Camping Bad-Camp Ettersburg

6,8

3 reviews over Camping Bad-Camp Ettersburg in het Nederlands

Camping om Buchenwald te bezoeken

Fam_Ros, 21-8-2017

Wij hebben deze camping bezocht om Buchenwald te kunnen bezoeken. 1 dag gestaan hier en dat was lang genoeg.

Bij aankomst hangt er een briefje dat de beheerder tussen 08:00 en 09:00 er is met de bestelde broodjes, 's avonds tussen 18:30 en ca 20:30 om in te schrijven en af te rekenen. De plek mag je zelf uitkiezen. Voor 1 nacht is het goed. Sanitair is goed. Fijne douches en behoorlijk schoon! Prijs - kwaliteit vehouding vind ik scheef. Auto met caravan + 3 volwassenen + stroom : 32,- vond ik uit het lood!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke, groene camping - voor wie van eenvoud houdt

familie breda, 16-8-2015

Rustige camping met veel bomen en groen, voorheen was het terrein een openlucht zwembad en sinds 2004 is het een camping. Sanitair is schoon, maar vrij beperkt. Zwembad en glijbaan zijn verouderd maar wel ok.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Zeer eenvoudige camping

Anton_Debbie, 7-9-2011

In eerste instantie was het onze bedoeling om op deze camping onze tent op te zetten. Maar de camping had middels de internetpagina een hele andere verwachting geschept. Wat ons betreft was het een echte tegenvaller.

Het zwembad is voor een klein deel nog om te zwemmen. De rest is een grote vijver geworden. De helft van de kampeer plekken heeft elektra. De camping beheerder is er alleen op specifieke tijden.

Ik denk dat als je alleen voor de rust komt en verder weinig eisen hebt. Je hier een prima plek kunt hebben. Maar wij vonden het voor onze kinderen geen goeie plek. Er waren geen andere kinderen, het zwembad is niet af gebakend met een hek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bad-Camp Ettersburg in Weimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bad-Camp Ettersburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bad-Camp Ettersburg scoort een 6.77 uit 10 op basis van 3 reviews.