54 reviews over Hotel Dreams Beach in het Nederlands

Prima hotel

Anita, 17-7-2017

Samen met dochter van 14 hier 11 dagen geweest. Mooie grote kamer, schoon, van alle gemakken voorzien (waterkoker, föhn, ligbad, zitje)

Personeel vriendelijk en hulpvaardig vooral aan het zwembad. Bedjes worden geregeld ,handdoeken gehaald en klaar gelegd. Geen geren of gevecht voor een bedje. Water heerlijke temperatuur. Animatie doet goed zijn best om het gezellig te maken. Shows zijn okay.

Eten is redelijk hetzelfde elke dag maar smaakt prima.

Al met al een prima hotel. Wij stonden versteld dat wij de enige 2 Nederlanders waren gedurende die 11 dagen..... Een prima plek voor een betaalbare prijs.

Gereisd familie in juli 2017

Verschrikkelijk resort; geen enkele ster waard

Mouna, 12-8-2014

Accomadatie is verpauperd, bad was vies, uiteindelijk zelf schoongemaakt waar de schoonmaker bij stond. Hij bracht er niks van terecht. Het personeel is vriendelijk, maar daar is alles bij gezegd. All inclusive wil hier zeggen dat ze je extra charge willen laten betalen voor zelfs een flesje water. Aan tafel word je niet bediend; wijn, water, frisdrank. Vieze zout en peperstelletjes. Soms zelfs leeg. Je drankje kreeg je letterlijk in een plastic bekertje. Hotel was voornamelijk bemand met Oost Blok landen. Vier animatie personeel, waarvan 2 Russisch. Animatie was ook absoluut geen 5*. Management en personeel niet klantvriendelijk of service gericht. Op onze laatste dag hebben we gedoucht in een kamer, en waren er geen handdoeken. 5 keer gebeld. Uiteindelijk met zijn 2en met een klein handdoekje afgedroogd. Wifi kost geld.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Geen 5 sterren waard!!!!

Annet, 4-8-2014

Ik vindt dit geen 5 sterren waard eerder 3 sterren, de indruk van het resort komt niet overeen met de werkelijkheid. Het heeft een grote achterstand in onderhoud en ligt in de middel of no-where dus moet de accommodatie wel goed zijn. De service en eten waren van een zeer minimaal niveau en is niet wat je verwacht. Wij hebben er geen prettige tijd gehad en hebben ons om laten boeken wat onze vakantie toch zeer top maakte, wij hebben de rest van de tijd in Sentido gezeten en dat was Top!
Gereisd met partner in juli 2014

super lokatie

Manfred, 9-7-2014

begin juli 2014 hier geweest. Super vakantie gehad. Animatie super. voor 20 euro meer een super grote en luxe kamer gekregen. Uitstapjes aanrader.Personeel was zeer vriendelijk. Klopt dat het wat afgelegen licht maar op het park is echt genoeg te doen. Prijs kwaliteit staat in goede verhouding. Eten was afwisselend. Ook thema avonden zoals, bbq avond maar ook egyptische avond. Wij gaan zeker terug. Het duikcentrum deep oceanblue wat ook in dit hotel zit is een echte aanrader. Super dag gehad in rode zee. Gedoken langs koraal. Gezwommen met tropische vissen, zeekoeien en zeeschildpadden. Mensen zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.
Gereisd met partner in juni 2014

Nooit meer zelf niet gratis

Delvaux John, 19-2-2014

Als dit een 5 sterren hotel is dan zijn ander hotels in Egypte daar wij al geweest zijn 10 sterren waard ,nooit zo een slecht hotel gezien.

Hotel is nog maar 8jaar oud , maar in werkelijk ziet het er 30 jr. oud uit.

Eten steeds het zelfde zeer weinig (geen) smaak , kip en vis half gebakken .

Tafels in restaurant zeer vuil Vies voor aan te komen.

Hotel is steeds aangeboden dat drank 24h ter beschikking is dus ook een fabeltje ,hebben een uitstap gedaan van een dag en kwamen om 24.02 exact

aan, wilden nog iets gaan drinken was nog veel volk aan de bar maar kregen dus niets meer! Een hele dag dus niets gegeten of gedronken daar en toch niet 1 drank gekregen, als je dat service kan noemen! En in de bar hing nochtans een bord dat het 24h open is. Kan eigenlijk zo nog wel eventjes doorgaan.

Ik wil er nog bijzeggen dat het de eerste keer is dat ik kritiek uit op een hotel, maar deze keer kon ik mij er echt niet van onthouden.

