Vakantiehuis Rote Villa

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Rote Villa in het Nederlands

Oplichting

Hille, 1-9-2011

Na een lange reis kwamen we vermoeid aan bij het huisje, na veel zoeken, want het was onmogelijk bijna om te vinden. De reservering was duidelijk bevestigd per mail door de eigenaren, maar wel al een tijd terug. Een aankomsttijd hadden ze niet genoemd. Rond 2 uur kwamen we aan. Twee auto's voor de deur en een hond achter een hek. Wij aanbellen, niemand deed open... Ik was op dat moment ziek geworden en wou alleen maar liggen. Uren gewacht en nog wat gewandeld daar, maar om 7 uur (en tussendoor ook (deed er niemand open). Bij de VVV waren zulke toestanden bekend bij dit vakantiehuis! Dubbele boeking had ook al eens plaatsgevonden zeiden ze. Gelukkig konden we ergens anders onverwachts slapen, maar wat een nachtmerrie. Altijd extra adressen op zak mee nemen dus! Hebben bevestiging op de stoep achter gelaten, nooit meer wat op gehoord. Regelrechte oplichters dus!
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rote Villa in Themar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rote Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rote Villa scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.