Beoordelingen Hotel Sultan Bey****

Sultan Bey****
133 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Sultan Bey****
Downtown El Gouna, 84513, El Gouna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Bey**** in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Bey**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Sultan Bey scoort een 8,6 uit 10, op basis van 133 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Bey**** in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Bey****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Sultan Bey**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 168 vakantiefoto's van Hotel Sultan Bey**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Sultan Bey**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Sultan Bey**** met andere accommodaties in El Gouna.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,3
7,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Jan. 2014
"Mooi kleinschalig hotel."vertalen
Heleen
8,0

02-02-2014 Mooi gelegen, prima kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vrijwel geen Russen, wel veel Egyptenaren op vakantie.

met partner, Juli 2013
"Uitstekend!"vertalen
Bart
7,0

29-07-2013 Samen met mijn vriendin heb ik begin juli een week doorgebracht in dit hotel. Wij hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad! Het hotel is kleinschalig maar heeft alle gewenste voorzieningen. Kamers zijn voldoende, eten is gevarieerd en smaakvol en het strand is binnen handbereik. Personeel is supervriendelijk! In El Gouna kun je lekker een drankje doen op het terras of wat souvenirs kopen. Hier geen last van typische Egyptische verkooptechnieken! Enige minpunt dat ik zou kunnen benoemen is, naast de te harde bedden, het gebrek aan entertainment. Mocht je daar behoefte aan hebben dan zou ik een ander hotel zoeken. Voor rust en relaxen is dit een enorme aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Rustige bestemming, erg vriendelijke medewerkers"vertalen
Marielle
6,0

27-07-2013 Sultan Bey biedt keurige accommodatie met een uitstekend restaurant met prettige, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

met partner, 2013
"Fantastisch hotel"vertalen
Tyrell
9,0

27-06-2013 goed hotel om heerlijk tot rust te komen. service is uitstekend, ligging is goed. kamers zijn ruim en schoon. eten heeft veel variatie. personeel is vriendelijk en behulpzaam.

met partner, Mei 2013
"Superlichte !!"vertalen
meneer van der Putt...
9,0

30-07-2013 Erg hartelijk personeel, geweldige ligging, lekker relaxed allemaal.

met partner, Apr. 2013
"Geweldig kleinschalig hotel!"vertalen
Erik
9,0

07-05-2013 Kleinschalig hotel met 5 appartement blokken. Kamers netjes maar eenvoudig ingericht maar alles er op en er aan. Badkamer met douche. 2 aparte bedden gescheiden door nachtkastje. Veel kamers met uitzicht op de lagune. Blok 1 en 3 hebben het mooiste uitzicht. Alle kamers zijn voorzien van balkon. 1 restaurant. Bij het zwembad is een poolbar. Met de shuttle boor naar Zeytouna beach (eiland). Als je all inclusive gebruikt, dien je vooraf een voucher bij de receptie te halen om bij de All inclusive bar aan het strand heerlijk te kunnen eten. Drankjes zijn daar ook all inclusive te verkrijgen. Het eten in het hotel restaurant is goed op smaak en zelfs alle 11 dagen zeer gevarieerd aanbod van verschillende soorten vlees, salades, soep, pasta etc. Er is geen animatie, dus heerlijk rustig! Je kunt met een gerust hart ook buiten het hotel komen en het winkelcentrum is op loopafstand. Bij Dunes Bar (bij het bruggetje) gratis WiFi.

met vrienden, Mrt. 2013
"Knus en kleinschalig resort."vertalen
Petra
9,0

05-04-2013 Leuk,knus en mooi aangelegd resort.Personeel zeer vriendelijk en netjes.Kamers zien er schoon en zeer netjes uit.Wordt dagelijks schoongemaakt.Badkamer schoon maar wel wat verouderd.Goede,hete douche.Iedere dag schone handdoeken.Eten afwisselend en voor ieder wat wils.Zeer goed klaargemaakt.De Locals zijn vriendelijk en niet te opdringerig.El Gouna is zeer leuk om 's avonds rond te lopen met alle winkeletjes en terrasjes.Ook voor 2 vrouwen.Erg veilig! Er heerst een goed sfeer. Voor (oudere) kinderen is dit resort minder spectaculair.Er is een zwembad maar niet al te groot. Voor gezinnen met kleine kinderen is het resort aantrekkelijker.
Bij het resort is een klein strandje maar ieder half uur vertrekt er een boot naar het grote strand.Hier is het heerlijk toeven.Bij de receptie van het hotel kan je een voucher krijgen om te lunchen bij het restaurant op het strand.Voor mijn vriendin en mij voor herhaling vatbaar!!!

met jonge kinderen, Feb. 2013
"Mooi maar zeer rustig"vertalen
a.j.ahandyman
5,0
6,0

23-02-2013 mooi maar zeer rustig hotel.. 40% bezetting voor kinderen saai.
eten prima in orde Maar de kamers zijn minder en zeker de badkamer .veel
schimmel en niet echt warm water voor de douche
maar voor een zon vakantie prima verblijf

met partner, Dec. 2012
"Mooie ligging, schoon hotel, vriendelijk personeel"vertalen
Petra Roos
8,0

28-12-2012 Als je kiest voor een verblijf in El Gouna dan kies je a.h.w. voor een groot resort. El Gouna is omsloten/veilig er zijn beslist geen opdringerige verkopers. Het is een westers dorp in de woestijn/aan de kust. Er is geen moskee te zien, terwijl er wel eentje is, maar die roept niet op tot gebed. Kortom je waant je beslist niet in Egypte. Ben je dus alleen op zoek naar zon dan is El Gouna prima. Ze willen je doen geloven dat ze eco zijn, maar dat is voor de show, omdat wij westerlingen dat nu eenmaal graag horen. Er rijden veel tuc-tuc karretjes, super milieu verontreinigend en elke middag rond 5 uur worden er in elk hotel de beestjes massaal met gifwolken doodgespoten, dit gebeurd trouwens ook in andere badplaatsen in Egypte. Mensen met longaandoeningen blijven dan liever binnen!

met partner, Dec. 2012
"Super hotel!"vertalen
danielle_3
10,0

03-01-2013 Wij hebben 1 week in dit heerlijke hotel door gebracht. Een prima hotel met vriendelijke mensen, prima kamers en uitstekend eten. De buffetten waren goed en gevarieerd. Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag van schone handdoeken voorzien. Gelukkig niet heel veel last van Russische vakantiegangers gehad. Als we 1 minpuntje zouden moeten noemen, dan is dat de douche; het was een (zeer) zwak straaltje. Maar niets onoverkomelijks voor een week en eigenlijk wel bekend als je naar dergelijke landen gaat. Het cpmplex is leuk opgezet en doet knus aan. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?