8,5

178 reviews over Hotel Sultan Bey in het Nederlands

prima vakantie!

Christa Jacobs, 29-7-2017

erg goed: vriendelijke en behulpzame mensen. vraag en ze gaan het voor je regelen.

minder goed: let op want overal wordt baksish (fooi) voor gevraagd. ook voor ongevraagde diensten. en de egyptische 5 minuten duren soms wat langer dan de Europese versie, dus heb geduld. het is immers vakantie.

Gereisd familie in juli 2017

Geen 4 sterren!

Anoniem, 18-7-2017

In dit resort verbleven van 22 juni t/m 6 juli maar helaas een tegenvaller, wij snappen dan ook niet dat deze accommodatie zo hoog scoort!

Het complex heeft een hoop achterstallig onderhoud, kamers niet erg schoon en balkon ronduit smerig!!! Douche met schimmel!! Het eten was erg eenzijdig( na de eerste week zijn we in down town gaan eten). De eerste week was het erg rustig en de service en klantvriendelijkheid prima, helaas veranderde dit al gauw in de 2de week toen er veel meer gasten waren. Met uitzondering van Mohammed van de receptie en Joseph van de strandbar dit zijn 2 toffe gasten altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn al vaker in Egypte geweest en dit was zeker de minste accommodatie en zeker niet meer dan 3 sterren waard!

Verder hebben wij ondanks het bovengenoemde een heerlijke vakantie gehad, El gouna is een prachtig dorp met uitstekend eten en vermaak, dit raden wij zeker iedereen aan, alleen helaas dit hotel niet. Snorkel Tip! Ga eens naar Sharm El Naga 1,5 uur in de bus maar prachtig om te snorkelen en duiken.

Heerlijke vakantie

Miriam, 17-7-2017

Heerlijk rustig gelegen hotel, aan de lagune.

Vlakbij het centrum.

Service is perfect. Niks is teveel.

Schone kamers.

Genoeg keuze met eten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sultan Bey**** bij :

Een heerlijk en goed hotel

Jeroen Rommers, 30-6-2017

Ondanks eerdere negatieve reviews hebben wij er een heerlijke tijd gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Betalen voor je koffie, water of koud biertje is onzin. Eten is goed, ga je niet ziek van worden. Zwembad is goed. Bootje naar het strand duurt een paar minuten. Vergeet de voucher bij de receptie niet voor je lunch. Kamers, bedden en douche zijn goed. Wifi in het restaurant en nabij het zwembad is gratis. Vanaf veel kamers op het balkon heb je nog bereik met gratis wifi. Blok 4 of 5 wil klopt, daar kan je last hebben van de buren. Wanneer je in blok 4 of 5 zit en je meld bij de receptie dat je een andere kamer wilt, doen ze niet moelijk over. Blok 1, 2 en 3 zijn prima. Geloof de negative reviews niet want die zijn onterecht. Geschikt voor kinderen nee, geven ze ook eerlijk aan. Wil je rust, vlak bij het strand en 5 minuten lopen naar het centrum dan zit je in bij Sultan Bey goed. Neem een tukktuk naar de haven voor 2 euro.
Gereisd met partner in juni 2017

Het was een fantastische vakantie.

Jelly, 28-6-2017

Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten heerlijk en gevarieerd.

Het verblijf was erg schoon.

Ik ga zeker nog eens terug.

Mensen die geen goede recensies hebben gegeven. die kunnen beter thuisblijven.

Dit was allemaal geweldig.

Gereisd met vrienden in juni 2017

nooit meer

Mw Johanna, 15-6-2017

De beste beoordelaar van de negatieve review ( ik was er in die zelfde periode ) heeft wel een punt als het gaat om de dranken die geserveerd worden bij de bar aan het zwembad, zin in een koffie zoals cappuccino ? niet gratis maar betalen,

Maar misschien is meneer ook extra geïrriteerd gezien de prijs die hij betaald heeft voor deze week, het 4 dubbele wat wij als andere gasten hebben betaald. Misschien eens terug naar het reisbureau ?

Kamers oubollig een luidruchtige airco en verblijf je aan de buitenkant van het resort dan is het rumoerig tot diep in de late uurtjes door auto s en gasten die luidruchtig of aangeschoten het resort op komen.

Zelf ben ik nu bijna een week terug en aan de antibotica en al 2x een arts moeten bezoeken omdat ik al 10 dagen een reizigers virus heb opgelopen door niet goed gewassen groente , veel rauwkost gegeten nadat ik de niet gare vis van mijn bord had afgeschoven.

Ondanks dat ik een fijne vakantie heb gehad was dit een grote domper.

Tevens was het land verlaten afschuwelijk , de dame's en de heren van de douane behandelen je als schoften en schoppen tegen je benen om je been om hoog te doen om je zo te kunnen fouilleren !! Nee mijn vakantie land never meer

Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Mw Johanna,

Bedankt voor het beoordelen van ons hotel en we zijn zeer spijt van het horen dat u uw verblijf niet in ons huis heeft genoten.

We zijn zeker niet gewend om dergelijke reacties te ontvangen, omdat onze gast ons normaal gesproken looft voor onze hygiëne, service en hardwerkende inspanningen.

Wij zullen uw commentaren zeker houden en op hen onderzoeken.

Zorg er altijd voor dat u uw opmerkingen tijdens uw verblijf geeft zodat u dienovereenkomstig en rechtstreeks kunt voldoen.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat tijdens uw verblijf gebeurde en wens u het beste.

Uw hotel management

Nooit meer !!

