Hotel Sultan Bey ****

8,5

181 reviews over Hotel Sultan Bey in het Nederlands

Zeker nog eens terug!

Gerard, Brigitte, Annemarie en Leo, 29-9-2017

Sultan Bey is een kleinschalig hotel. De kamers hadden een oosterse sfeer en waren schoon. Al het personeel is behulpzaam en erg aardig. Het buffet was niet groot maar alles wat er geserveerd werd was lekker en erg goed van smaak.

Aangezien wij kaarters zijn vonden wij het erg jammer dat er geen goede verlichting was en er te weinig zitplaatsen bij de poolbar zijn (tijdens ons verblijf de enige bar waar iets gedronken kon worden). Tevens waren er twee dagen bepaalde drankjes niet en ook geen ijsblokjes waardoor de drankjes niet echt koud waren.

Ondanks dit zouden wij zeker nog eens teruggaan naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk tot rust gekomen!

Daisy K, 14-9-2017

30-08 / 06-09

Sultan bey is een klein hotel met een fantastische ligging.

Het personeel is hier vriendelijk en niets is teveel!

Elke ochtend een gratis fles water voor de deur.

Kamers zijn prima en worden netjes bijgehouden qua schoonmaken en handoeken/beddengoed wissel.

Fijn zwembad en direct aan de laguna waar altijd wind is.

Het eten is oké, Maar met het Dine around concept en de lage prijzen mag je zeker niet zeuren!

Als je echt lekker tot rust wilt komen is het hier heerlijk.

Downtown is 5 minuten lopen en voor €1,20 brengt de tok tok je door heel El gouna.

1 beveiligde weg naar El gouna, auto wordt gecontroleerd en bewakers lopen door het centrum.

Geen moment onveilig gevoelt!

Snorkel tour is prachtig!

Koop vooral in Nederland een snorkel masker want dit is veel relaxter.

Ook discovery safari gedaan, beduiene voelde heel nep maar quad en buggy rijden door de woestijn super gaaf!

Gereisd met partner in augustus 2017

Teleurstellend

J.Maertens, 12-9-2017

Kleinschalig hotelletje met een héél klein zwembad . Eén bar'tje met weinig hygiëne en slechte lokale drankjes .De kamers zijn echt passé en dringend aan renovatie toe. Eten : lauw tot koud , en weinig variatie .: dus iedere dag uit eten geweest buiten het hotel . Het strand waar men met de boot naar toe kan gebracht worden , ligt er vuil en vervallen bij . Kortom , een hotelletje om snel te vergeten .

geweldig

An, 26-8-2017

Kleinschalig hotel, bestaande uit 5 blokken, max 3 hoog. Wij zaten in blok 1(daar 2 kamers) en in blok 4 (daar 3 kamers). Bij blok 4 inderdaad 1x p/wk disco naast de deur (bij clubhouse) tot 2u 's nachts (goede muziek). Verder geen overlast. Ruime schone kamers, goede bedden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad aan de kleine kant, maar altijd bedjes beschikbaar. Je kan met boot naar strandje, maar dat valt tegen, vies, ondiep en geen vis te bekennen. Trip via touroperator naar Cairo, met topgids Lofti, piramides en museum enz. absolute aanrader! Privetrip via touroperator met boot om te duiken/snorkelen was ook geweldig. De fun safari met quad/buggy hebben we via "AlexSafari" in het dorp geboekt, was ook erg geslaagd! Wij hoorden van andere hollandse hotelgasten dat de funsafari van touroperator slecht was bevallen, zij kwamen in een Russische groep terecht en werden compleet genegeerd. Verder vooral Nederlandse, duitse en franse hotel gasten. Eten bij Dunes inderdaad goedkoop, logisch..is nl niet te vreten. The grill daarintegen is helemaal geweldig, wij hebben nog nooit ergens zo'n goede steak en hamburger enz gehad. Hoewel het hotel eten ook prima is! Kortom een aanrader
Gereisd met vrienden in augustus 2017

prima vakantie!

Christa Jacobs, 29-7-2017

erg goed: vriendelijke en behulpzame mensen. vraag en ze gaan het voor je regelen.

minder goed: let op want overal wordt baksish (fooi) voor gevraagd. ook voor ongevraagde diensten. en de egyptische 5 minuten duren soms wat langer dan de Europese versie, dus heb geduld. het is immers vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geen 4 sterren!

Anoniem, 18-7-2017

In dit resort verbleven van 22 juni t/m 6 juli maar helaas een tegenvaller, wij snappen dan ook niet dat deze accommodatie zo hoog scoort!

