Hostel Posada El Marques

Hostel Posada El Marques
Posada El Marques

2 reviews over Hostel Posada El Marques in het Nederlands

Rustig gelegen, vlak bij centrum

zwitser, 12-12-2011

In Posada El Marques zijn wij april 2009 5dagen geweest. Het Posada is rustig, schoon met goede bedden en vriendelijk behulpzaam personeel. Het ontbijt was goed. (Je kunt er alleen ontbijten). Wij hebben bij de buren heerlijk en niet duur gegeten.
Gereisd met partner in april 2009

Rustige plek vlak bij centrum

zwitser, 12-12-2011

Pasado El Marques is ons goed bevallen. Wij hebben er een paar goede dagen doorgebracht. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt goed. Er is gratis internet in een gemeenschappelijke ruimte. De kamer was ruim en netjes. Er is geen restaurant in El Marques. Bij de buren hebben wij 's avonds gegeten.
Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Posada El Marques in Banos / Banos de Aqua Santa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Posada El Marques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Posada El Marques scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.