Hotel Parkhotel Am Großen Teich

8,3

4 reviews over Hotel Parkhotel Am Großen Teich in het Nederlands

Een goed hotel maarr?

Wim, 5-1-2009

Ik heb met een gezelschap de kerstweek in dit hotel doorgebracht.Bij mij spelen een aantal tegenstrijdige gedachten.Waarschijnlijk ben ik er wel uit wanneer je prive in dit hotel verblijft is het goed maar met een georganiseerde reis ligt de zaak anders.En dat heeft te maken met de maaltijden het ontbijt is prima maar het diner was ondermaats.Wanneer je een 1 persoonskamer boekt kom je terecht op de zolder zonder uitzicht.Positief is dat het hotel en kamers schoon zijn en het personeel vriendelijk en behulpzaam.De plaats Altenburg en omgeving is geen aanrader eentonig en veel bouwvallen conclusie een goed hotel op de verkeerde plaats typisch een doorreis hotel
Gereisd met vrienden in december 2008

Een zeer fijne plek om te verblijven.

M van Zanten de Vries, 25-9-2008

Prima hotel, mooie ruime en schone kamer.Het eten was prima. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, helpen daar waar ze helpen kunnen. we hebben ons echt verwend gevoeld, en dat is een fijn gevoel. We keken uit op de dierentuin op het eiland tegenover onze hotelkamer. Zou je echt even moeten gaan bezoeken als je daar in de buurt komt. Een oase van rust, of de tijd heeft stil gestaan. Wel zijn we geschrokken van de vele bouwvallen in het stadje zelf.Maar er zijn ook mooie gebouwen te zien gelukkig. We gaan zeker nog een terug.
Gereisd met partner in september 2008

dit hotel geboekt 21-07-08 aanbieding .

louis, 12-8-2008

Prima hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,mooie kamers en het het ontbijt en diner in buffetvorm was van prima kwaliteit.
Gereisd met partner in augustus 2008

Wilma Caris, 30-10-2006

Uitermate prettig hotel met een zekere luxe (in mijn ogen meer dan drie sterren). Wij zijn hier gestrand na een aantal uren in de file onderweg naar Polen. De stemming was wellicht enigszins onder gemiddeld. Het was dus een verademing zo'n prettige hotel te vinden met een prima service, fraaie kamers en een bijzonder smakelijke maaltijd.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Am Großen Teich in Altenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Am Großen Teich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Am Großen Teich scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.