Hotel Sphinx Dahab

Matig

6 reviews over Hotel Sphinx Dahab in het Nederlands

Verademing

Antoinette Verhoef, 10-2-2010

Na een rondreis van 2 weken door Egypte, hadden we nog 1 week in Dahab en verbleven we in het New Sphinx Hotel. Helemaal geweldig om na alle ontberingen een schone hotelkamer te hebben, met airco en een douche. Ik zag dat iemand klaagde dat de kamers niet schoongemaakt werden. Daarvoor moest je je sleutel afgeven bij de receptie. Kwam je dan een uurtje later terug, was de kamer schoon, bedden opgemaakt, nieuw toiletpapier en schone handdoeken. Het ontbijt dat verzorgd werd vond ik wat minder, maar restaurant Funny Mummy ligt tegenover het hotel en het eten en de bediening daar is geweldig.

Ik had het zo goed naar mijn zin, dat ik een paar weken later op eigen houtje ben teruggekeerd naar het Sphinx om nog 10 dagen te relaxen.

Ook aan te raden zijn de massages en het zwembad; dat had ik meestal voor mezelf.

Gereisd met vrienden in mei 2009

nooit meer!!

jeany, 11-5-2009

We zaten in New sphinx hotel hoort bij sphinx hotel.

Verschrikkelijk! Kamers zijn vies en er is sprake van achterstallig onderhoud. Stroom viel regelmatig uit en er werd niets aan gedaan. Geen warm water. Bij de receptie zat het enige personeel van heel Egypte dat niet vrolijk keek, heel bijzonder! Nooit meer daar hopelijk.

Trouwens Dahabcentrum is erg gezellig met lekkere restaurantjes.

Gereisd met vrienden in mei 2009

prima plek

J. van der Wal, 27-11-2008

Via een rondreis in dit hotel terechtgekomen. Het is een budgethotel dus verwacht geen superdeluxe kamers. Ik heb er heerlijk geslapen, het sanitair is inderdaad karig, oa. druppende kranen, maar ach je hebt warm water en in Egypte heb je de kans op chloorwater of zoutwater en aangezien het hier heerlijk aan de zee ligt is het hier zout. De ligging is perfect, je loopt rechtstreeks naar de boulevard aan de ene kant en de winkelstraat aan de andere kant. De mensen zijn zeer vriendelijk dus mocht je wat te klagen hebben dan lossen ze het gelijk op.
Gereisd met vrienden in november 2008

Eric van Giessen, 19-3-2008

Budget hotel, Op loopafstand van alles. De mensen die een beoordeling hiervoor hebben ingevuld zijn via een rondreis hier terecht gekomen en weten waarschijnlijk niet dat je hier logies en ontbijt hebt voor nog geen 10 euro p.p.n.

Als je een 3 persoonskamer neemt kost het je nog maar 7 euro.

Service is goed (manager is Jimmie die tevens eigenaar ban Bishibishi is) geen schoonmaak ?? In 1 week tweemaal schopongemaakt. Matrassen dun? vraag je een tweede om er bovenop te leggen allemaal geen probleem. blijkbaar moeten mensen altijd wat te zeuren hebben. "go with the flow"

Gereisd familie in februari 2008

Kikkert, 27-2-2008

Waardeloos hotel. Te treurig voor woorden. Airco die klinkt als een benzinebrommer zonder uitlaat, kamers worden gedurende het gehele verblijf niet schoongemaakt dus ook de prullenbak voor het toiletpapier wordt niet geleegd!!! Zout water komt uit de kraan en als je warm water hebt tijdens het douchen heb je geluk gehad. Natuurlijk ontbraken de mieren niet. Dunne matrassen, om handdoeken en toiletpapier moet je vragen, etc. etc.

Onze organisatie boekt hier de kamers omdat ze spotgoedkoop zijn.Deze organisatie heeft wel meer van die onplezierige verrassingen.

Er is maar één pluspunt. Het ontbijt (kies voor het Amerikaanse ontbijt!) wordt geserveerd in lounge(overdekt terras)restaurant de Funny Mummy. Beste restaurant dat we in Egypte zijn tegengekomen.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Papendorp, 15-2-2008

Wij waren met Shoestring naar Egypte.

Na div. vervelende ervaringen was dit hotel de klap op de vuurpijl:ronduit een slechte kamer, met zeeeer slecht sanitair.

De reisleider en de hoteldir. waren zich hier goed van bewust, want uiteindelijk kregen we een iets betere kamer, waar we maar mee acc. gingen, want we waren het gezeur zat.

We zouden dus eigenlijk in hotel Dyarna logeren (met zwembad en fantaschtische kamers en idem uitzicht.)

Ons uitzicht nu was op een vuilnisbelt.....

Gereisd met vrienden in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sphinx Dahab in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sphinx Dahab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sphinx Dahab scoort een 4.67 uit 10 op basis van 6 reviews.