Hotel Maritim Golf en Sport Hotel Timmendorf

Onvoldoende

1 review over Hotel Maritim Golf en Sport Hotel Timmendorf in het Nederlands

Vergane glorie!

Mimi, 18-8-2010

Als tussenstop op onze reis naar Zweden, via Internet drie dagen Maritim Clubhotel aan de Oostzee geboekt. Wat op de website wordt aangeprezen als zeer mooi en luxueus hotel valt in het echt vies tegen. Het hotel straalt één en al vergane glorie uit (Oost-Duits gevoel). Het lijkt wel of er sinds de jaren 70 niets meer is veranderd. De kamers zijn muf, oubollig en veel te duur voor wat ze aanbieden. Wij betaalde €176,00 per nacht per kamer! Zelfs de Superior kamer met zeezicht (dat was wel geweldig) was klein en verouderd. We hadden vooraf de parkeergarage geboekt a €10,00 p/dag. Deze was zo laag dat je met een normale auto + dakkoffer hier geen gebruik van kon maken. Moesten de auto dus beneden in het dorp parkeren. Loopafstand naar het gezellige plaatsje Timmendorfer Strand is ca 15 min. Volgende keer wel weer Timmendorfer Strand maar dan in een ander knusser hotel dichter bij het dorp en strand. NB het ontbijtbuffet was wel goed, 's ochtend alleen erg druk en te massaal.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Golf en Sport Hotel Timmendorf in Timmendorfer Strand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Golf en Sport Hotel Timmendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maritim Golf en Sport Hotel Timmendorf scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: