Schwarzaburg
8,3

4 reviews over Hotel Schwarzaburg in het Nederlands

Fawlty Towers

G.H. Beijert, 4-1-2013

Na onze vorige ervaring, zijn we met hoge verwachtingen afgereisd naar Schwarzaburg om oud en nieuw te vieren, dit feest zullen we niet gauw vergeten. We hebben ons verblijf ervaren als de bekende Fawlty Towers met in de hoofdrol John Tolen. Het ontbijt was sober ook een tegenvaller t.o.v. een halfjaar geleden, jammer. De warme maaltijden worden met zorg klaargemaakt en smaken goed.

Tip: maak er een thema hotel van, dan vallen de capriolen van de eigenaar minder op.

fantastische plek

hans kroes, 3-1-2013

Het jaar uit in Schwarzburg Hotel Schwarzaburg. Het verblijf was "SUPER".

Schone kamers, Goed ontbijt, Heerlijk eten, gastvrij, rookvrij, gezellige bar. Mooi restaurant met prachtig uitzicht over de vallei. Heerlijk genoten en tot rust gekomen. Op naar een volgende keer.

Geweldig

sjohabets, 24-12-2012

Geweldig ha 10 minuten voel je er al thuis na een half uur waan je je thuis in je eigen kasteel.

Zeker komen wij hier terug

Thephihe, 17-10-2012

Hotel Schwarzaburg in Schwarzburg licht heel mooi op 1000 meter hoogte aan de weg naar het schloss Schwarzburg en vanaf het terras heeft men uitzicht op Schwarzburg in het Schwarzadal. De verzorging in het hotel is prima en gemoedelijk en in het retaurant zijnde maaltijden goed.
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzaburg in Schwarzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzaburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzaburg scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.