8,3

4 reviews over Hotel Oasis Panorama in het Nederlands

Chantal, 31-1-2007

Geweldige vakantie gehad hier. Ik was zo slim geweest om het hotel en de vlucht los te boeken. Eerst gekeken wat een goed hotel is en vervolgens zelf contact opgenomen. Dat mijn vriend Arabisch spreekt heeft daar natuurlijk wel bij geholpen ;)

Daarna heb ik zelf een retourtje geboekt. Hierdoor was ik nog ongeveer 150 Euro goedkoper uit dan de goedkoopste aanbieding die ik heb gezien.

Hotel was uitstekend, goede service en lekker eten. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in december 2006

Irene, 13-3-2004

Keurig en gezellig hotel. De mensen die daar werken zijn zo gastvrij en vriendelijk, geen moeite is ze teveel! Heb vanuit dit hotel een prachtige 3 daagse safaritrip gemaakt de zwarte en witte woestijn in! Was ook geweldig goed verzorgd.
Gereisd anders in maart 2004

Renske., 8-3-2004

Het is een leuk hotel met zeer vriendelijke bediening die je het gevoel geven alsof je er thuis bent. Helaas ligt het een eind van het dorp BAWITI af, maar als je geluk hebt kun je met iemand meerijden in de jeep. Het eten is prima, de kamers zijn schoon en de helft van de kamers heeft fan, de andere helft heeft airco. Er is verteld dat binnenkort (insha allah) alle kamers airco krijgen.
Gereisd anders in maart 2004

Richard, 6-10-2003

Oasis Panorama ligt afgezonderd van de armoede van het dorpje Baita. De kamers zijn eenvoudig maar schoon; geen airco wel een fan. Sanitair is redelijk goed. Bediening is heel aardig en kreeg van mij dan ook een flnike fooi! Eten is aardig goed; in vergelijking tot de andere hotels in de oase is dit toch wel het beste.
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Panorama in Bahariya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oasis Panorama scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.