Gereisd met partner in februari 2014

Echt super vakantie

Luc / Liesbeth en kids, 9-7-2013

Leuk resort,buiten het resort wel alleen maar woestijn maar dat wisten we.echt een zalige relaxvakantie.Kinderen hebben de tijd van hun leven gehad.(Zwemmen,strand,kinderanimatie,kids disco)Super vriendelijke en leuk personeel.Eten was super/vers en lekker(Veel afwisseling).Kamer ruim en zeer proper.Als ik dan toch iets negatief moet zeggen is het misschien de verkoop van excurses.
Gereisd familie in juni 2013

super hotel

Priscilla, 3-7-2013

Resort ligt wel een beetje afgelegen..maar voor een lekker relaxe vakantie is het super..er zijn veel excursies waardoor je toch veel activiteiten kunt doen. Wij zijn met een kindje van 3 jaar daar geweest en die heeft de vakantie van zijn leven gehad, Bedden kunnen hard zijn maar je kunt vragen om een topping en die wordt voor je geregeld...ook strand bedjes aan het zwembad genoeg..mocht er geen meer vrij zijn dan zorgen ze dat er meer gehaald worden.
Gereisd familie in juni 2013

Op website leuk, in het echt tegenvaller

Nout, 3-6-2013

Touroperator geeft op hun website een 9, als je de helft eraf haalt komt dat getal meer in de buurt. Zwembad is goed met voldoende ligplaatsen, handdoeken service ook prima. Kamers gedateerd maar worden elke dag schoon gemaakt.Eten een drama, om je heen niet meer dan ellende in de vorm dat mensen last van hun maag hadden waaronder ikzelf wat 4 dagen heeft geduurd. Irritant zijn de gasten die komen leuren of je wilt duiken,massage wilt hebben, safari en weet ik het al niet meer, ze blijven volhouden. Animatieteam doet erg hun best en zijn Oke, als je niet mee doet ' no hard feelings'. Personeel tot op zeker hoogte vriendelijk,uitgezonderd een paar bijdehandjes die net een ei kunnen bakken of een biertje kunnen tappen. Al met al hadden we een hoge verwachting van dit complex, helaas moest dit bijgesteld worden. Complex word bezet door vnl. Duitsers,Russen en een handje vol Nederlanders. De standaard in Egypte ligt lager dan b.v Turkije qua all inclusive. Voor ons helaas de laatste keer.
Gereisd met partner in mei 2013

Super hotel. Lekker kleinschalig.

esther exalto, 12-5-2013

Gezellig kleinschalig hotel. Een resort aan de rode zee met alleen maar woestijn eromheen. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk ook als je ze geen geld geeft. Wij hadden een superaanbieding en de prijs kwaliteit kwam zeker overeen. Geen 5 sterren hotel maar een 4,5 ster waard. Eten is prima en allemaal vers bereid. Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Prima. Het is een kind vriendelijke accomodatie met een kids club en een leuk animatie team. Maar dat wisselt om de paar maanden. Kinderen tot 13 jaar vermaken zich prima. De matrassen van de kamers zijn wel hard. Kamers zijn wel lekker groot. Met 2 volwassenen en 2 kinderen tot 13 jaar prima te doen. Bijna allemaal uitzicht op zee. Goede duikschool bij het hotel. Echt een aanrader.
Gereisd familie in april 2013

een fijne rustige vakantie

Greg&Margo, 28-4-2013

Op de vraag hoever was u van het centrum van El Quiseir was dit 20-30 km. Als je het resort wilde verlaten dan moest dat wel via een geboekte trip. Omdat wij er maar één week waren hadden wij gekozen voor een rust vakantie. Op het resort is het goed verblijven: ligstoelen, parasols, handdoeken service, alles is gratis. Het animatieteam biedt veel mogelijkheden tot activiteit. De kamers zijn mooi en schoon. Het eten was zeer gevarieerd maar word wel herhaald. Heel vriendelijke bediening en s-avonds is het park prachtig verlicht en best lekker rustig. Wij waren er half april. Wij zouden het geen straf vinden om daar nog een keer naar toe te gaan. De temperatuur in April was tussen de 25 en 30 graden maar door het koele wind van de rode zee was het zeer aangenaam
Gereisd met partner in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dreams Beach***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreams Beach in El Quseir (bij Marsa Alam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dreams Beach scoort een 7.03 uit 10 op basis van 65 reviews.