Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Krause in het Nederlands

Zo gastvrij

Hille, 1-9-2011

Toen we gestrand waren bij Rote Villa in Themar, aangezien zij niet ons konden ontvangen, moesten we op zoek naar een andere overnachting. Deze mensen hadden hun vakantiehuis nog vrij en we konden meteen komen. Een ouder echtpaar met een paar kleine hondjes, waarvan de meneer heel graag zijn groentetuin laat zien en verteld over een aantal dingen en de mevrouw heel aardig je een paar appels uit de eigen appelboom toestopt. Qua informatie willen ze alles wel vertellen, ook over de buurt. Het huisje zelf was netjes en schoon, beetje ouderwets ingericht, maar dat was niet erg. 1 slaapkamer, maar de woonkamer kon ook worden verduisterd. Jammer genoeg de slaapkamer niet overal, 1 raam had geen gordijn. Bedden waren goed, heerlijk beddengoed (microfiber), keuken was netjes, badkamer ook goed. Het balkon werd beschikbaar gesteld en ook de tuin mochten we gebruiken (niet gedaan). Echt een aanrader. Ligging is aan doorlopende straat het dorp uit.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Krause in Themar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Krause zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Krause scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.