Het complex heeft een hoop achterstallig onderhoud, kamers niet erg schoon en balkon ronduit smerig!!! Douche met schimmel!! Het eten was erg eenzijdig( na de eerste week zijn we in down town gaan eten). De eerste week was het erg rustig en de service en klantvriendelijkheid prima, helaas veranderde dit al gauw in de 2de week toen er veel meer gasten waren. Met uitzondering van Mohammed van de receptie en Joseph van de strandbar dit zijn 2 toffe gasten altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn al vaker in Egypte geweest en dit was zeker de minste accommodatie en zeker niet meer dan 3 sterren waard!

Verder hebben wij ondanks het bovengenoemde een heerlijke vakantie gehad, El gouna is een prachtig dorp met uitstekend eten en vermaak, dit raden wij zeker iedereen aan, alleen helaas dit hotel niet. Snorkel Tip! Ga eens naar Sharm El Naga 1,5 uur in de bus maar prachtig om te snorkelen en duiken.

Heerlijke vakantie

Miriam, 17-7-2017

Heerlijk rustig gelegen hotel, aan de lagune.

Vlakbij het centrum.

Service is perfect. Niks is teveel.

Schone kamers.

Genoeg keuze met eten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een heerlijk en goed hotel

Jeroen Rommers, 30-6-2017

Ondanks eerdere negatieve reviews hebben wij er een heerlijke tijd gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Betalen voor je koffie, water of koud biertje is onzin. Eten is goed, ga je niet ziek van worden. Zwembad is goed. Bootje naar het strand duurt een paar minuten. Vergeet de voucher bij de receptie niet voor je lunch. Kamers, bedden en douche zijn goed. Wifi in het restaurant en nabij het zwembad is gratis. Vanaf veel kamers op het balkon heb je nog bereik met gratis wifi. Blok 4 of 5 wil klopt, daar kan je last hebben van de buren. Wanneer je in blok 4 of 5 zit en je meld bij de receptie dat je een andere kamer wilt, doen ze niet moelijk over. Blok 1, 2 en 3 zijn prima. Geloof de negative reviews niet want die zijn onterecht. Geschikt voor kinderen nee, geven ze ook eerlijk aan. Wil je rust, vlak bij het strand en 5 minuten lopen naar het centrum dan zit je in bij Sultan Bey goed. Neem een tukktuk naar de haven voor 2 euro.
Gereisd met partner in juni 2017

Het was een fantastische vakantie.

Jelly, 28-6-2017

Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten heerlijk en gevarieerd.

Het verblijf was erg schoon.

Ik ga zeker nog eens terug.

Mensen die geen goede recensies hebben gegeven. die kunnen beter thuisblijven.

Dit was allemaal geweldig.

Gereisd met vrienden in juni 2017

nooit meer

Mw Johanna, 15-6-2017

De beste beoordelaar van de negatieve review ( ik was er in die zelfde periode ) heeft wel een punt als het gaat om de dranken die geserveerd worden bij de bar aan het zwembad, zin in een koffie zoals cappuccino ? niet gratis maar betalen,

Maar misschien is meneer ook extra geïrriteerd gezien de prijs die hij betaald heeft voor deze week, het 4 dubbele wat wij als andere gasten hebben betaald. Misschien eens terug naar het reisbureau ?

Kamers oubollig een luidruchtige airco en verblijf je aan de buitenkant van het resort dan is het rumoerig tot diep in de late uurtjes door auto s en gasten die luidruchtig of aangeschoten het resort op komen.

Zelf ben ik nu bijna een week terug en aan de antibotica en al 2x een arts moeten bezoeken omdat ik al 10 dagen een reizigers virus heb opgelopen door niet goed gewassen groente , veel rauwkost gegeten nadat ik de niet gare vis van mijn bord had afgeschoven.

Ondanks dat ik een fijne vakantie heb gehad was dit een grote domper.

Tevens was het land verlaten afschuwelijk , de dame's en de heren van de douane behandelen je als schoften en schoppen tegen je benen om je been om hoog te doen om je zo te kunnen fouilleren !! Nee mijn vakantie land never meer

Gereisd met vrienden in juni 2017
Orascom Hotels, E-commerce Director, 19-6-2017

Beste Mw Johanna,

Bedankt voor het beoordelen van ons hotel en we zijn zeer spijt van het horen dat u uw verblijf niet in ons huis heeft genoten.

We zijn zeker niet gewend om dergelijke reacties te ontvangen, omdat onze gast ons normaal gesproken looft voor onze hygiëne, service en hardwerkende inspanningen.

Wij zullen uw commentaren zeker houden en op hen onderzoeken.

Zorg er altijd voor dat u uw opmerkingen tijdens uw verblijf geeft zodat u dienovereenkomstig en rechtstreeks kunt voldoen.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat tijdens uw verblijf gebeurde en wens u het beste.

Uw hotel management

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sultan Bey bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Bey in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sultan Bey scoort een 8.48 uit 10 op basis van 187 reviews.