Beoordelingen Vakantiehuis El'youm (+ app.)

8,9
Het weer

40  °C

31 juli 2014

El'youm (+ app.)
43 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis El'youm (+ app.)
Dahab

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis El'youm (+ app.) in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis El'youm (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis El'youm (+ app.) scoort een 9,3 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis El'youm (+ app.) in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis El'youm (+ app.), zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis El'youm (+ app.) de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 52 vakantiefoto's van Vakantiehuis El'youm (+ app.) vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Vakantiehuis El'youm (+ app.) met andere accommodaties in Dahab.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

43 beoordelingen over El'youm (+ app.)

43 beoordelingen
8,9
9,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2012
"Geweldig appartement"vertalen
paul en els
10,0

28-10-2012 Al jaren komen wij in Dahab, nu voor de eerste keer bij Moustafa een appartement geboekt en we komen zeker nog een keer terug!
Alles was prima in orde, rustige omgeving, en met de fietsen ben je in 5 minuten in het dorp.
We hebben met Moustafa erbij de tocht ondernomen naar de top van de Mozesberg, geweldige ervaring, ik raad dit iedereen aan ( met een beetje wandelconditie ).
Verder regelt Moustafa alle excursies als je hier behoefte aan hebt.
Moustafa, volgende keer gaan we NIET de berg op, maar gewoon lekker kip eten in het dorp...

met vrienden, Apr. 2012
"Zalig ,zalig,super..."vertalen
Rosane en Jef
10,0

30-07-2012 Super vakantie gehad in Dahah dank zij Ines en Moustafa van El Youm. Alles was piekfijn in orde bij onze aankomst en...met een zeeeeer warm onthaal.
We verbleven er 2 weken en toch leek het veel te kort.We deden enkele excursies waaronder Jerusalem, Bethlehem en we zijn ook gaan liggen op de Dode Zee... Echt de max. Woorden volstaan hier niet voor. Bedankt EL Youm dat we dit dank zei jullie konden beleven

met jonge kinderen, Jan. 2012
"Heel fijn!"vertalen
Yvette
10,0

13-02-2012 Wij hadden een heerlijke vakantie.
Het huis was ruim en comfortabel (enige minpuntje was de lage waterdruk, maar dan besef je weer eens dat stromend water niet altijd even vanzelfsprekend is). Bij aankomst is het inderdaad een warm bad dat de koelkast gevuld is en Moustafa voor je klaar staat.
De kinderen konden heerlijk spelen in de tuin, een grote zandbak!
Het is veilig en rustig.
Dahab is prima, niet te toeristisch, het biedt alles wat je nodig hebt.
Lekkere zooi op straat. Beetje hippie sfeertje.
Wij huurden mountainbikes met kinderzitjes, was heel fijn, je rijdt overal naartoe.
Het strand bij Ganeth Sinai is een aanrader, alsmede een tripje de Sinai woestijn in. Zelfs met kleine kinderen (die van ons zijn 4 en 2) is het goed te doen (45 min. rijden).

alleenreizend, Sept. 2011
"Zalig genieten met couleur locale"vertalen
Lieve
9,0

29-12-2011 Reeds meerdere malen verbleef ik in een huisje van El'Youm, wat telkens weer een prachtige vakantie was! Ines & Moustafa zorgen voor een excellent verblijf in een charmante huisje, gelegen in Assalah. De ligging is ideaal om kennis te maken met de lokale bevolking en dit op slechts een paar minuutjes wandelen van de Rode Zee en het toeristische centrum. De huisjes zijn allemaal heel rustig gelegen, picco bello in orde en bij het buitenkomen zit je midden in de kleine straatjes vol met bedouin kindjes, geitjes en hier en daar wat kamelen. Een echte aanrader!

