7,6

9 reviews over Aparthotel An der Schwarza in het Nederlands

Gezellig Hotel. What you pay is what you get

J.D.M. Schutte, 19-9-2008

Het eten was goed wij misten een koelkastje en een waterkoker op de kamer
Gereisd met partner in september 2008

A.van Ingen, 5-11-2007

Het hotel heeft zijn naam veranderd in Vital Welness hotel en heeft een andere eigenaar. De toegangswegen naar Sitzendorf waren niet bereikbaar of heel slecht. We hebben een dik kwartier moeten omrijden en de routeplanner maar roepen "nu keren". Het zag er niet naar uit dat de werkzaamheden binnenkort klaar zouden zijn. Ook in het dorp werd de weg opgebroken. Het eten en de service van het hotel was prima, niets op aan te merken en de omgeving is prachtig. Wij hadden geen fohn op de kamer en de handdoeken werden inderdaag om de 3 dagen verschoond. Niet zo hygienisch. De douche is ook niet ruim. Geen bad aanwezig. Jammer. De Welnessruimte stelt niet veel voor. Een sauna en een 1-persoonsbubbelbad. Niet spectaculair!! Thuringen is verder fantastisch, maar de volgende keer toch meer in de bewoonde wereld logeren.
Gereisd anders in oktober 2007

M. van de Haar, 11-9-2007

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik om de 3 dagen schone handdoeken krijg, of als ik elke dag schone wil er voor moet betalen.

Ook vond ik het vreemd dat als er groepen waren wij als huisgasten van af half 6 moesten eten, zo dat de groepen om kwart over 7 aan tafel konden.

Gereisd met vrienden in september 2007

S.C.J. Bloos, 3-9-2007

Prima hotel met meer dan uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Fitness is echter niet aanwezig en voor het buitenzwembad moet betaald worden. Het hotel ligt op een uitstekende locatie, aan de rand van een rustig dorp tegen het bos aan. Prachtige natuur aanwezig! Wil je iets beleven (kroeg, bios, binnenzwembad) dan moet je ong. 25 minuten rijden naar Rudolstad of Saalfeld. Het eten in het hotel is prima, veel variatie aanwezig! Wij hebben het prima naar ons zin gehad deze week!
Gereisd met partner in augustus 2007

F.D. Croese, 1-9-2007

Goede prijs vor een hotel van die (prijs)klasse.

Eten is goed/zeer goed! Kamers komen overéén met de prijsklasse.

Jammer vinden wij dat je alleen met Duits terecht kunt ook bij de door ons bezochte verschillende bezienswaardigheden is Engels (spreken)niet of nauwelijks mogelijk!

Gereisd met partner in augustus 2007

J van de Kamp, 3-8-2007

mooi hotel, goed ontbijt

erg mooi rustig wandelgebied,

(kan uuren lopen zonder iemand tegen tekomen)

met mooie watertjes uit de bergen

vlakbij trijnverbinding.

Gereisd met partner in juli 2007

R. Vrijbloed, 1-8-2007

Routebeschrijving hotel klopte niet geheel.

mooie omgeving,erg rustig,heerlijk gewandelt.

Direktie-leiding hotel is per 1-8-07 in andere handen gekomen.

gegroet fam Vrijbloed.

Gereisd met partner in juli 2007

ARS-TE VAARWERK, 2-5-2006

PRIMA HOTEL VOOR EEN VAKANTIE,PERFEKTE BEDIENING EN ERG VRIENDELIJKE MENSEN IN HET HOTEL EN DE OMGEVING.
Gereisd met vrienden in april 2006

Els Odijk, 9-1-2005

Erg gezellig hotel. Als je aankomt, denkje, wat een saai gebouw, maar van binnen is het netjes, gezellig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad ligt pal naast hotel. Gezellig dorp. Veel wandelmogelijkheden en bezienswaardigheden in de omgeving.
    Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel An der Schwarza in Sitzendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel An der Schwarza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel An der Schwarza scoort een 7.55 uit 10 op basis van 11 reviews.