Hotel The Three Corners Rihana Inn ****

Hotel The Three Corners Rihana Inn
The Three Corners Rihana Inn
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Three Corners Rihana Inn bij:

29 tips over The Three Corners Rihana Inn

natalie, 2-7-2015

quad safari via annie geboekt en was geweldig!

uit eten in het dorpje,heerlijk aan het water gezeten!

marcel, 1-7-2015
jeepsafari via annie besproken was geweldig!!!
cindy van de ven, 17-6-2015
Supermarkt aan het einde van de straat is vrij prijzig. Laat eerst scannen voordat je naar de kassa gaat. Meeste prijzen op artikelen niet aanwezig. ( zak lays chips €5 ,- ) maar dat mag de pret niet drukken !

Bianca Verbeke, 18-3-2015
Bij de boeking zeker nagaan dat je wel degelijk in Hurghada landt. Dit om lange transfertijden te vermijden.
Cissy van Baardwijk, 5-2-2015
ga savonds ook eens naar de Marina of down town ook altijd gezellig
Martin, Suzanne , 25-1-2015
Ga idd lekker snorkelen kan op verschillende manieren allemaal de moeite waard...Claudia hier onder heeft beide meegemaakt. Ik ben alleen met de 1.5 uurs trip geweest. Maar zou het zo weer doen lekker relaxen

claudia, 23-1-2015

Breng een bezoek aan Hurghada,dan krijg je een beeld hoe de egyptenaren leven doe dit wel met een gids,het is een grote stad...

Ga een keer kameel eten nij chez pascal

Laat je bij aankomst rondleiden door Annie,zij geeft je veel nuttige informatie!

wernerke, 15-12-2014
zeker koraal gaan bekijken snorkelen of duiken
cjjohansen, 26-11-2014

vanaf Augustus to

je kan ook Rihanna resort en dan zijn de kamers groter

Petra, 4-11-2014
Als je rihana inn boekt en je vindt de kamer te klein kun je altijd voor €10 pn bijboeken voor rihana resort.Wij vonden dat niet nodig want wanneer zit je nu op je kamer?Alleen om te slapen en te douchen,ja toch?Binnen 5minuten ben je in het dorpje El Gouna.Meteen na de supermarkt om de hoek zit Mobinil (goed kijken,is klein) daar kun je voor €7,50 (voor 1Gb) kaartje kopen voor in je telefoon om te internetten.Je kunt dan niet meer bellen maar dat kon mijn partner dus we waren toch bereikbaar.