MFC, 9-6-2017

Het kleinschalig hotel heeft duidelijk mogelijkheden voor een prima vakantie . Maar duidelijk heeft de manager meer interesse in zichzelf dan in het sturen van een hotel .

Het hotel oogt vrij kleinschalig , doch geeft een een gezellige indruk ...eerste indruk wel te verstaan . Na een twee-tal dagen begint men hier dan wel de mindere aspecten te zien . Groot gebrek aan hygiëne aan de ( enige) bar - oude , schamele toestellen , gewoonweg een vuil boeltje achter de bar . Net hetzelfde scenario in het restaurant . Eten ( vrij beperkt) is ééntonig , en na twee dagen hou je het voor bekeken , en ga je gewoonweg uit eten . Vuile , vieze vloer aan het zwembad en restaurant . De kamers zijn 80's look , en dringend aan renovatie toe , een oud , vuil douchegordijn maakt mijn dag wel niet , zeker niet als het constant tegen je aanplakt . Aan de bar was er gedurende ons verblijf voor bijna 4 dagen geen "koud" biertje te verkrijgen , wegens gebrek aan draft-vaten . Dus het kwam uit een blikje . Gevolg >> bij temperaturen van om en bij de 40 graden een lauw biertje krijgen , is geen service . Wou je toch een koud biertje , kreeg je er eentje , doch die moest je wel betalen , zo'n 2..5 euro. All-in ?? Een ijsje ?? >> betalen . Cocktailtjes ? een grapje : vieze sapjes en lokale ziekmakende dranken . Wou je een beter exemplaartje >> betalen .

Ik kom niet op vakantie om te drinken , of om me vol te proppen met eten , maar wil wel voor een prijs van 1811 euro voor een weekje , service . En dat heb ik in dit schamele hotelletje niet gekregen.

Voor mensen die hygiëne en service belangrijk vinden ,heb ik één goeie raad . Zeker niet boeken in dit hotel . Voor het geld dat wij hebben betaald hadden we een week in Mövenpick geweest , met alles erop en eraan . Het personeel is overdreven vriendelijk , weten ook waarom ...voor de tips .( deze kerels verdienen dan ook amper maar zo'n schamele 100 euro per maand ). Doch véél respect voor hun . Conclusie : dit hotel is eerder een *** , en krijgt dan ook een welverdiende 5/10.

Beste MFC,

Wij zullen uw commentaren zeker houden en op hen onderzoeken.

Uw hotel management

Heerlijk !!

anita, 23-5-2017

Kleinschalig Hotel en heel persoonlijk allemaal.

Lieve vriendelijke mensen die daar werken .

Heerlijke keuken iedere avond weer andere heerlijkheden.

Centraal in El Gouna gelegen wat erg makkelijk is.

Excursie met de boot - duiken of snokkeltrips of een toertje door de lagune ? Naast Sultan Bay hotel kunt u ze boeken. Niks negatiefs te melden wij vonden het een sprookje daar .

Gereisd met vrienden in april 2017

Geachte Frau Anita,

Dank u voor uw tijd om ons hotel op Zoover te beoordelen hebben genomen

We zijn blij om te horen, dat we erin geslaagd om u het verblijf al wilde voor en genoten ervan bij de Sultan bey Resort bieden.

Dank u voor het prijzen van ons; We zullen zeker stuurt de complimenten en hopen u weer van harte welkom voor een derde keer in onze tweede thuis.

Met vriendelijke groet, Uw Hotel Management

geweldig hotel, charmant en sprookjesachtig!

panies, 15-4-2017

Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Je waant je in een mix van fata morgana en een sprookje van 1001 nachten. Het personeel is zeer vriendelijk. Men doet zijn uiterste best om het de gast naar de zin te maken. Dit jaar hadden we een kamer met uitzicht op de lagune. Geweldig mooi! De kamers zijn verder netjes, er wordt goed schoon gemaakt. het zwembad is mooi, schoon en ook weer met een geweldig uitzicht. Het eten is prima, niet overdreven, maar warm en goed klaargemaakt. Heb je geen zin om hier te eten, dan kun je via het "dine- around"programma van El Gouna eten in een ander hotel of restaurant. Heb ik dan toch een min puntje? Ja, het bier in de zwembad pool mag wat lekkerder zijn en zeker voor nederlandse begrippen met meer schuim....Gelukkig hebben ze ook lekkere cocktails. Wij hopen hier weer terug te komen.
Gereisd met vrienden in april 2017

Geachte heer vennootschappen,

Dank u voor uw tijd om ons hotel op Zoover te beoordelen hebben genomen

Met vriendelijke groet, Uw Hotel Management

super goed voor zijn prijs

Westvlaamskoppet met tienerdochter., 7-3-2017

heel vriendelijk personeel, behulpzaam. Lekker eten. Direct-thuis gevoel. Prachtige ligging, veilig gevoel.

We hadden een standaard kamer voor 3 volwassen personen. Wat krap maar netjes. De badkamer was aan renovatie toe.. Maar voor de prijs die we betaalden was het super! Zeker een aanrader voor koppels.

Gereisd met partner in februari 2017

Geachte Westvlaamskoppet met tienerdochter

Hartelijk dank voor de herziening van ons op Zoover.

We zijn verheugd om te horen, dat je genieten van uw verblijf in het Sultan Bey Resort.

Wij hopen u weer van harte welkom in de zeer nabije toekomst en wens u allen het beste tot dan toe,

Uw Hotel Management

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sultan Bey**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Bey in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sultan Bey scoort een 8.47 uit 10 op basis van 184 reviews.