8,9

Uitstekend

15 reviews over Hotel Nile Hilton in het Nederlands

Mooi hotel

Anoniem, 23-8-2010

In september 2008 tien dagen geweest. Alles van Cairo gezien tijdens verschillende excursies, 2 daagse woestijn excursie is geweldig, wel even rijden maar daarna slapen onder de sterren hemel midden in de woestijn!

Hotel was goed, inderdaad veel zakenlui maar die lopen niet in de weg.

Eten was naar mijn idee ook goed, geen last gehad van de beroemde buikkrampen waar Egypte toch wel om bekend staat.

Je moet wel houden van een levendige omgeving, want deze stad slaapt nooit en dit hotel staat midden in het centrum. Wij zaten hoog en konden op het balkon zitten, maar stil was het er nooit. Zou er zeker terug naar toe gaan

Gereisd met partner in september 2008

zakelijk hotel

Peter, 24-8-2008

Na 5 keer in Egypte te zijn geweest,oa in Luxor,hurghada,Cairo nu gekozen voor 8 dagen in Cairo.

Gekozen voor Nile Hilton,vanwege de lokatie naast het museum.

Hotel ziet er luxe uit en de kamers zijn mooi.

De maaltijden vielen wat tegen,in andere hotels in Egypte die goedkoper waren heb ik toch wel beter gegeten.

Natuurlijk smaken verschillen.

Wat mij het meeste stoorde was dat ze hier overal geld voor rekende,het begon al bij het inchecken waar je een creditcard of 1000Epond borg moest betalen voor evt. extra diensten of consumtie's die dan achteraf hiermee verrekend werden.

Na discusie ben ik accoord gegaan met 500Epond borg.

Verder betaal je voor het checken van de minibar,ook al maak je hier geen gebruik van.

Het is eigenlijk geen hotel voor toeristen maar voor zakenlui en de jetset van Cairo die hier sávonds in gala komen feesten.

Gereisd alleenreizend in augustus 2008

jimm, 21-6-2008

boek de kamer zeker met nijlzicht en neem ze voldoende hoog:op de 8'verdieping moest ik snachts nog met oordoppen slapen wegens het constante verschrikkelijk lawaai,auto (en pollutie,stank en smog)is er baas en wurgt zijn inwoners.het zwembad is eerder klein en dus zetelreservatie(+baksheesh)nodig.het hotel sluit op 31/12/08 voor renovatie,the ritz keten wordt dan eigenaar.ideaal hotel voor stadsontdekking
Gereisd met partner in juni 2008

G. Hermans, 9-5-2008

prima hotel met zeer vriendelijke service. De ligging is zeer centraal en vanuit het hotel is met een paar flinke wandelingen de stad zeer goed te bezichtigen.

Heerlijk zwembad en een fantastisch dakterras!

Gereisd met partner in mei 2008

L. Braeckman, 4-2-2008

Periode 27 januari tot en met 3 februari een weekje in dit hotel doorgebracht. Mooie en grote kamers, comfortabele badkamer, uitstekende service tijdens het ontbijt, verschillende goede restaurants (behalve de italiaan),... en nog zo veel meer ! We vonden dit echt een aanrader !
Gereisd met vrienden in januari 2008

Ankamara, 29-11-2007

November 2007

Oudste klasse hotel van Cairo, maar perfekt in orde en prachtig onderhouden. Zeer lekkere maaltijden in Ibis-restaurant. Echte klasse

Gereisd met vrienden in november 2007

Ferdylicious, 20-11-2007

Geweldig hotel met fantastische kamers. Ik ben er vorig jaar in mei geweest en ik was onder de indruk. Het is een groot hotel met verschillende restaurants, lekker eten en een uitstekende service.

Dit is een aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in november 2007

Carla, 30-3-2007

Super hotel met een prima zwembad en diverse restaurants. De atmosfeer is erg goed en het personeel erg vriendelijk. Ken dit hotel al 25 jaar. Het is alleen jammer dat ze het gaan verbouwen
Gereisd alleenreizend in november 2006

pyliser eddy, 18-3-2007

wij zijn in dit prachtig nile hilton geweest in februari 2007.Een echte aanrader naast het CAIRO MUSEUM.De maaltijden super goed en de service top.Neem een kamer met NIJLZICHT en geniet s'avonds van de mooie duizende lichtjes op de NIJL vanop uw balkon super!!!Kamers stijlvol.zwembad happy,groeten eddy
Gereisd anders in maart 2007

pyliser eddy, 18-2-2007

wij zijn net terug van een cruise op de Nijl en hebben enkele dagen verbleven in de NILE HILTON.Met zicht op de Nijl en een uitstekende bediening is dit hotel een aanrader en gaan er zeker nog terug. eddy en mireille. voor een vraagje mail gerust.
Gereisd met partner in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nile Hilton***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nile Hilton in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nile Hilton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nile Hilton scoort een 8.87 uit 10 op basis van 15 reviews.