8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mövenpick El Quseir***** bij :

24 reviews over Hotel Mövenpick El Quseir in het Nederlands

adult only prima

johan, 24-2-2015

Als bewust kinderloos echtpaar net terug van een heerlijke kindvrije vakantie. Dit keer geen last van schreeuwende kinderen in restaurant, zwembad etc. Voor het eerst sinds jaren ook weer in het "plasvrije" zwembad gezwommen en gegeten bij het all inclusive banket omdat het dit keer zonder aangegeten en terug gelegde etenswaren was. Kortom voortaan altijd adults only vakanties.

Nu nog wachten dat er ook in Nederland kindvrije restaurants, bioscopen, pretparken etc komen.

Gereisd met partner in februari 2015

als je rust zoekt ! en je duikt of snorkelt

alain, 11-11-2011

we zijn voor de tweede maal in dit hotel geweest en hebben terug een fijne ervaring gehad.

ons doel is rust, geen gedoe aan zwembaden of bars en strand.(wie dit graag heeft kiest best een ander hotel bvb in sharm of marsa alaam.

het hotel biedt een degelijke service met lekker eten, voor de super deluxe moet je er niet zijn, dit brengt met zich mee dat je gewoon kan doen op ieder moment :-) , je krijgt gewoon een goed product en behoorlijke vriendelijkheid. min : de dranken zijn niet goedkoop, maar waar zijn ze het wel? voor een all in ben je niet altijd goedkoper af, dit hangt af van je gebruik.

voor de duikers :de baai is een fijne duikstek, en heeft het voordeel dat je je niet duikende partner niet te lang alleen laat. ze hebben alle uitrusting aanwezig (ook in grote maten) .10% bij terugkerende gast, en daarbovenop 3% bij betaling cash, nitrox en 15l tank gratis

Gereisd familie in november 2011

prachtig top hotel

GUNTHER DE MUYTER, 26-8-2011

Net terug uit dit resort .

Zeer vriendelijk personeel ,zeer proper hotel , en de gastronomie is er verbluffend goed .

Enig minpuntje in dit resort is dat er geen animatie is en geen achtergrondmuziek aan de bars .

Hotel om zeker tot rust te komen in een prachtig decor .tophotel.Temperaturen vielen goed mee vooral in de top of the rock bar .

Bedankt

Gereisd familie in augustus 2011

goed lekker eten goede prijs kwaliteit

Linda , 21-7-2010

kamers wat gedateerd maar super schoon

douche ook prima

zaten in hoogseizoen maar door opbouw resort overal rustig

geen handdoekjes leggen bij het zwembad

prachtig huisrif en niemand ziek van het eten, heerlijk verse vis op de bbq

zeer uitgebreid ontbeid

Gereisd met partner in juli 2010

SCHITTEREND!

Ankje en Mark, 30-4-2010

Net terug van onze 17-daagse vakantie in dit schitterende resort. Helemaal niks op aan te merken. Mooie baai met meteen een intact koraalrif vanaf het strand. Vanaf steiger ook goed snorkelbaar en sprookjesachtig mooi. Elke avond meerdere mogelijkheden om diner te gebruiken dus je bent niet alleen aangewezen op het buffetrestaurant. Kwaliteit eten is zeer goed met dank aan de Zwitserse chefkok. Misschien is dit resort behoorlijk aan de prijs maar dit krijg je dubbel en dwars terug! We komen hier zeker weer een keer terug.

Gereisd met partner in april 2010

SCHITTEREND!

Anke en Mark, 30-4-2010

Gereisd met partner in april 2010

Relaxing days, romantic nights

Hilbrand, 14-9-2009

Hilbrand

Dat is de slogan van het hotel en dat klopt wat ons betreft helemaal. Een hotel met een heerlijke sfeer en zeer goede service. We zijn hier daarom voor de tweede keer geweest en nog steeds enthousiast. De kamers zijn iets gedateerd maar daar wordt aan gewerkt. Het hotel heeft een mooi huisrif waardoor je er prachtig kunt duiken en snorkelen.

Gereisd met partner in september 2009

Relaxing days, romantic nights

Hilbrand, 14-9-2009

Gereisd met partner in september 2009

fantastische plek

liesbeth, 31-12-2008

ben er geweest v.a. 2 dec 2008 tot 09 dec. 2008.

Je wordt ten eerste welkom geheten met een drankje en een frisse doek om je handen en gezicht wat mee op te kunnen frissen. De koffers worden naar je kamer gebracht, en het is op het hele resort brand, en brand schoon. Het personeel vliegt voor je, en het eten is goed.

een aanrader voor iedereen die even lekker tot rust wil komen, en van de zee houd.

Gereisd alleenreizend in december 2008

pietavanbalkom@hotmail.com, 28-3-2008

Wij hebben twee weken doorgebracht in dit hotel. De ligging is prachtig en een groot pluspunt is dat je vanaf het strand kunt gaan snorkelen. Het personeel had wel iets vriendelijker gekunt. Twee jaar geleden zijn wij ook in el quseir geweest maar dan in het akassia swiss resort dit is ons beter bevallen we gaan dit jaar dan ook weer daarnaar toe. En bovendien is het akassia een stuk goekoper

dan het movenpick.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Quseir in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Quseir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick El Quseir scoort een 8.53 uit 10 op basis van 33 reviews.