Hotel Park Inn by Radisson Weimar ****

7,6

13 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Weimar in het Nederlands

Zakelijk op doorreis naar Tsjechië

Robert, 7-7-2016

Groot hotel met goede voorzieningen en parkeerruimte, echter zonder airco op de kamers kan het er echt warm zijn. Het geheel wordt duidelijk ook al wat langer gebruikt, veel (bus)touristen in de bar.

Erg jammer is echter dat men de reservering (borg bij het rechtstreeks boeken via hun website) op de creditcard niet vrijgeeft nadat de kamer de volgende dag (met overigens dezelfde creditcard) is betaald. Deze reservering staat 2,5 week na betaling nog steeds open. Hier twee nette Duitse emails over gestuurd, maar nul reactie. De reservering zal op een gegeven moment wel verlopen, maar men zit er duidelijk niet mee dat mensen dit zorgelijk of onterecht vinden en dit onnodig bestedingsruimte kost. Tot nu toe het enige hotel wat ik ken (en dat zijn er aardig wat), wat hier zo vervelend en ongeïnteresseerd mee om gaat. Dit zegt wel wat over de houding en het gedrag naar klanten, vandaar de 2 voor de service.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Geweldig hotel

Jan van der Stap, 11-6-2013

Park Inn hotel Weimar is een zeer goede keuze. Weliswaar gelegen op een bedrijventerrein(tje), maar mooi in het groen, zelfs met ligweide. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Dichtbij de snelweg en slechts 5 km van Weimar. Bushalte voor de deur. Het eten is uitstekend. Meestal keuzemenu, soms lopend buffet. Prima ontbijt in buffetvorm. Mooie grote kamers met goede bedden. Op het schoonmaken valt niets aan te merken.

Enige minpuntjes: het kleine, ouderwetse tv''tje en geen beschikbaarheid van wifi. Wel bedraad internet (betaald), dus plekgebonden.

Voor de rest niets dan lof.

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijk rustig hotel

willems.snyers, 15-8-2011

Na enkele dagen doorgebracht te hebben in het prachtige Dresden, hebben we een nacht geslapen in Hotel Park Inn. Veel parking. Reeds bij het binnenkomen van dit hotel, straalt de klasse je al tegemoet. Mooie lobby en eetzaal. De kamers waren ruim, stijlvol en de badkamer (met bad!) was compleet en mooi uitgerust. Het ontbijt en avondmaal was heel lekker en meer dan voldoende. Minpuntje was het dessert. Toen we een dessert wilden halen, was er enkel nog een paar kleine stukjes kaas en verder niets. De kamers waren heel rustig. In de bar is het gezellig om na het avondeten, nog een lekkere cocktail of het typische zwart bier van de streek te gebruiken. Echt een aanraden voor wie de mooie omgeving wil verkennen.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Inn by Radisson Weimar bij:

Voldeed meer dan goed aan onze verwachtingen.

Lisanne, 15-5-2011

Met mijn vader wilde ik kamp Buchenwald bezoeken. Op zoek naar hotels in Weimar, sommigen onbetaalbaar. Dit hotel was zeer betaalbaar en voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Vriendelijk ontvangst, ruime kamers, "chique" uitstraling en het ontbijt is top! Alles werd voortdurend bijgevuld en er was ruime keuze uit vers fruit, broodjes, yoghurt, eieren, worstjes, verschillende kazen, jam en ander beleg. Niet vaak zo'n goed ontbijt gehad in een hotel. Ook de bar in het hotel is uitstekend en de cocktails zijn zeker het proberen waard. Het hotel ligt even buiten Weimar maar lijn 6 stopt voor de deur en brengt je richting het centrum van Weimar, maar ook rechtstreeks naar kamp Buchenwald. Bustickets in het hotel verkrijgbaar (goedkoper dan wanneer je het in de bus koopt). Dit is zeker een aanrader en kun je niet missen. Weimar zelf is ook prachtig. Al met al een goed verblijf gehad in dit hotel. Meer dan tevreden!
Gereisd met vrienden in mei 2011

Heerlijk

J. Dijkstra, 28-6-2010

Erg goed hotel. Ruime kamers en schoon. Ligt nabij autosnelweg, maar heel rustig.
Gereisd met partner in mei 2010

Blijft een topper

Gerrit Veldman, 7-9-2009

Het was dit jaar de derde keer dat ik dit hotel bezocht. Ik ben in de loop der jaren inmiddels in ruim negentig hotels geweest. Het gebeurt niet vaak dat ik een hotel voor de tweede keer bezoek, laat staan voor de derde keer. Dat ik hier ook na drie keer nog steeds zeer tevreden, zegt veel over de kwaliteit van dit hotel.
Gereisd alleenreizend in september 2009

rustig gelegen, mooi zwembad

Brouwer, 30-8-2009

Goed ontbijt, a la carte diners matig. De keuken gebruikt veel sausen waardoor originele smaken

wat moeilijker herkenbaar en beoordeelbaar worden.

De ligging is gunstig t.o.v. de autobahn, doch zal

door de locatie er rekening mee gehouden moeten

worden, dat naar de stad steeds vervoer noodzakelijk blijft. Fietsers dienen rekening te houden met flinke hoogteverschillen.

Gereisd met partner in augustus 2009

goed hotel

Michel en Marianne, 17-10-2008

Het hotel was prima de kamers ook alleen kregen wij{niet rokers} een rokerskamer. Er was helaas geen andere kamer beschikbaar want het hotel zat vol. Geef dit dus aan bij het boeken.Het eten was goed.Het hotel ligt 6 kilometer buiten Weimar.Wij hebben buchenwald en Erhfurt bezocht.Zeer de moeite waard.
Gereisd met partner in oktober 2008

Clare, 28-9-2007

Gistern teruggekomen van een heerlijke vakantie in Weimar en omgeving. Het hotel ligt 6km buiten Weimar maar door omleidingen werd de afstand ca 16km. De kamers zijn prima, zwembad erg koud dus niet geschikt voor kinderen. Ontbijt heel goed maar het avondeten zeer matig - om een aantal voorbeelden te geven was de soep soms koud, de schitzels werden gefrituurd en niet gebakken, de groente opgewarmd uit blik of diepvries, de canneloni half gaar met saus uit een pakje... Alleen hoofdgerecht keuze, voor en nagerecht niet - wij kregen elke dag dus soep en als nagerecht bijv gestoofde kersen in een mierzoete saus. Onze dochter van 3 jaar kon wel een hoofdgerecht kiezen van de kindermenu.

Weimar is wel een prachtige stad. De Thuringer woud is heel mooi en wij zijn ook een dag naar het wijngebied Saale-Unstrut en Naumberg geweest. Ook zeer de moeite waard.

Gereisd familie in september 2007

anja sey, 19-5-2007

we zijn met 2 gezinnen via het tijdschrift Klasse in de paasvakantie naar dit hotel geweest.

Er waren veel "oudere" koppels die de aanwezigheid van kinderen niet op prijs stelden.We hadden het gevoel dat we de hele tijd sttt zeiden(zelfs in het mooie zwembad)

Het personeel is supervriendelijk.Het ontbijtbuffet is perfect in orde het dinnerbuffet weinig gevarieerd.De kinderkaart is super!!!!

Kamers zijn ruim en zeer net. Goede uitvalsbasis voor vele uitstappen.

Buchenwald is ten sterkste aan te raden.

Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Inn by Radisson Weimar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson Weimar in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson Weimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn by Radisson Weimar scoort een 7.55 uit 10 op basis van 13 reviews.