Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Iberotel Dahabeya

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Dahabeya voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Iberotel Dahabeya in het Nederlands

Een dikke prima

Brand
24-4-2013

Afgelopen week zijn wij in het Iberthotel geweest. Het hotel ligt lekker rustig, is Russen arm, net als bijna alles in Dahab volgens mij. Het hotel is schoon, georganiseerd en de service is uitstekend. Het aantal strandplekjes is echter wel beperkt dus als je in het hoofdseizoen komt, zal je er vroeg bij moeten zijn op het strand. Het eten was naar Egyptische hotel begrippen gewoon goed te noemen, zeker het ontbijt. Veel fruit en salades en een kerel die eitjes voor je bakt. Mocht je echter echt lekker willen eten dan kan je voor 2 euro met de taxi (ook een ervaring op zich: met zingende bedoeinen in een ranzige auto) naar Dahab centrum, daar kan je verse vis eten. Ik vond het jammer dat er in Dahab nu van die grootbeeldtelevisies hangen waar je voetbal kan kijken, de charme van een tijd terug is daarme weg.

Gereisd met partner in april 2013

Prachtig plek en heerlijk hotel

Lies Vuurpijl
14-12-2012

Prachtig gelegen hotel in een baaitje. Ik kan me niet vinden in de kritiek op het eten en water. Er stonden elke dag 2 flessen vers water op de kamer. Het eten was ook prima en een ruime sortering. Voor elk wat wils genoeg keuze. Het is wel Egypte en geen Holland. De kok heeft zelfs voor mijn man speciaal omali (broodpap) gemaakt. Ook het orientaals menu buiten was heerlijk. Lekkere salade en speciale rijst evenals de Egyptische zoete lekkernijen. Lekkere cappucino. Was ik niet gewend in Egypte. Al met al voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in Wed Nov 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superhotel

S. Annink
9-5-2012

Er is natuurlijk altijd wel wat te zeuren op hotels en ook op dit hotel ( alleen wifi bij de receptie, de stroom op de kamer viel maar liefst een keer uit, geen flesjes water op de kamer dus moet je wel 100meter verderop flessen water inslaan voor de nacht poe poe wat kost dat een energie op vakantie zeg) maar wij hebben er echt een supervakantie gehad. Voldoende eetmogelijkheden ( en nee het is niet te vergelijken met de uitgebreide mogelijkheden in Turkije dat is nou eenmaal veel beter dus gewoon accepteren of anders gewoon niet Egypte boeken), schoon complex en kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, pal aan het strand ,super windsurfmogelijkheden en leuke animatieteam die hun stinkende best doen om de mensen op de been te krijgen ( bedankt Messi en Tony!) etc...

Daarnaast is Dahab een leuk en gemoedelijk dorpje waar je met de taxi voor 2 Euri gebracht en opgehaald wordt.

Al met al geweldig en wij gaan hier zeker weer naar toe!!

Gereisd met partner in maart 2012

D-reizen

Het hotel ziet er mooi uit al zijn er enkele zaken die aan vervanging toe zijn. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de kamers zijn ruim ingericht. De variatie in het eten was jammer genoeg gering (elke dag pasta, patat, etc.) en soms echt niet te eten. Het buffet was ook erg klein, vergeleken met andere all-inclusive's. Dit kwam waarschijnlijk omdat het hotel niet echt vol zat

Gereisd met partner in april 2012

Heerlijk hotel

erikbohme
1-3-2012

Dahabeya ligt in een kleine baai samen met een paar andere hotels en is perfect voor windsurfers, je vind er dan ook voldoende windsurf-verhuur, elk hotel heeft zijn eigen windsurf club. Bij Dahabeya zit een windsurf-school van Harry Nass met prima spullen. De kamers zijn ruim en worden goed schoongehouden, de badkamer is ruim genoeg. Het eten varieert van voldoende tot goed, wel elke avond iets speciaals op de BBQ. Het animatie-team doet elke dag weer zijn best om het iedereen naar de zin te maken, de hele dag door zijn er activiteiten. Er is Wifi beschikbaar op het hele complex tegen een vergoeding, alleen tijdens ons bezoek was de bereikbaarheid verre van ideaal, maar we zijn keurig gecompenseerd. Er is een handdoekenservice, dus meenemen hoeft niet. Verder viel het tegen dat er voor flesjes water betaald moest worden. Het is alleen mogelijk om glazen water te krijgen aan de bar, een beetje lastig voor 's avonds. Verder niets dan lof, we hebben een heerlijk relaxte week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

super!!

fam.janssen
3-10-2011

elk jaar komen wij terug met familie of gezin ,vrienden , raden het iedereen aan ,nadeel met kleine kinderen 1 uur rijden door de woestijn,verder het dorp niet veel te doen.. voor pubers.wij komen er al 8 jaar ongeveer 2x per jaar personeel niet opdringerig,maar gezellig .

