Hotel New Cataract Aswan *****

Hotel New Cataract Aswan
New Cataract Aswan
8,1

16 reviews over Hotel New Cataract Aswan in het Nederlands

Fantastisch hotel met uitzicht op de Nijl

F., 19-6-2011

Het ideale hotel om in Aswan te luieren na bezichtigingen. Het uitzicht op de Nijl is prachtig. Kamers van het hotel zijn mooi en schoon en het personeel is zeer vriendelijk. Dit hotel was onderdeel van onze rondreis.
Gereisd met partner in oktober 2006

Fantastishe plek

Hilde en Martin, 22-5-2011

Ben er een paar dagen geweest tijdens rondreis. Was een prchtig hotel. Maar heel Egypte is mooi, alleen veel te warm 50 graden, gelukkig was er een heel warm zwembad dat geen verkoeling bracht.

Hilde

Gereisd met vrienden in juli 1973

prima hotel met uitzicht op de Nijl

c_branje, 30-4-2011

Het hotel is fantastisch gelegen. Vanuit onze kamer prachtig uitzicht op Elefantine eiland en de Nijl. Mooie kamer en badkamer. Goed eten. Groot zwembad.
Gereisd met vrienden in juni 1981

brouw, 5-5-2007

wij hebben hier 4 nachten geslapen tijdens een rondreis. Perfect uitzicht over de Nijl vanaf het balkon. Wat een indrukwekkend plaatje! Lekker zwembad en het centrum (souk) op 5 min. loopafstand. Kamers waren goed en netjes doch aan een opknapbeurtje toe, maar we hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht!
Gereisd familie in april 2007

van eenbergen, 12-9-2006

prachtig uitzicht op de nijl,prachtig terras waar

agatha christie ook zat.

er is een nederlanse direkteur die echt zijn best doet,wat daar mogelijk is.

Gereisd met partner in mei 2006

jes, 30-7-2006

Eten was niet super en de kamer rook naar pies. Hadden we aan de receptie gemeld maar geen reactie. Het uitzicht was geweldig. Ook een mooi zwembad. Er zat ook een hele mooie tuin bij.
Gereisd anders in juli 2006

Jamel, 3-7-2006

Wij (twee personen), verbleven maar 1 nacht in dit hotel (want we waren op een rondreis door klassiek-Egypte) maar voor zover wij hebben gezien is er weinig op aan te merken. Het uizicht was erg mooi, we hadden uitzicht op de Nijl.

We waren tevens op rondreis samen met Marjolein die hier ook een beoordeling op heeft gegeven.

www.freewebs.com/famtenhagen

Gereisd familie in augustus 2005

Chris, 27-5-2006

Prima hotel voor 1 of 2 dagen maar dan ben je hier wel uitgekeken. Het eten was bij onze wel van prima kwaliteit echter zijn de kamers echt uitgewoond en aan een upgrade toe. We hadden een super uizicht over de Nijl.
    Gereisd anders in mei 2006

Mike, 4-4-2006

Schitterende lokatie, direct aan de Nijl. Heerlijk dobberen in het zwembad of op een ligstoel liggen met perfect uitzicht. A la Carte eten was prima, lekkere airco in de eetzaal (tijdens lunch). Prima kamers.

Zou er zo weer heen gaan.

Onze reis was November 2004.

Gereisd anders in april 2006

MARJOLEIN, 29-3-2006

ik heb hier vorig jaar augustug geweest met een rondreis van Touroperator reis klassiek egypte. Goede kamers eten echt wat minder.

Zoek je een reisverslag van deze reis.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Cataract Aswan in Aswan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Cataract Aswan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New Cataract Aswan scoort een 8.13 uit 10 op basis van 16 reviews.