8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort***** bij :

80 tips over Hotel SENTIDO Oriental Dream Resort

Marie, 15-5-2016
Je moet naar rechts en dan een stuk naar voor lopen het water in het huisrif is fantastich, heel helder en erg veel vis ,onbegrijpelijk dat mensen zeggen dat er geen huisrif is.
Marie-Jose, 28-4-2016

Vanaf 20-4-2016 nieuw systeem aangelegd van wifi.

inloggen en paswoord is je kamer nummer.

Nu zelf op strand en kamer wifi op het hele complex heel fijn.

Je wordt er wel vaker uitgegooid maar log je weer opnieuw in.

Marie-Jose, 28-4-2016

Betaal gewoon met euro doet iedereen je kunt alles wisselen ze hebben munten genoeg en wisselen dit graag voor briefjes.

Dus niet moeilijk doen met Egypte geld ook al is er een pin automaat.

Marie-Jose, 27-4-2016

Ga voorbij de waterfietsen de zee in effe lopen wat een mooi rif kleuren geweldig veel soorten vissen.

Weinig mensen snorkelen daar, aan de andere kant is veel kapot nog een beetje bij de mangrove.

Marie-Jose, 27-4-2016

Neem anti mug spul mee.

Kijk voetbal op groot scherm tijdens de EK.

Brenda, 14-4-2015
Het duikcentrum is top! Ik was erg angstig om te duiken en durfde het eigenlijk niet. De instructeur was zeer professioneel en heeft alle tijd genomen en mij de tijd gegeven om te leren duiken. verder is de tomatensoep in het Italiaanse restaurant erg lekker, maar wat betreft het eten is daar wel alles mee gezegd!

Henk en Anita, 13-2-2015
Ga naar dit resort om je te laten verwennen door zon, zee en rust. Je bent echt op het resort aangewezen want even ergens anders naartoe lopen is er niet bij. Ga ook eens eten bij het Italiaanse restaurant, waar je gratis kunt reserveren. Wij eten er graag en het is weer eens iets anders.
Yomina, 28-11-2014
Neem een duikcursus bij de duikschool Oriental Divers. Ahmed doet het geweldig!
José, 16-10-2014
Nieuw,vanaf oktober ook vluchten vanaf eindhoven airport
rein, 21-9-2014

Koop geen tabletten tegen maag darm stoornissen bij de hotel apotheek.

Ze vragen hiervoor 20 euro terwijl een Egyptenaar voor dezelfde tabletten slechts 1 euro betaalde. Er wordt dan beweerd dat onze tabletten niet goed werken hier, maar dat is onzin gebleken.

Ik kan geen voorkeurkamer aanwijzen, want aan bijna alle kamers mankeerde wel wat.