Aparthotel Aparthotel Oberhof

Aparthotel Aparthotel Oberhof
Aparthotel Oberhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Oberhof bij:

1 review over Aparthotel Aparthotel Oberhof in het Nederlands

zeer klantonvriendelijk

Fam Sminck, 10-8-2010

Hotel is goed maar zeer kleine kamers, een 4 persoonskamer geboekt en een 2 persoonskamer krijgen met 4 beden erop ,toen wij hiervoor naar de receptie toe gingen kregen wij te horen dat het hotel vol was maar voor 50 euro per nacht er wel wat geregeld kon worden, medegedeeld dat wij al betaald haden voor een 4 persoonkamer toen ging de bewuste dame geheel uit haar dak ze had het druk en dat gezeur van de hollanders enz enz, daarna de touroperator gebeld die deelde mij mee dat ze contact met het hotel gingen opnemen, toen wij later beneden kwamen werd mij vrouw de huid vol gescholden door de vrouw van de receptie omdat er gebeld was door touroperator, om een lang verhaal kort te houden wij hebben 10 nachten met 4 personen op een 2 persoonskamer door gebracht en betaald voor een familiekamer en toe 2 keer toe een zeer grote bek gehad van die bewuste dame dus voor ons nooit meer het aparthotel oberhof
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aparthotel Oberhof in Oberhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aparthotel Oberhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Aparthotel Oberhof scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.