Hotel Strandhotel Sylt ****

Strandhotel Sylt

5 reviews over Hotel Strandhotel Sylt in het Nederlands

Super locatie, mooi hotel voor ontspannen verblijf

., 16-1-2014

We komen steeds weer graag naar dit strandhotel, de ligging direct aan het strand en bijna midden in het centrum van Westerland is fantastisch. Elke suite is ruim, zodat je het ook eens een paar uur op de kamer volhoudt. Ik hoopte dat er in het hotel niet gerookt wordt, het stinkt in sommige kamers, vorig jaar hadden we een kamer, die voor ons werd bewoond door een roker. In onze kamer dit jaar lag tapijt dat begon los te laten, de kamer is dus aan vernieuwing toe. Het ontbijt is gevarieerd en goed. De ambiance in de ontbijtruimte is aangenaam.
Gereisd anders in januari 2014

Geweldige Syltvakantie met zeer leuk hotel.

., 13-10-2013

We voelden ons goed verzorgd en heel goed, komen graag weer. Het ontbijt was sensationeel en de verrassing in de badkamer, die we mee mochten nemen, zal ons altijd aan deze vakantie doen herinneren.
Gereisd anders in oktober 2013

Goed hotel op een perfecte locatie.

., 8-10-2013

Centraal en toch zeer rustig gelegen in het hart van Westerland, Hotel Garni, alleen een waardering voor het ontbijt. Zeer veel restaurants en cafés in de directe omgeving. Speciale verzoeken zoals bijvoorbeeld huurfietsen worden zonder problemen georganiseerd.

Geweldig Sylthotel.

., 4-10-2013

Slechts een paar meter van de voetgangerszone, zeer vriendelijk personeel. Supergoed ontbijt. Erg rustige ligging. Niet ver van het water.

Altijd weer!

., 28-9-2013

Wij zijn voor de 3de keer in dit Garni-Hotel en zijn zonder beperkingen tevreden. We hadden weer een goed uitgeruste suite om je goed in te voelen. Zelden hadden we in een hotel van deze grootte een zo omvangrijk, goed ontbijt. Vanwege de ideale, centrale ligging van het strandhotel is men ook bij slecht weer zeer flexibel, indien nodig kan men altijd snel tussen centrum en hotel wisselen. Aan iemand, die de (Sylt)-prijs accepteert, kunnen we dit hotel alleen maar aanraden.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Strandhotel Sylt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Sylt in Westerland (Sylt), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Sylt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Sylt scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.