Uitstekend

1 review over Camping Eden Garden Camp

Fantastik gæstfrihed og venlighed.

Anette Lund Madsen, 17-5-2010

I 2010 besøgte jeg denne vidunderlige camp to gange, og begge gange blev jeg overvældet af den gæstfrihed og varme jeg mødte, dels af ejeren Tallat Abdel Mulah, men også af hans ansatte. Hytterne var rene og med rent sengetøj og el, og de fælles baderum var yderst rene. Der var rigelilgt af maden og den var vedtilberedt. Første gang jeg besøgt campen var jeg så heldig at være der en aften, hvor der også var levende bedouin musik.

Anden gang jeg besøgte campen var med formålet at tage ud i den hvide ørken, og Tallat er ejer af yderst moderne køretøjer og en velulddannet stab, der gør alt for gæsterne. Det var pragtfuldt at sove i ørkenen under stjernerne - men ligeså dejligt at være i campen og bade i poolen, der var forbundet med en varm kilde. Således var det helt unikt at bade ved midnatstid under stjernerne i januar måned.

Tallat er en meget opmærksom vært, der hele tiden har et øje på hver finger for at sørge godt for alle sine gæster.

Jeg håber at komme til denne camp engang ig

Gereisd alleenreizend in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden Garden Camp in Bahariya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden Garden Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden Garden Camp scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.