met partner, Mrt. 2011
"één woord geweldig"vertalen
sabrina booten

24-04-2011 Veel hoeven we er eigenlijk al niet aan toe te voegen,
Het huisje is prima in orde, zou eigenlijk niet kunnen bedenken wat een mens nog meer zou nodig hebben, alles is aanwezig wat je nodig hebt.
De locatie fantastisch,je staat met je 2 voeten midden in het plaatselijke leven. Doet een mens eens nadenken over het hoe en waarom wij eigenlijk altijd zeuren wijl het leven zo simpel en mooi kan zijn. Een simpele Salamu alekum vanaf de eerste dag geeft je vanaf de 2 dag zoveel terug, want iedereen wuift en groet je goeiedag en helpt je waar nodig. Moustafa & ines zijn 2 prachtige mensen die er alles aan doen om het je naar je zin te maken, als er al een probleem zou zijn word dat in een handomdraai opgelost, en de uitstappen via hun zijn tot in de puntjes verzorgd!
Keep up the good work wij komen zeker terug!!!
Marc & Sabrina.

met vrienden, 2011
"De Max"vertalen
Jef en Rosane Beer...
9,0

17-03-2011 Pracht van een vakantie gehad. We verbleven in de grote flat waar alles picco bello in orde was. Ines en Moustafa zorgden voor alles en nog wat, zelfs voor een gevulde frigo bij onze aankomst. We boekten voor we vertrokken al 2 weken voor maart 2012.
Alles was er zalig: het weer, de gastvrije mensen, de omgeving, de excursies...
Een echte aanrader!
Jef en Rosane uit Maarkedal

met partner, Okt. 2010
"Nog steeds erg goed!"vertalen
I.M. Klaver
9,0

04-11-2010 Drie jaar geleden ook in Dahab geweest en hetzelfde appartement gehuurd. Destijds een erg leuke en comfortabele week gehad. Vorige week weer geweest en het was nog beter dan destijds!
Ines en Moustafa bieden nog meer excursies aan en aan klantvriendelijkheid is niets ingeboet! Aanraders: White Canyon en Ras Mohammed. De excursies waren top!

met vrienden, Sept. 2010
"Uitstekende plek om te vertoeven"vertalen
m.kluin
9,0

10-11-2010 Appartement El'youm is een prima plek om 2 weken te vertoeven. Het is van alle gemakken voorzien en ligt net buiten het toeristische gebied. Op de fiets ben je zo op de boulevard van Dahab waar prima restaurantjes zijn te vinden. Een aanrader is Eel Garden, waar je ook lekker kan relaxen overdag en wat een prima snorkelplek is.
Moustafa en Ines zijn vriendelijk en behulpzaam en we hebben een paar mooie excursies gemaakt in de Sinai woestijn georganiseerd door Moustafa. Kortom Dahab is een prima plek om je vakantie door te brengen.

met oudere kinderen, Sept. 2010
"Prachtig !!!"vertalen
Caroline en Dimitri
10,0

19-09-2010 Mooie ligging,prachtige huisjes,alle comfort.
Voelde mij er echt thuis.
Ines en Moustafa,bedankt,
hebben er fijne dagen gehad.
Doe zo verder ,jullie zijn goed bezig.

alleenreizend, Aug. 2010
"Super gezellig huisje tussen de lokale bevolking!"vertalen
Lieve
10,0

29-09-2010 Het huisje is de ideale combinatie van een gezellige inrichting, ligging en comfort. Daar het gelegen is in Assalah kan je dagelijks meemaken hoe de lokale bevolking leeft. Het is zeer rustig gelegen op wandelafstand van de lokale winkeltjes en het is altijd weer leuk te kuieren door de straatjes van Assalah tussen de bedouine kindjes, langs de moskee en omringd door de vele geitjes op straat. De ontvangst van Ines en Moustafa is top en zij waken er op elk moment over dat je een super tijd bij hen doorbrengt! Ook de 2 kapoentjes Iman en Semma laten je meer dan welkom voelen. Kortom, voor herhaling vatbaar!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?