Gereisd met vrienden in december 2010

fantastischeplek

jaap
16-9-2011

hotel dahabeya is voor mij een prima hotel zelfs nog beter , het personeel is erg vriendelijk behulp zaam en erg attent.het eten kon niet beter ,we zijn wel wat gewend. de kamers zeer schoon ,elke dag schoongemaakt en schoon bedde goed. ik kan er geen verkeerd woord over zeggen voor het personeel neem ik mijn pet af, ze lopen het vuur uit de sloffen om de gasten het naar de zin te maken een hele hoge pet af. en die wat te klagen heeft ,kijk eerst maar naar zijn eigen .die werken geen 16 uur per dag.nogmaals pet af voor het voltallige personeel van het hotel. een vriendelijk woord is al voldoende om een een band te smeden,je houd er vrienden aan over. en dat was mijn vakantie in dahab
voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2011

Het was geweldig een echte aanrader

Riane
30-8-2011

Na een week Sharm el Sheik een weekje hier geweest. het was in 1 woord geweldig mooi hotel lekker rustig heel vriendelijk personeel die graag een grapje uithalen. Voor snorkelen moet je even met een bootje de zee op maar dan zie je ook wat prachtig! Gaan hier zeker nog eens heen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Ik durf wel te klagen

Karin
3-7-2011

Dahabeya is de afgelopen jaren echt beter geweest. Zeker wat betreft de keuken. Het dessert buffet is gewoon een afgang vergeleken bij de voorgaande jaren waarin de mooiste taarten werden uitgestald en de lekkerste mousses in glazen klaar stonden. Het eten was vaak hetzelfde, zeker de visgerechten zat weinig verschil tussen qua smaak. De themaavonden waren een lachertje, laat dat maar gewoon achterwege want een pizza opdienen en een lasagna zonder smaak noem ik nog geen italiaans buffet? Bediening, cleaning allemaal prima in orde dit keer, maar er liepen dan ook de hele dag minstens 2 tot 4 managers rond, en dat maakt verschil in hoe het personeel zich opstelt.

Inmiddels hebben wij dit hotel 9x bezocht en hebben dus wel een beetje zicht of het hotel zich verbeterd heeft of juist minder is geworden.

Dit jaar is de keuken beduidend minder, de rest een stuk beter dankzij de constante aanwezigheid van de managers.

Wat betreft het surfen....kan niet beter!! :)

Gereisd met partner in mei 2011

Hoe durf je te klagen?

Globetrotter
30-6-2011

Prima resort met een heerlijk strand. Vanwege ligging in een baai, constant een lekker briesje. Alles spik en span, om de paar dagen zie je mannetjes het hout insmeren en een likje verf over de muren heen. Gewoon een heel goed resort!

Het eten is goed voor een all inclusive fabriek in de woestijn. Ze moeten het daar ook maar doen met de lokale ingrediënten en tijdsdruk. Het kan echt niet heel veel beter, als je een beetje weet hoe de wereld werkt dan ben je het daarmee eens.

Personeel vond ik in het begin wat 'arrogant', waarschijnlijk een verdedigingsmechanisme tegenover de minder fijne gasten (die zijn er genoeg). Maar als je je vriendelijk opstelt en ze als mensen behandelt (niet als bedienden), regent het binnen no-time 'high-fives'. Af en toe een Euro'tje toestoppen kan ook geen kwaad. Gewoon, om je waardering te tonen dat ze 2 weken achter elkaar 17 uur p/d werken.

100% perfectie bestaat niet voor deze prijs. Maar ze roeien daar heel goed met de riemen die ze hebben. Pet af

Gereisd met partner in augustus 2010

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaInfrarood sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberotel Dahabeya in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberotel Dahabeya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.