Hotel Holiday Inn Jena ****

Holiday Inn Jena
7,5

22 reviews over Hotel Holiday Inn Jena in het Nederlands

Mo Koster, 26-11-2007

Ik ben hier geweest in 2005, meer dan voortreffelijk hotel met enorm grote kamers en een sublieme prijs-/kwaliteitverhouding. Al die mopperaars hier moeten zich eens bedenken dat ze niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten, je krijgt bij dit hotel méér dan waar je voor betaalt!

Het hotel bestaat gewoon nog steeds, het heet alleen nu anders (Holiday Inn).

Gereisd familie in november 2007

Michel, 17-10-2007

Ik ben hier jaren achter elkaar geweest als touringcarchauffeur voor een touroperator en het doet me pijn dat het hotel is gesloten. Wat betreft de commentaren van enkele personen kan ik me niet voorstellen dat deze mensen nog tot het einde van de week zijn gebleven. Als je het eten niet lekker vindt, GA DAN ERGENS ANDERS NAAR TOE !!!! Ik ben ongeveer 50 x met een 8 daagse reis geweest en heb van deze kritieken nooit iets gehoord!!!! (En zelf ook zeker niet zo ervaren) Top-hotel, maar jammer dat het nu verleden tijd is.....
Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Peter , 11-12-2006

Na diverse keren geweest te zijn, ook dit keer (begin december) weer naar Classic. Helaas bleek na aankomst dat het hotel gesloten is. Geen vakantie of zo, maar voor altijd dicht.

Jammer, geen super ontbijt buffet meer. Ben altijd op eigen houtje geweest, dus geen aanbieding en tegen de klagers wil ik graag zeggen, wat wil je voor een appel en een ei?

Gereisd anders in december 2006

leo, 14-9-2006

Het begin en het eind van onze rondreis hebben we in dit hotel overnacht. De kamers zijn prima, eenvoudig, ruim.
Gereisd anders in september 2006

A Reerink, 9-9-2006

Wij zijn een paar weken geleden voor de tweede keer naar dit hotel geweest, en het is ons prima bevallen.

Het ontbijt is prima, de kamers zijn lekker ruim, prima bedden, alleen een beetje ouderwets Oost duits ingericht.

Het personeel in de ontbijtzaal en het schoonmaakpersoneel waren erg aardig.

We vonden het fijn dat de kamer om de dag picobello schoon werd gemaakt, en steeds schone handdoeken etc.

De omgeving buiten Jena is ook mooi, wel een contrast soms, de ene plaats al zo mooi opgeknapt, de andere nog zo oud en communistisch aandoent.

We vonden wel veel mensen veel opener en vrolijker dan een paar jaar geleden, toen waren veel mensen nogal wantrouwig hadden we het idee.

We vinden dit hotel ook echt een aanrader als je voor weinig geld toch een grote en schone hotelkamer en een lekker ontbijt wilt.

Gereisd anders in september 2006

wim, 2-9-2006

goede service eten vooral ontbijt goed ruime kamers zeer goede prijs kwaliteit jammer dat het hotel dicht gaat aan het eind van het jaar prima wandelmogelijkheden direct vanuit het hotel gratis opoenbaar vervoer door heel Jena echt een aanrader
Gereisd met partner in augustus 2006

Maarten, 29-8-2006

Goede aanrader dit hotel. Wij zijn er vorig jaar via Touroperator geweest, dan is het helemaal goedkoop.

De kamers zijn groot en nogal ouderwets ingericht, maar wel functioneel. Het is in een authentieke oost duitse flat gerealiseerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, wel ver van de binnenstad. Handig is dan ook de gratis kaart om gebruik te maken van de tram, die stopt voor het hotel.

Mooie omgeving, zowel natuur en steden als Erfurt, Weimar, Leipzig en Dresden. Jena heeft prima eetgelegenheden en weincafé's. Vergeet ook zeker niet naar concentratiekamp Buchenwald te gaan, ten noorden van Weimar. Zeer indrukwekkend.

Wij gaan zeker nog een keer naar Jena!

Dian, 22-8-2006

Goed hotel maar typisch Oost-Duits. Erg ruime kamers, maar het gebouw is een typisch oosteuropees blokkengebouw. De sfeer is er een beetje naar. Verder is het ontbijt wel goed en zijn de kamers ook netjes. Omdat Touroperator zo op de prijs had afgedongen werden de kamers maar 1x in de twee dagen schoon gemaakt. Dat is iets minder.

d.jasperse, 15-8-2006

De eerste en laatste nacht van onze autorondreis via Touroperator hier doorgebracht. Zo'n ruime kamer kregen we nergens! Hotel ligt in wijk met flats, er is wel een supermarkt vlakbij bij de tramhalte.

Uitstekend uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke ober. Toen het 's avonds boven in het restaurant vol zat bracht hij zelfs het eten naar beneden zodat bij een tafeltje bij de bar gegeten kon worden. Kaartje voor gratis vervoer per tram naar Jena vonden we ook erg handig want alleen in het stadscentrum kan je pinnen. Het ritje duurt ca. 15 minuten. Kortom: een aanrader!

Ted, 15-8-2006

Wij zijn een paar weken geleden daar geweest en het was geweldig,prima verzorging goede ruime kamer netjes

ingericht, eten was erg goed we hebben het daar erg prima gehad ,ik heb niets

gemerkt van lange wacht tijden en ongeintresseerd personeel de mensen

waren juist erg vriendelijk,we waren

daar via Touroperator en gaan zeker nog een

keer terug.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Jena in Jena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Jena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Jena scoort een 7.45 uit 10 op basis van 22 reviews.