2 reviews over Hotel Cuello de Luna in het Nederlands

prachtig hotel

broost, 10-6-2012

super sfeervol hotel; mooie kleuren geven het een erg warme uitstraling; ook de kamers zijn warm, maar dat is door de openhaard in de kamer! zorg wel voor water in de kamer, want van die haard krijg je zeker dorst.
Gereisd met vrienden in augustus 2000

Leuke haciënda op het platteland

Jeroen, 29-6-2011

Voor wie in Ecuador eens in een soort haciënda op het platteland wil overnachten in plaats van een hotel in een stad of dorp is Cuello de Luna een goede plek. De kamers zijn zonder poespas, maar de hete douche en de open haard op de kamer waren werkelijk een weelde na de koude, miezerige laatste kilometers op de fiets vanaf de Cotopaxi.

Cuello de Luna is misschien niet zo'n voor de hand liggende keuze wanneer je zoals wij met het openbaar vervoer reist, maar we konden ons er na de Cotopaxi tour laten afzetten en de eigenaar van Cuello de Luna heeft ons 's ochtends met de auto bij een kruising afgezet waar we de pick-up konden pakken naar Saquisilí.

Gereisd met vrienden in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cuello de Luna in Cotopaxi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cuello de Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cuello de Luna scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.