Beoordelingen Hotel New Cataract Aswan*****

New Cataract Aswan*****
16 beoordelingen
Beoordelingen Hotel New Cataract Aswan*****
Abtal el tahrir street, 21600, Aswan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Cataract Aswan***** in Aswan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Cataract Aswan***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel New Cataract Aswan scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Cataract Aswan***** in Aswan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Cataract Aswan*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel New Cataract Aswan***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1 vakantiefoto van Hotel New Cataract Aswan***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel New Cataract Aswan***** met andere accommodaties in Aswan.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

15 beoordelingen over New Cataract Aswan*****

16 beoordelingen
9,2
8,2
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Familie, Apr. 2007
brouw
9,0

05-05-2007 wij hebben hier 4 nachten geslapen tijdens een rondreis. Perfect uitzicht over de Nijl vanaf het balkon. Wat een indrukwekkend plaatje! Lekker zwembad en het centrum (souk) op 5 min. loopafstand. Kamers waren goed en netjes doch aan een opknapbeurtje toe, maar we hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht!

met partner, Okt. 2006
"Fantastisch hotel met uitzicht op de Nijl"vertalen
F.
8,0

19-06-2011 Het ideale hotel om in Aswan te luieren na bezichtigingen. Het uitzicht op de Nijl is prachtig. Kamers van het hotel zijn mooi en schoon en het personeel is zeer vriendelijk. Dit hotel was onderdeel van onze rondreis.

jes
6,0
7,0

30-07-2006 Eten was niet super en de kamer rook naar pies. Hadden we aan de receptie gemeld maar geen reactie. Het uitzicht was geweldig. Ook een mooi zwembad. Er zat ook een hele mooie tuin bij.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel New Cataract Aswan***** bij...

Chris
8,0

27-05-2006 Prima hotel voor 1 of 2 dagen maar dan ben je hier wel uitgekeken. Het eten was bij onze wel van prima kwaliteit echter zijn de kamers echt uitgewoond en aan een upgrade toe. We hadden een super uizicht over de Nijl.

met partner, Mei 2006
van eenbergen

12-09-2006 prachtig uitzicht op de nijl,prachtig terras waar
agatha christie ook zat.
er is een nederlanse direkteur die echt zijn best doet,wat daar mogelijk is.

Mike
8,0

04-04-2006 Schitterende lokatie, direct aan de Nijl. Heerlijk dobberen in het zwembad of op een ligstoel liggen met perfect uitzicht. A la Carte eten was prima, lekkere airco in de eetzaal (tijdens lunch). Prima kamers.
Zou er zo weer heen gaan.
Onze reis was November 2004.

MARJOLEIN
7,0

29-03-2006 ik heb hier vorig jaar augustug geweest met een rondreis van Touroperator reis klassiek egypte. Goede kamers eten echt wat minder.
Zoek je een reisverslag van deze reis.

dick
8,0

15-10-2005 Met rondreis van Touroperator geweest. Goed hotel, mooie kamers en een fabelachtig uitzicht over de Nijl. Het eten was iets minder dan ons vorige hotel. Minder keuze

Dick
8,0

28-09-2005 Hier geweest tijdens onze rondreis van 17 sept tot 19 sept 2005.
Goede accomodatie, wel werd er nog flink verbouwd en was de eetzaal niet gereeed, zodat we in het cafégedeelte moesten eten. Mooi uitzicht. Meestal correct personeel, maar een keer een poging tot verduistering door een bediende in het café.
Desondanks volgens ons een aanrader!

yvette
8,0

07-09-2005 Het gebouw is erg lelijk, zeker in vergelijking met het old catarac wat er naast staat. Er is wel achterstalig onderhoud. Maar ondanks dat was het een goed hotel. Wij zaten er in het laag seizoen (begin juni 2004). De eetzaal was niet open en we moesten ontbijten in het oldcataract. Een geweldige ervaring! Erg mooie eetzaal! Ontbijt was goed verzorgt. Wel duurde het soms erg lang voordat alles werd aangevuld (heb ik ook wel anders meegemaakt in Egypte). Het uitzicht over de nijl is heel erg mooi.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?