Beoordelingen Hotel Mövenpick El Gouna*****

Mövenpick El Gouna*****
224 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Mövenpick El Gouna*****
123456, 84513, El Gouna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna***** in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Mövenpick El Gouna scoort een 8,6 uit 10, op basis van 224 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick El Gouna***** in El Gouna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick El Gouna*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Mövenpick El Gouna***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 104 vakantiefoto's van Hotel Mövenpick El Gouna***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Mövenpick El Gouna***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Mövenpick El Gouna***** met andere accommodaties in El Gouna.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,4
8,2
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer goed. Uitstekende service en faciliteiten."vertalen
Hans Lange
9,0

07-08-2014 Fantastische ervaring. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beste accommodatie die ik tot nu toe heb meegemaakt in Egypte (ben al 10x geweest). Eten erg lekker. Aanraders zijn eten in Il Limone (Italiaans restaurant .. meeste gerechten zitten in het all-inclusive concept) en El Sayadin (Vis restaurant ... 60 LE credit pp voor all-inclusive gasten). De Thai (Bua Khao) was minder. Buffet restaurant (inbegrepen voor all-incluisve gasten) zelf is ook top.
Ideaal voor Kiters (echter geen golven! - vlak water). Minder voor windsurfers (oud materiaal). Duiken is uiterraad helemaal super met veel mogelijkheden voor de kust. Wel per boot vanuit de Marina want voor het hotel zelf is het duiken/snorkelen niets. El Gouna is zelf leuk (downtown en Marina) met in de Marina met name in het weekend het e.e.a. te doen / te zien.

met partner, Jan. 2014
"Super hotel"vertalen
Van der Meer
9,0

30-01-2014 Movenpick El Gouna. Wij hadden een voordeelkamer geboekt. Uiteindelijk een upgrade gedaan naar een gerenoveerde kamer. Bij betalen 210 euro voor een week. Was het bedrag dik waard. Volgend jaar via touroperator boeken want dat is goedkoper. Het Italiaanse restaurant was het beste en verdient een 10 voor lunch en diner (zelfde kaart) . Mooi restaurant, prima bediening, mooi zwembad en terras. Het eten bij Thais restaurant was kwa keus stukken minder als 4 jaar geleden. Bij veel menu's bij betalen. Visrestaurant was OK. Bijbetaling betrof een redelijk bedrag. Prachtige tuinen, bijzonder schone paden en omgeving. Kortom, wij zijn zeer tevreden, wat een luxe, Volgend jaar zeker weer.

met partner, Mrt. 2013
"Zeer goed hotel!!"vertalen
Joke
8,0

25-03-2014 Graag wil ik toch nog een beoordeling toevogen temeer omdat we dit jaar ergens anders in Egypte zijn geweest was enorm tegenviel. Dit hotel heeft uitstekende kamers (gerenoveerde) met een dito service. De bedden en kussens zijn echt super dat hebben wij nergens zo goed ervaren. Het eten is ook erg goed, vooral de variatie die je had met lunch (meerdere plekken en keuzes) en ook voor diner zijn uitstekend.
Ook voldoende ruime om lekker te liggen waar je wilt, animatie kan je opzoeken en valt je niet lastig en het park is mooi aangelegd.
Na onze ervaring dit jaar komen wij hier zeker terug!

met partner, Jan. 2013
"Gewoon geweldig"vertalen
Miss Sunshine
9,0

07-02-2013 Het is heel mooi gelegen. De mensen zijn er erg vriendelijk, altijd bereid om te helpen. De kamers zijn schoon en netjes. Wij zaten in cluster 7 met zeezicht.
Het eten is er fantastisch. Aangezien ik orthomoleculair therapeut ben is het eten voor mij erg belangrijk. Zelf paleo aanhangers en veganisten kunnen er goed terecht. Er is ontzettend veel keuze en ze maken er elke ochtend en avond weer wat van. Elke avond heeft een eigen thema.

