6,5

Matig

3 reviews over Hotel Nefertari Abu Simbel in het Nederlands

tegenvaller..

vera, 18-10-2009

helemaal geen 4 sterren waard, behalve dan de prijs.. Het eten viel nog wel mee, maar de kamers waren aftands (we hadden nochtans een 'suite'....), gelukkig wel zuivere handdoeken en lakens.. Het zwembad en bijhorende ligbedden waren ronduit vuil. De ligging is ideaal: vlakbij de tempels en mooi zicht op het Nassermeer. Zeker de moeite om het dorp in te gaan en kennis te maken met het locale leven!!
Gereisd met partner in oktober 2009

simpel

Marina, 3-10-2009

Simpel hotel, met simpele kamers.

De airco hangt beneden dus niet erg handig, het blijft daardoor toch warm. Helaas hadden wij koud water met douchen en de dag erna helemaal geen water meer. Dit betrof dan wel geheel abu simbel.

Grappig: poesjesdekbedden!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Mooie ligging met uitzicht over het stuwmeer

Jasper Nieuwenhuizen, 15-6-2009

Goede ligging op loopafstand van de tempels, fijne kamers. Wij waren de enige in het hotel en het diner werd totaal met ons afgestemd van te voren en was gereed toen we in het restaurant aankwamen.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nefertari Abu Simbel in Abu Simbal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nefertari Abu Simbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nefertari Abu Simbel scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: