Hotel Nordic Plön

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nordic Plön bij:

1 review over Hotel Nordic Plön in het Nederlands

NARIGHEID

lian, 30-8-2013

via touroperator dit hotel op onze reis door duitsland voor 4 nachten geboekt, geen revieuws via zoover gevonden maar de omschrijving via vrui uit en internet hebben ons toch doen besluiten om te boeken en betalen, het staat hotel tussen 2 flatgebouwen en was zelf ook een soort flatgebouw, midden in een armzalige woonwijk aan een drukke weg, het meer was idd niet ver maar wel een trap met 100 treden te gaan en de drukke weg over te steken, vanaf buiten zag je al de gordijnen half los voor de ramen hangen, de entree was vies en rommeling, in de lift wil je je koffer nog niet op de grond zetten, de zurige luch die in het hotel hangt ben je niet snel kwijt, de vloerbedekking is een hobbelig parcour, de kamer klein, vlekken op de sprei, kortom we hebben de auto gestart richting de toeristeninfo en hebben een heerlijk fris mooi hotel (dreiklang in Ascheberg)geboekt

bij ti zijn ze erg behulpzaam en toen ik de naam Nordic hotel zei gaf ze nonverbaal aandat ze begreep wat ik bedoede

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nordic Plön in Plön, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nordic Plön zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nordic Plön scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: