Hotel Sofitel Alexandria Cecil ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel Alexandria Cecil bij:

2 reviews over Hotel Sofitel Alexandria Cecil in het Nederlands

heerlijk hotel

carla, 14-11-2010

fijn hotel en vriendelijke mensen goed eten en service
Gereisd met partner in oktober 2010

Caroline, 27-5-2007

Na vele keren alleen in Cairo te hebben bezocht leek het me wel eens leuk om het te combineren met Alexandria. Met de trein slechts in 2 uurtjes 1e klas voor het luttele bedrag van 5 Eur. of als je liever per taxi reist, ongeveer 60 Eur. Buiten het treinstation staan er volop taxi,s om je naar je bestemming in Alex te brengen. In mijn geval naar het Sofitel Cecil.

In mijn ogen zeer zeker 4 sterren i.p.v. de gegeven 3, qua ligging en sfeer. Prachtig opgeknapt hotel. Geen zwembad maar de zee ligt aan je voeten. Op het dakterras een prachtig uitzicht over de corniche. De nieuwe bibliotheek is werkelijk prachtig en mag niet overgeslagen worden tijdens een bezoek net zoals zovele andere mooie sites o.a. Qait Bay, Montazah park en de vele gerestaureerde gebouwen. Ik vond het zeer relaxed, totaal anders dan Cairo en door de zeewind altijd wat aangenamer van temperatuur. De lekkerste koffie vind je in het oudste koffiehuis, om de hoek van Cecil. Advies, wandel door Alex en laat de taxi staan.

Gereisd alleenreizend in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Alexandria Cecil in Alexandria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Alexandria Cecil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Alexandria Cecil scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.