8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Meridien Dahab Resort***** bij :

20 reviews over Hotel Le Meridien Dahab Resort in het Nederlands

Mooi hotel, goede service!

Wilma, 8-5-2013

Wij verbleven in dit hotel in juni 2012 voor 3 weken. De kamer was mooi en netjes.Het hotel ligt ca 5km van het dorp, iedere dag een gratis bus naar dorp. Omdat het erg rustig was, waren er genoeg bedjes aan zwembaden en strand. Het buffet (avond) was prima maar niet erg groot. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het is wel een hotel voor mensen die rust zoeken. Buiten het hotel is niets!
Gereisd met partner in juni 2012

goed hotel met prettige uitstraling

Bart, 10-9-2012

Hotel Meridien is een fraai aangelegd hotel met een aantal zwembaden en met prettig ingerichte kamers. In de zee voor het hotel kun je leuk snorkelen. Sowieso kun je in de hele omgeving fantastisch duiken en snorkelen. Het is net een groot aqarium. Het hotel ligt ca 5 km buiten het centrum. Het was niet erg druk in het hotel toen wij er waren. Overdag was dit erg prettig; keuze zat m.b.t. welke plek we overdag gingen liggen/zitten. In de avond vond ik het te rustig. Wij hebben ons nergens onveilig gevoeld. Niet op zee, hotel, in dahab of in de woestijn. De woestijn en canyons zijn prachtig. Het St. Catherina klooster was een tourist trap, zou ik zeker niet aanraden.
Gereisd met vrienden in september 2012

Design en verwen hotel met natuurlijke sfeer

Osinga, 31-8-2012

Mooi hotel met natuurlijke design elementen. Ruim en licht van opzet. Goede PADI duikschool op het complex en eigen speedboot voor wateractiviteiten. Ik heb de speedboot een uur gehuurd voor eur 90,- om vervolgens met gezin met de banaan erachter te hangen/waterskieen. Heerlijk zout en zoetwater zwembaden waar je met je ligstoel in het water kunt liggen. Erg vriendelijk personeel. Onze kinderen hebben menig rondje in de golfcar gereden welke eigenlijk bedoeld is voor vervoer koffers. Voor het hotel kun je redelijk snorkelen. Dahab is voor ca. eur 6,- te bereiken per taxi. Erg veel restaurants en een stuk goedkoper en een lekker rommelige sfeer. Wij waren er in juli. Erg warm maar door het vele water best vol te houden. Jammer dat de spa nog niet af was. Die gaat september open. Zal wel oktober zijn Egyptenaren kennende
Gereisd familie in juli 2012

Uitmuntende sfeer en goede keuken

Gert Schutte, 6-9-2011

Een perfecte service in een prachtig resort met een mooi rif voor de deur.

Sfeervolle kamers met bad en douche, volop ruimte.

Eten is meer dan goed, dagelijks afwisselend met kunstigt opgemaakte en vooral smaakvolle salades. Gluten en lactoseproblemen worden goed opgelost door de keuekbrigade, die vooral leergierig is.

Een aanrader voor rust en sfeer.

Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijk, een weekje luxe in de zon!

Monique, 13-3-2011

Prima hotel. Prachtig architectonisch opgezet. Een aanrader voor wie van een luxe, ontspannende vakantie in de zon houdt. Heerlijk gegeten.
Gereisd familie in maart 2011

Rustig hotel

Thijs, 1-11-2010

Mooi hotel, kwalitatief goed afgewerkt (oa fijne, nieuwe strandstoelen). Buffet is matig (qua kwaliteit en afwisseling). Rustig resort; niet overvol. Veel Britten en Duitsers. De Russen die er zijn vallen over het algemeen niet negatief op (uitgezonderd een enkeling). Duiken viel een beetje tegen; koraal is niet heel erg bijzonder en weinig vis in vergelijking met andere plaatsen aan de Rode Zee. Ook beslist men pas op de boot welke stek het wordt; met een beetje pech duik je 4x dezelfde matige stek in een week. Je kunt je ook met een auto naar Dahab laten brengen voor een duik; dan kun je wel echt de stek van tevoren kiezen (oa Lighthouse is alleen met auto bereikbaar vanaf dit resort). Snorkelen op het huisrif was bepaald niet indrukwekkend.
Gereisd met partner in oktober 2010

Goed hotel, maar niet uitstekend

Bertie, 27-10-2010

Goed hotel, maar niet uitstekend. Alle kamers hebben zeezicht en zijn ruim. 3 zwembaden, waarvan 1 met zoutwater. De ligbedden bij het zwembad en aan het strand zijn krakkemikkig en liggen niet erg comfortabel.Het ontbijt is goed, maar het avond eten is veel van hetzelfde. Wij raden aan, boek het hotel met ontbijt en eet in Dahab, stuk goedkoper en afwisselender.Wat wij een nadeel vonden is dat je vanaf een steiger de zee ingaat. Bij het Hilton en Swiss In kan je zo het water in lopen. Dit is ook prettiger als je wil surfen of kiten. Kite surfen was niet mogelijk bij het hotel. Als je van snorkelen houdt kan dit al voor het hotel. (klein rif) Er zijn geen winkeltjes in de buurt van het hotel, dus voor drankjes ben je op het hotel aangewezen en deze hebben hollandse prijzen.
Gereisd met partner in oktober 2010

Echt vakantie

Mark, 12-10-2010

Het is werkelijk een heerlijk hotel, prachtige kamers, vriendelijke mensen, rustige plek om echt te relaxen. Het is een stukje bij het centrum vandaan maar de taxi's brengen je graag heen weer voor een paar euro. Ook hebben we op die manier verschillende mooie plekken bezocht. Geweldige ervaring om zo met locals in contact te komen. Die betrouwbaar en bijzonder aardig zijn. In Dahab is iedereen welkom en niets moet, alles mag. Het eten is kortom prima! Voldoende keus en goede temperatuur. De ene keer in het restaurant eten en een volgende dag zit je heerlijk aan het strand te dineren. Een aanrader en wij gaan er zeker terug.
Gereisd met partner in september 2010

Fantastich hotel

sonneveld, 8-8-2010

Eerste keer in egypte geweldig bevallen! Bewust gekozen voor Dahab ipv Sharm erg genoten van de dagen in het meridien. Het is echt een hotel voor rustzoekers want 's avonds is er niet veel te doen, iedereen trekt zich al vroeg terug naar zijn kamer.

Heerlijk gegeten genoeg variatie, ik zelf ben vegetarisch maar er was genoeg keus.

Mooi huisrif veel vissen gezien! Leuke excursies te boeken.

Heel aardig personeel en alles is heel schoon, ook de kamers zijn super mooi!

Het publiek was vooral; engels,frans,duits,italiaans en een paar lokale mensen.

in de 14 dagen dat wij er waren 3 stellen nederlanders tegen gekomen.

Komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2010

De moeite waard!

Sylvia, 8-5-2010

Met zn 3tjes, met mijn zoon van 13 jaar hebben wij hier een week doorgebracht.

Supermooie kamers, lekker eten, vooral ontbijt.

Prachtig koraalrif voor de deur, waar je heerlijk kunt snorkelen, hele mooie gekleurde vissen gezien.

Sauna, stoomcabine, jacuzzi aanwezig.

Goede service en lunch op het strand.

Was een supervakantie, en zeker de moeite waard de Mozesmountain, zeker doen!!!

Gereisd familie in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Dahab Resort in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Dahab Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Meridien Dahab Resort scoort een 8.63 uit 10 op basis van 21 reviews.