Hotel Norderstedter Hof ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Norderstedter Hof bij:

1 review over Hotel Norderstedter Hof in het Nederlands

Redelijk hotel

Wilfred, 17-4-2013

Voor mij lag dit hotel te ver van Hamburg (ca 30 min met auto). Ik moest dit hotel nemen omdat vanwege beurs anderen vol waren.

De bediening is overigens zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Ik had een kleine 1-persoons kamer. Zag er uit als een pijpenla. Beetje benauwend. Geen nachtkastje maar een plank boven je hoofd. Vind ik niet handig. Een boek valt er zo af. Laat staan als je meerdere zaken erop wilt leggen.

Het bed was goed.

De badkamer. Tja, ik had een niet rokers kamer maar in het verleden is er wel gerookt. Dan kon je namelijk zien aan de bruine schroeiplekken op het planchet. De douche was niet veel. Er kwam overal water uit behalve daar waar het uit moest komen.

Geen wifi op de slaapkamer, dat is in deze tijd jammer. Maar goed voor 4 euro had ik 24 uur wifi. Dus prima voor mij. Wel gratis wifi in de lobby ruimte.

De ontbijtzaal ziet er ook nog ouderwets uit. Het ontbijt is voldoende uitgebreid voor slechts 6,7 euro. Waar zie je dat vandaag de dag nog.

Gereisd zakelijk in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norderstedter Hof in Norderstedt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norderstedter Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Norderstedter Hof scoort een 6.8 uit 10 op basis van 2 reviews.