Vakantiepark Weissenhauser Strand *****

28 reviews over Vakantiepark Weissenhauser Strand in het Nederlands

Top!

Van den Oord, 5-8-2017
  • Onderkomen8

Zwembad is een topper! Erg groot en proper. Park direct aan t strand gelegen.

Het klim/speelparadijs is geweldig voor kinderen. Ja je betaalt 33 euro p.p. om gebruik te maken van zwembad en speelparadijs. Maar dat is het waard!

Je hoeft t park niet af. Grote supermarkt en bakker. Lekkere restaurantjes. Paar leuke winkeltjes en een terras met live muziek en vermaak. Kids club en vele speelmogelijkheden buiten.

Midgetgolf, autootjes, bungeejump. Je moet wel voor veel nog betalen.

Wij zaten in een bungalow. Prima te doen met 2 kleine kinderen. (5 en 2 jaar).

2 persoonsbed boven en slaapbank beneden. Wij hebben ervoor gekozen om met zijn 4en boven te slapen. Onder het 2persoonsbed is een uitschuifbed en er kon nog makkelijk een campingbedje naast.

Keuken is klein maar netjes. Badkamer was prima.

Alleen duitse tv zenders.

2 treden naar woonkamer. Gevaarlijk trappetje voor kleintjes! Ook open trap naar boven.

Goed verzorgd en gezellig park.

Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vakantie gehad

Bert, 10-8-2016
  • Onderkomen6

10 dagen op Weissenhauser strand verbeleven in appartement Luv-Lee met kids (12 en 14). Appartement eenvoudig maar schoon (op uitzondering van de kussens en dekbedden!). WiFi werkt alleen in het centrale deel. Dus niet in het appartement. Iets om rekening mee te houden. Mooi strand op ca 5 min lopen met 2 mini bars en houten pier. Helder water en leuk om mooie steentjes en barnsteen te zoeken. Genoeg te doen op het park. De Duitse animatie was ok. Ook de restaurants zijn goed in het overdekte deel zijn goed en betaalbaar. De "Die Bar" is prima om later op de avond nog wat te drinken. Winkel Eweka Jens voldoende aanbod en normale prijzen. Voor 33 p.p. krijg je toegang tot het waterparadijs en Djungleland. Jammer dat dit niet bij de prijs in zit.

Do's:

- Eiland Fehman (20 min rijden), plaatsje Burg, Galileo en Meereszentrum Fehmarn (Aquarium). Let op; de route naar het eiland gaat over een brug waar nogal eens vertraging optreed! Erg druk op eiland

- Boulevard in Dahme

- Minigolf op het park

- huur fietsen en rij noordwaarts richting de hoge duinen

- Eten bij de pizzaria op het park

Don'ts

- Aquarium in Timmendorferstrand (klein en duur)

- de stad Kiel

- Indoorgolf in Burgstaaken (oud en lange wachttijden)

De zgn Lachmöwe worden om 5 uur wakker en beginnen herrie maken. Ook kleine kids zijn vroeg wakker. Oordopjes mee dus. Alles is erg Duits en Deens georiënteerd. Bij in -en uitladen kun je tot aan het appartement doorrijden. Dit wordt niet verteld bij de receptie. Dus als je 3 hoog moet slepen zonder lift....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuk voor een week

John, 24-7-2016
  • Onderkomen6

Mooi zwembad, fijn strand en veel te doen. Waterskiën, wakeboarden, sup-en, boogschieten en natuurlijk jungleland. Helaas wel allemaal extra kosten. Voor de tweede keer hier geweest en de omgeving wat meer verkend. Fehmarn is leuk, Timmendorfer Strand en Lubeck ook. Kiel kan je overslaan. De huisjes en appartementen zijn gedateerd en de entertainment is erg Duits gericht. Prima bestemming, maar een week hier is voldoende.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Weissenhauser Strand bij:

