Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) ****

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only)
The Three Corners Ocean View (Adults Only)
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Three Corners Ocean View (Adults Only) bij:

731 reviews over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in het Nederlands

geweldig

happy dancers, 18-10-2017

Het personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk, zeer rustig.

Het strand ver op was minder gezellig

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste Happy Dancers,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Exelent

William van der Steen, 17-10-2017

Een zeer goed klantvriendelijk en schoon hotel. Personeel en eten is er top.

Wat beetje tegenviel is dat de Gym gesloten was, dit was een van onze voorkeuren om dit hotel te boeken.

Beste Dhr. van der Steen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heft van het hotel, het eten en de service. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Goede prijs/kwaliteit

Gust, 16-10-2017

Alles is oke maar 'Chez Pascal' vond ik ondermaats

Beste Gust,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Voor herhaling vatbaar

Muriel Zwartjes, 16-10-2017

Vriendelijk personeel,superlekker salades a la minute gemaakt door de manager Hans Peter.

Kamers zijn aan vernieuwing toe vooral de badkamers.

Prijs kwaliteit naar goede normen

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste Muriel Zwartjes,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel en het eten. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Altijd goed!

Marja de Groot, 16-10-2017

Als je een fijne, relaxte en gezellige vakantie wilt met alleen maar leuk en toegewijd personeel ga dan vooral naar Ocean View. Van manager tot huishoudpersoneel ze willen allemaal dat jij een fijne vakantie hebt. Er is van alles te doen in he plaatsje El Gouna waar je zo heen loopt.

Dus een top vakantie in Ocean View!!!!

Beste Mevr. de Groot,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel en de service. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Helemaal niks mis mee

Marc van der Steen, 16-10-2017

Lekker hotel om ff te ontspannen en bij te tanken. Heel vriendelijk personeel.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Beste Dhr. van der Steen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

M.janssen, 14-10-2017

Prettig hotel.zeer lekker eten en sfeervolle terrassen.
Hans Peter Haslinger, General Manager, 18-10-2017

Beste M.janssen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten en de omgeving. We kijken er al naar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Voor totale rust en 100% verzorging

Sylvester, 12-10-2017

er is sinds afgelopen maandag wifi op de kamers dat is super en er is sinds okt ook nieuwe entertainment op het terras om de avonde leuk af te sluiten.
Hans Peter Haslinger, General Manager, 15-10-2017

Beste Sylvester,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel en de service. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Heerlijke oase aan de Rode Zee

Nico Stijnen, 30-9-2017

Heerlijke vakantie gehad, rustig hotel zeer aan te raden. Eten was voortreffelijk en zeer gemeend vriendelijk personeel, niets is ts veel moeite. Kamers wat gedateerd maar alles netjes verzorgd. De Duikbasis Emperor Divers direct aan het hotel is ook ideaal. Mooie omgeving met de jachthaven. Met de "tuxi" was je binnen 10 minuten downtown El Guna alwaar er gezellige winkeltjes en terasje liggen. Geen opdringerige verkopers. Ook aan te bevelen is een avondje dineren bij het aan het hotel gerelieerde restaurant " chez Pascal"

Hotel is ook zeer geschikt voor de oudere medemens welke ook echt geweldige aandacht krijgen, rolstoel toegankelijk en er is een lift aanwezig. We werden zelfs door de hotelmansger uitgezwaaid. We komen zeker nog eens terug voor een fijne en luxe duik vakantie.

Hans Peter Haslinger, General Manager, 1-10-2017

Beste Dhr. Stijnen,

Een zonnige en prettige dag toegewenst vanuit The Three Corners Ocean View. Hartelijk bedankt dat u de tijd wilde nemen om een rescensie te schrijven over uw verblijf hier bij ons. Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, de service, het eten en de omgeving. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Sammy Maters, 27-8-2017

Baliepersoneel: De eerste avond hadden wij een slaapkamer boven de Peanuts Bar. Doordat wij daarboven sliepen hadden wij veel 'last' van geluidsoverlast. Daarom hadden wij de volgende ochtend gevraagd om een andere kamer. Nog geen 5 minuten nadat wij om een nieuwe kamer hadden gevraagd, kregen wij al een nieuwe kamer tot onze beschikking. Deze situatie is typerend voor hoe hard, snel en klantgericht het baliepersoneel werkt. Ze zijn allen heel beleefd, vriendelijk en goed aan het werk.

