Beoordelingen Hotel Sultan Bey****

Sultan Bey****
141 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sultan Bey****
Downtown El Gouna, 84513, El Gouna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Bey**** in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Bey**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sultan Bey scoort een 8,4 uit 10, op basis van 141 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Bey**** in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Bey****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sultan Bey**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 183 vakantiefoto's van Hotel Sultan Bey**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sultan Bey**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sultan Bey**** met andere accommodaties in El Gouna.
Even geduld a.u.b.

8,6
7,7
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Heerlijke vakantie!"vertalen
miranda
7,0

01-11-2014 Onze vakantie in Sultan Bey was heerlijk! Rustig en klein resort waar de kinderen zich heerlijk vermaakt hebben. Kamers relatief klein en bedden erg hard, maar voor de rest schoon. Renovatie is begonnen. Personeel spreekt allemaal engels en zeer vriendelijk! Met het bootje naar het strandje is zeker een aanrader. Heerlijk over de pier wandelen en eten daar. Aanrader: boek voor €25,00 pp een dagtrip snorkelen bij Dive Trek. Echt een super ervaring👍

Met partner, Okt. 2014
"Magisch!"vertalen
Michael
10,0

19-10-2014 Super! In breedste zin van het woord. Zijn net terug en hebben echt een magische vakantie gehad. Hele goede service en top personeel. De bar man Nashaat hebben wij in ons hart gesloten en dankzij deze bijzondere man komen wij zeker terug komend jaar!

El Gouna is een perfecte plek voor een top vakantie in Egypte. Veilig en de verkopers zijn totaal niet opdringerig.

Met vrienden, Okt. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
k_hummel
4,0
1,0
2,0

12-10-2014 Rustig hotel,vriendelijk personeel,centraal gelegen op loop afstand van een gezellig dorpsplein.
Erg veel achterstallig onderhoud
De nacht van Zondag op Maandag gegarandeerd de hele nacht wakker door harde muziek.
Wat het eten betreft,ronduit slecht! Weinig variatie en soms niet gaar!
Veel gasten met buikloop dus.
Het zwembad lijkt in de folders vrij groot maar werkelijkheid valt dat erg tegen.

"Gemoedelijk hotel"vertalen
pipke41
8,0

27-09-2014 Over het algemeen had ik een goede indruk over het hotel. Kleinschalig, dus veel rust! Prachtige omgeving, en zeker een ruim en heel mooi balkon. De kamers zijn erg ruim en schoon. Een beetje gedateerd, maat alles werkte naar behoren. Het hotel ligt op 5 min loopafstand van winkeltjes restaurants etc. Het prive strand is klein, maar met ieder half uur een gratis shuttle boot naar Zeytouna strand, waar je ook kan eten en drinken. Een minpunt is dat je wel heerlijk kan eten op het strand, maar je mag maar 1 gerecht kiezen. Wil je er patat bij, dan kan dit niet. Over het algemeen vind ik het geen all inclusive hotel, maar een vol pension hotel. Je moet veel bijbetalen aan de bar bij het zwembad, (oa cappucino)en bij het eten kun je je drank niet zelf halen, want Dit doet de ober voor je. Hierdoor krijg je maar 1 drankje.

"Prima:"vertalen
Ram Klinkhamer
8,0

21-09-2014 Lekker eten uit de streek, vriendelijk personeel, prachtige tuin, ruime kamers. Gelukkig geen annimatie en weinig kinderen. Minpuntje: groep Nederlandse beroepszeikers die voor 4 sterren betalen maar 10 verwachten: heisa over frietjes... Pluspunten: 1 minuut lopen en je staat in het centrum waar je o.a. Orient vindt (goede koffie, lekker eten), dine around concept en shuttle bootje naar strand. En vergeet niet, fooien helpen: je kamer krijgt wat meer aandacht, de dramkjes komen sneller en je strandbedje staat klaar.

"Prima kleinschalig all-in Hotel"vertalen
Gerard
10,0

19-09-2014 De kamers zijn wat gedateerd en het geheel kan wel wat onderhoud gebruiken, hier is afgelopen week mee begonnen is. We hadden een kamer op grondniveau met lagunezicht. Deze kamer was eenvoudig maar voorzien van alles wat nodig is. De bedden waren vrij hard maar lagen niet onprettig. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken.Het hotel ligt in het oudste gedeelte van El Gouna en van hieruit was het een kleine 3 minuutjes lopen naar het belangrijkste plein met winkeltjes en restaurants. De maaltijden zijn in buffetvorm. Critici zeggen dat elke dag dezelfde dingen op het menu staan, en natuurlijk staan ook elke dag kip, bief en vis op het menu en ook rijst en aardappelen. maar wel iedere dag op een andere manier klaargemaakt. De salades zijn iedere dag vers en het toetjesbuffet mag er ook zijn. Wil je iets anders eten maak dan gebruik van de Dinearound. Het personeel doet zijn stinkende best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Het viel een beetje tegen"vertalen
Denise
3,0
4,0
6,0

02-09-2014 Na alle lovende woorden over dit hotel gelezen te hebben viel het ons wat tegen. El Guna vonden wij nogal een uitgestorven dorp.
De kamers waren prima al was de badkamer wat aan de oude kant en een van ons had last van haar rug op de bedden. Heeft u dit nou ook: vraag bij de receptie om een ander matras en dat helpt!
Onze kamer (nr 402) zat naast een 'beachclub' die iedere zondag een feest geeft tot 2 uur 's nachts met boxen die het volume amper aankunnen...
Het eten was lekker, maar zonder afwisseling en niet een hele uitgebreide keuze. De enige variatie was penne ipv spaghetti.
De Egyptenaren in El Guna waren veel opdringeriger en onaardiger dan in Sharm El Sheik, net als het hotelprersoneel. Er zaten aardige tussen, maar ook echte chagrijnen. Let op dat ze je bandje bij het uitschenken niet afknippen, ondanks dat we voor de hele dag betaald hadden mochten we na twaalf uur niets meer drinken! Ook vonden we het hotel niet heel schoon.
Wij gaan er niet meer naartoe!

Met partner, Jan. 2014
"Mooi kleinschalig hotel."vertalen
Heleen
8,0

02-02-2014 Mooi gelegen, prima kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vrijwel geen Russen, wel veel Egyptenaren op vakantie.

Met partner, Juli 2013
"Uitstekend!"vertalen
Bart
7,0

29-07-2013 Samen met mijn vriendin heb ik begin juli een week doorgebracht in dit hotel. Wij hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad! Het hotel is kleinschalig maar heeft alle gewenste voorzieningen. Kamers zijn voldoende, eten is gevarieerd en smaakvol en het strand is binnen handbereik. Personeel is supervriendelijk! In El Gouna kun je lekker een drankje doen op het terras of wat souvenirs kopen. Hier geen last van typische Egyptische verkooptechnieken! Enige minpunt dat ik zou kunnen benoemen is, naast de te harde bedden, het gebrek aan entertainment. Mocht je daar behoefte aan hebben dan zou ik een ander hotel zoeken. Voor rust en relaxen is dit een enorme aanrader!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Rustige bestemming, erg vriendelijke medewerkers"vertalen
Marielle
6,0

27-07-2013 Sultan Bey biedt keurige accommodatie met een uitstekend restaurant met prettige, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?