Hotel Bedouin Moon Hotel ***

Hotel Bedouin Moon Hotel
Bedouin Moon Hotel

18 reviews over Hotel Bedouin Moon Hotel in het Nederlands

personeel erg aardig hygiëne ver te zoeken

erik, 10-1-2011

Eind december geweest, erg aardig personeel, kamers niet geheel schoon (glassex schoon) Heerlijke bedden. Bier wel koud en een lekker ontbijt, alleen jammer van de vliegen. Zwembad erg koud en veel katten en honden. Jammer kan zo veel beter. Het snorkelen kan alleen bij hoog water, en dan zie je ook erg veel door de vele wind is het niet mogelijk om op het strand te liggen.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Wat is er gebeurd??

Sjemmer, 22-10-2010

Samen bezoeken wij het Bedouin Moon Hotel al drie jaar en we zijn er al een keer of zes geweest inmiddels. Overbodig te zeggen dat we dus altijd zeer tevreden zijn geweest! Tot afgelopen zomer... Met name de service en hygiëne in het hotel, en in het bijzonder bij het zwembad, is sterk achteruit gegaan: geen of vieze handdoeken bij het zwembad, toiletten die dagen achtereen niet werden schoongemaakt, de poolbar die gesloten was. Vooral de talrijke honden rondom het zwembad zorgden voor overlast en smerige situaties: honden die verkoeling zochten in het zwembad, die tijdens de poolBBQ de gasten besprongen om hun eten van het bord te snaaien, die (vol met teken en vlooien) sliepen op de matrassen op de zwembadbedden. Kortom: een grote tegenvaller dit keer! Hopelijk weet men het tij te keren...

N.B. Bijbehorende duikschool Reef2000 is wel nog steeds het terugkeren waard!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Homey of tewel gemoedelijkheid op zijn top

Inga , 30-9-2010

Men moet geen 4 of 5 sterren verwachten, maar wel gezelligheid, gemoedelijk en erg relaxed. Het treckt mensen uit alle lagen aan in het duikpak zijn we toch allemaal gelijk :)De ligging is fijn net buiten Dahab maar makkelijk te berijken ter voet of gemeenschaplijk gedeelt vervoer (ca. 1.50 pp); we hadden eens per week gezellig en lekkere BBQ's gewoon top !! Ik ga weer "Home away from Home" men moet er een beetje voor geknipt zijn maar gewoon top!
Gereisd alleenreizend in januari 2010

Het Bedouin Moon Hotel voelt als een thuis

M. Lodder, 23-7-2010

Enorm gastvrije staf, leuke duikschool verbonden aan het hotel, mooie tuin en lekker eten voor een fijn lage prijs.
Gereisd alleenreizend in augustus 2009

heel goed!

A. Barbas, 28-2-2010

Mooie plek. Prima personeel. Prachtig snorkelen voor de deur!
Gereisd met vrienden in februari 2010

zeer grote teleurstelling!

Esther van der Leeuw, 12-1-2009

Volgens Isropa ligt dit hotel aan een zandstrand. Wat een teleurstelling! Voor de deur ligt n doorgaande weg; tankauto's, vrachtverkeer de hele dag door. Het "strand" bestaat uit keien, stenen en kiezels: niet te betreden.

Verder: kakkerlakken, muggeninvasie in de kamers (na 1 nacht 60 beten!), lekkend sanitair, een rioolstank, restaurantpersoneel dat liever niet helpt.

Het gratis internet zou de volgende dag gemaakt worden, elke dag weer ....

Het enige positieve was de keuken: een hele goede kok, heel lekker eten! Totaal misplaatst in dit hotel.

Verder is het mij een volkomen raadsel waarom iemand op deze plek een hotel wilde bouwen. En een nog groter raadsel waarom welk reisbureau dan ook met dit hotel in zee gaat. Er is in het stadje en ten zuiden van het stadje, aan het ZANDstrand (!!!) een overweldigende keuze aan hotels. Als wij dit geweten hadden ....

Gereisd met partner in januari 2009

Helemaal te gek!

Jan Romeijn, 30-9-2008

Ik heb me zelden zo thuis gevoeld in een hotel. En bovendien is het prachtig gelegen. Het is er geriefelijk en gastvrij. En dan is er nog de onvergetelijke Shadow. De zwarte hond die mij bij aankomst de stuipen op het lijf joeg. Een alleraardigst beest. Ik hoop hem binnenkort weer te mogen knuffelen. En als je ooit last van kiespijn hebt, vraag dan naar dr. Ramadan.
Gereisd alleenreizend in augustus 2006

M. van de Mortel, 19-3-2008

Bedouin Moon Hotel is een knus hotel dat net iets buiten het centrum van Dahab ligt. Het personeel is bijzonder vriendelijk en dit samen met de bouwstijl van het hotel maakt dat het nog iets karakteristieks uitstraalt. Ik verbleef o.b.v. halfpension: het eten was zéér goed. Aanrader: Calamaris. De duikschool is ook zeer professioneel met goede materialen. Een echte aanrader, zeker ook als je als vrouw alleen naar Dahab wil afreizen.
Gereisd alleenreizend in maart 2006

Fer en Tanja, 19-3-2008

Karig en armetierig hotel, wat ons betreft geen aanrader.

Slecht sanitair, vieze kamers, veel vliegen. Voor dat geld kun je elders beter terecht.

Wij hadden hp geboekt, echter bij het uitchecken wilden ze ons eerst 808 Egyptische pnden betalen. Dat klopte volgens ons totaal niet. Later werd deze gecorrigeerd naar 283 Eg ponden.... waren we het ook niet mee eens... weer wat later hoefde we uiteindelijk niets te betalen!!Als klap op de vuurpijl wilden ze ons ook nog een paar rekeningen laten betalen van de vorige kamerbewoners!!!!! Ons gevoel hierover is, dat als je niet oplet, je een heel groot oor wordt aangenaaid!!! Dus ons advies mocht je dit hotel boeken....let goed op bij het uitchecken!!!!!!!!

De duikschool daarentegen was prima voor elkaar, maar voor ons is het geen reden om nog eens naar DAHAB te gaan. Blue hole en de Caves waren echter fantastische duikstekken.

Gereisd met vrienden in maart 2008

M. van der Werff, 15-10-2007

Het is een heerlijk hotel. ligt enigszins uit het centrum. Maar taxi's rijden voor 10 LE naar het centrum, dus dat is heel relaxed. Er is een duikschool bij het hotel, het sanitair is eenvoudig maar functioneert prima. En Dahab is echt hartstikke leuk en sfeervol. Als je op zoek bent naar een relaxte vakantie........
Gereisd met partner in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bedouin Moon Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bedouin Moon Hotel in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bedouin Moon Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bedouin Moon Hotel scoort een 7 uit 10 op basis van 18 reviews.