Het eten: het eten was echt heerlijk! Van het ontbijt, tot de lunch tot het avondmaal, alles was lekker, goed verzorgd en van zeer uitstekende kwaliteit. Iedere dag was er wel iets anders te eten en er werd gewerkt met thema's (ene dag was het Italiaans, dan Mexicaans, dan weer Amerikaans). Iedere dag werd alles vers voorbereid en de chefs die de maaltijden verzorgden zijn van erg goede kwaliteit. Het eten ga ik zeker weten missen!

Barpersoneel en restaurantmedewerkers: Deze mensen zijn fantastisch! Ze werken echt abnormaal hard en veel. Je ziet ze links, rechts, voor en achter je in nog geen 10 seconden, ze doen er alles aan om jou een prettige vakantie te geven. Ze zijn beleefd en vragen altijd hoe het gaat en of zij wat voor jou kunnen betekenen. Zij verdienen nog veel meer waardering dan wat ik nu in dit bericht kan bieden, zo goed was het!

Schoonmaak: De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Elke dag wordt de badkamer schoongemaakt en krijg je verschoonde en nieuwe handdoeken. Ook wordt iedere dag het bed opgemaakt en verschoond en worden het bureau schoongemaakt. Wanneer je de mensen en fooitje geeft krijg je ook nog een mooi handdoek kunstwerk (zie foto). Zij zijn ook erg vriendelijk en werken heel hard.

Waarschijnlijk ben ik als nog een heel hoop mensen vergeten, en daar doe ik hun tekort mee, maar dit is voor mij het meest belangrijke om te weten.

Kamer: de kamer vond ik erg prettig. We hadden eigenlijk twee losstaande bedden, maar die zijn samengevoegd tot één. Dit doen de schoonmakers! Daarnaast is het bed van erg goede kwaliteit, wij hebben 9 nachten heerlijk kunnen slapen! De douches zijn schoon en de kwaliteit van de douche zelf is ook goed (een goede straal en kan zowel warm als koud worden gebruikt). Wel komt er af en toe een apart geurtje voorbij (riolering). In elke kamer (maakt niet uit waar je zit) is er mooi uitzicht op of de haven, of de zee. Dit was top!

Zwembad(en): Het hotel kent twee zwembaden. Eentje op het terrein zelf en eentje 100 meter verderop, genaamd DuPort. Beide zwembaden zijn erg groot, schoon en kennen ze een prettige diepte (iedereen kan staan). Ze hebben een bar naast het zwembad, waardoor je de hele dag door drankjes in de buurt hebt.

Negatief: Helaas hebben mijn vriendin en ik de halve vakantie te maken gehad met een bacterie die ervoor zorgde dat wij een toilet in de buurt nodig hadden. De bacterie zorgde voor heftige krampen en voor veel gebruik van toiletpapier. Vrijwel iedereen die in het hotel verbleef had hier last van. Helaas! Dit was dan ook echt het enige wat negatief was.

Mijn vriendin en ik kunnen met zekerheid zeggen dat wij hier nog een keer naar terug gaan. Wij willen het ook echt aan iedereen aanraden! Het hotel is vier sterren, maar wat mij betreft zeker vijf sterren waardig!!!! Wij balen er eigenlijk van dat wij 'maar' 10 dagen in het hotel waren, want wij hadden zonder moeite nog een week of 2 kunnen blijven!

Gereisd met partner in augustus 2017
Hans Peter Haslinger, General Manager, 6-9-2017

Beste Dhr. Maters,

Het doet me plezier te lezen dat u genoten heeft van het hotel, het eten, de service en de locatie. Ik zal uw warme woorden doorgeven aan het gehele team. We hopen u opnieuw te kunnen verwelkomen een volgende vakantie.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Ocean View (Adults Only) scoort een 9.14 uit 10 op basis van 753 reviews.