Hotel Europa ***

Hotel Europa
Europa

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Europa bij:

1 review over Hotel Europa in het Nederlands

Sharon, 30-5-2007

Ik weet niet waar ze de sterren vandaan hebben gehaald, maar het hotel is ze niet waard. Wij sliepen hier omdat we vanuit Hurghada een 2- daagse excursie hadden. Er stond beschreven dat we uitzicht hadden op de pyramides...nou zijn de pyramides niet de allerkleinste bouwwerken, maar we moesten goed kijken wilden we ze kunnen zien. Het hotel stinkt, kan niet omschrijven waarnaar... De kamers zijn echt niet schoon, ook niet voor Egyptische maatstaven. Nou ben ik niet zo'n toerist die niet snel tevreden is en klaagt, maar dit...nee, ik kan het niemand aanraden. Toen we in het hotel aankwamen werd ik aangesproken door een andere Nederlandse toeriste, en die hadden de reisleider zover gekregen dat ze ergens anders konden slapen omdat het er zo vies was. Toen we beneden kwamen om te ontbijten was eigenlijk alles al op, op een paar gekookte eieren na. Lokale gasten stopten het eten gewoon in hun tas, ik denk als lunchpakket!!! Ik ga er in ieder geval geen tweede keer naartoe.
Gereisd met vrienden in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.