Ze werken er nog steeds met een bonnetjes systeem. Heb je All inclusive hoef je aan het eind niets af te rekenen.
Wij gaan volgend jaar weer.

met jonge kinderen, Dec. 2012
"Super relax vakantie gehad"vertalen
liane
10,0

15-12-2012 Na laatste recensie toch enigszins bezorgd op pad.
Gelukkig kunnen wij ons niks bij deze uitspraken voorstellen. Heerlijke vakantie gehad. Resort super mooi aangelegd, heerlijke zwembaden veelal aan zee. Overal bedjes en op het strand windschermpjes. Zelfs voor de badlakens wordt iedere dag gezorgd. Kamer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag werd er schoongemaakt, mini-bar evt. bijgevuld. Er stond een waterkoker, zakjes oploskoffie, thee, suiker. Minibar bier, water, cola, sprite, sapjes, chocolade, chips enz. Personeel zeer hulpvaardig en beleefd. Volledig in de watten gelegd.
Buffetten heel uitgebreid (schandalig veel), alles super vers (zelfs vers gebakken bruin brood!), voor ieder wat wils. Bij de zwembaden ook barretjes en restaurants.
Op park veel te doen voor degenen die dat wensen. (kite-)surfen, (tafel-)tennsis, kapsalon enz., , zwemles, annimatie, fitness, kameel- en paardrijden enz.
Heen vliegduur 4,5 uur, terug 5,5 ivm tegenwind.
Tot volgend jaar!

met vrienden, Nov. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Van Raemdonck Tiny
1,0

08-11-2012 Alle bewoners zitten momenteel onder de vlooienbeten.
Als je je beklag gaat doen aan de receptie kennen ze plots maar 1 taal meer, arabisch.
Bovendien blijkt all inn een zeer rekbaar begrip te zijn voor dit hotel.
Over het eten gaan we zelfs geen discussie voeren.
Rampzalig.

met partner, Okt. 2012
"Leuk hotel "vertalen
van gastel paul
9,0

14-01-2013 net hotel ,vriendlijke bediening,verzorgd lekker eten naar egyptische normen,lekkere thai.Gezellige sfeer en natuurlijk lekker ijs.2 gravle-tennispleinen.Mooie vernieuwde kamers,met goede uitrusting

met partner, Juni 2012
"Super we komen hier zeker terug!"vertalen
Lucia
7,0
8,0

07-07-2012 El Gouna is luxe en rustig, het hotel heerlijk..
Kamer 10 meter van de lagune, 's morgens heerlijk zwemmen in het lauwwarme water tussen de visjes...Voor de deur.....
À la carte visrestaurant, heerlijk rustig, attent en vriendelijk personeel....

met partner, Apr. 2012
"Pure luxe en comfort"vertalen
Chantal
9,0

04-05-2012 Heerlijk hotel in alle opzichten: ruime, mooie kamers met geweldige badkamer (wij hadden de iets duurdere gerenoveerde 'standard room' geboekt - niet de voordeelkamer - deze schijnt verouderd te zijn), mooi ingericht en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en correct, je wordt hier echt in de watten gelegd. Het complex ziet er werkelijk prachtig uit en is goed bijgehouden. Ondanks dat het een groot hotel is voelt het niet massaal aan. Er zijn meerdere restaurants. Als je all-inclusive boekt kun je naast het buffet (wat overigens erg goed is) ook a la carte eten. Je krijgt hier niet zo'n armbandje om maar het wordt discreet met een bonnetje aftekenen afgehandeld. Er wordt netjes gevraagd of je all-inclusive bent of half-pension zodat er geen misverstanden over verstaan. Nette hotelgasten, we hebben geen dronken mensen gezien hier. Zowel El Gouna als het Mövenpick resort zijn echte aanraders!

met partner, 2012
"Mooi, verzorgd resort, lekker eten"vertalen
mevrouw Westers
9,0

25-02-2013 Vooral het Thaise à la carte restaurant was erg lekker! enkel de liging hiervan was nogal bedroevend.....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?