details een hele verbetering , zoals geen katten in restaurant.
Gereisd met partner in november 2015

Geweldige vakantie!

Ingrid, 28-7-2015

Bij aankomst waren we even bang dat er niet genoeg te beleven zou zijn voor onze kinderen van 21, 20, 19 en 15. Niets bleek minder waar. We hebben met hele gezin een fantastische vakantie gehad waarin we veel lieve mensen hebben ontmoet. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima en het huisrif is fenomenaal mooi. Voor een snorkel of duiktrip beveel ik het duikcentrum South Red Sea Diving Club aan. Dit duikcentrum ligt links aan het einde van het strand, voorbij het duikcentrum van het hotel. Onder professionele begeleiding hebben zij een van onze kinderen van haar snorkelangst afgeholpen. Het is een jong, betrokken team dat het allerbeste met hun klanten voorheeft. Ook de introductieduiken werden zeer professioneel begeleid voor een redelijke prijs.
Gereisd familie in juli 2015

Gezellig hotel maar werden gek van de muggen!

Iris, 10-5-2015

In december 2014 met mijn Egyptische vriend hier geweest. Gezellig exotisch hotel met veel natuursteen. Algehele kwaliteit vond ik gemiddeld. De kamers waren niet heel schoon en erg veel muggen! S'ochtends, s'middags en s'avonds de hele dag door gestoken door de muggen. En op andere plaatsen in Egypte in dezelfde vakantie geen last van gehad! Mensen in de receptie vond ik niet vriendelijk. All inclusieve was goed. Prima eten! Beste eten van alle hotels in Egypte waar ik ben geweest. De overlast van muggen kwam doordat er met bevuild water werd gesproeid bij de beplanting en op het gras. Verder is het een groot hotel waar genoeg te beleven is. Mooi strand, met prachtig huisrif waar je makkelijk het water in komt. Meerdere zwembaden. Ook kun je zo naar het naastgelegen ''pensee azur resort'' lopen waar je ook van veel faciliteiten gebruik kan maken.
Gereisd met partner in december 2014

Mooi hotel om te snorkelen!

jolanda_24, 2-3-2015

Wij vlogen op Marsa Alam en deden ongeveer een uur over de transfer, maar we moesten eerst 3 hotels langs. Wij hadden een bungalow geboekt, maar kregen een kamer in 1 van de hoofdgebouwen. Door het gebrom van de generator (waardoor ik niet kon slapen), hebben we de volgende dag toch maar om een andere kamer gevraagd. De kamers zijn schoon en ruim. De afwerking is wat minder, maar je bent toch de hele dag buiten. Het eten vonden wij wel prima voor een weekje. Veel pannenkoeken gegeten: bij het ontbijt, lunch en bij snacktijd tussen 4-5 aan het strand. Voor de lunch kun je kiezen waar je wat wilt eten. Ze hadden in het hoofdrestaurant ook heerlijk brood! Soms was het nog warm en de korst knapperig, mm! Heel vriendelijk personeel. Overwegend duitse gasten en in de voorjaarsvakantie veel nederlandse gezinnen. En ja, het rif.... We zijn al 5 keer in Egypte geweest, maar zo'n mooi rif hadden wij nog nooit gezien! Veel verschillende vissen en heel mooi rif met grotten, spleten: snorkelen dus!
Gereisd familie in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utopia Beach Club in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utopia Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Utopia Beach Club scoort een 7.53 uit 10 op basis van 146 reviews.