Mooi groot vakantiepark aan de Oostzee

Jasper, 26-9-2015
  • Onderkomen8

Een groots opgezet vakantiepark direct aan de Oostzee. Het doet denken aan Center Parcs, maar dan iets bescheidener qua faciliteiten. Het park bestaat grotendeels uit appartementen en vakantiehuisjes, maar heeft ook een hotelaccommodatie. Het park wordt vooral bezocht door gezinnen. Met name Duitsers en Denen, we zijn geen Nederlanders tegengekomen en dat is ook wel eens prettig. Net als bij Center Parcs is er een overdekt "plaza" met de nodige faciliteiten. Er zijn meerdere restaurants, waaronder een bistro, een groot buffetrestaurant (Möwenbräu) en een Italiaanse restaurant. Grootste attracties zijn het zwembad met vele spectaculaire glijbanen en avonturenland Dschungelland. Jammer is wel dat deze attracties alleen tegen extra betaling toegankelijk zijn. Verder is het een prachtige regio met veel bezienswaardigheden. Zeer goed bezocht door Duitsers, maar nog erg onbekend bij Nederlanders.
Gereisd met partner in september 2015

veel vertier

leuk vooral voor kinderen, 22-8-2015
  • Onderkomen8

vriendelijk personeel al kan het in en uitchecken wat beter (betere info).

goede bedden in een voldoende ingericht appartement.

Gereisd met partner in juli 2015

prima !

fam: Theo van Ernst, 16-8-2015
  • Onderkomen8

zeker een aanrader, wij hadden een vierkamer appartement met terras, alleen kon de schoonmaak wat beter ! en verder wat wij wel duur vonden was het zwemparadijs met avondturenland 30 euro p.p , wat er voor de prijs die wij betaalden er had moeten in zitten !! maar verder ons prima vermaakt op het park, met de zee op een paar honderd meter lopen ook hadden wij het weer mee, echt de moeite waard, verder alles in het duits ook geen enkele T.V zender in het nederlands. maar wel wiffi .
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Moet je geweest zijn met je kids heel leuk.

M.Klerks, 3-9-2014
  • Onderkomen7

Heel leuk stand waterski super waterpark noem maar op op 1 park Heel gaaf

Dus volgend jaar Weissenhausser strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Genieten voor jong en oud

Fam. Domes, 1-8-2014
  • Onderkomen7

Van 17 tm 24 juli met 2 kinderen van 10 op het park doorgebracht. We hadden een keurig ingericht appartement met goede bedden. Het prachtige zwembad en het jungleland waren voor de kinderen geweldig. Prachtig schoon strand met strandkorf te huur voor 7,50 per dag. Langs de kust goede fietspaden om heerlijke fietstochten te maken. Goede fietsen zijn op het park te huur. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige vakantie gehad

zeppert, 30-7-2014
  • Onderkomen8

Prima verblijf, wel iets verouderde appartementen complex maar alles netjes. Op het park was Jungeland en het Zwemparadijs (beide groot) erg leuk. Tevens mooi strand. Zowel met goed en slecht weer genoeg te doen. Geweldige vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima vakantiepark

Nancy, 12-8-2013
  • Onderkomen6

Wij zijn net terug van een week weissenhausser strand park, wij hadden een apartement. Het apartement zag er van buiten niet uit, grenzend aan de lelijke buizen van het zwembad, maar van binnen prima verzorgd. Enige nadeel, de bedden zijn keihard, en de kids moeten in de woonkamer op een slaapbank waardoor je zelf savonds geen tv meer kan kijken. Het park is echt op loopafstand van het heerlijke strand. waar 2 piepkleine barretjes zijn. verder echt alleen strand. Op het park is een leuk zwembad, let op geen buitenbad op het park te vinden. en een leuk speelparadijs, je moet daar echter wel 30 euro per persoon voor bij betalen. Op het park zijn een aantal restaurantjes van redelijke kwaliteit.

een supermarkt en een klein dorpspleintje met animatie. In de omgeving is niet veel te doen, tenzij je met de auto erop uit gaat. wij hadden tevens een wakeboard les geboekt, maar werd 4 dagen achter elkaar afgezegd.

Al met al wij hebben een leuke vakantie met prachtig strandweer gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Weissenhauser Strand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Weissenhauser Strand in Weissenhäuser Strand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Weissenhauser Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Weissenhauser Strand scoort een 8.05 uit 10 op basis van 2559 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: