Hotel Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin ***

Hotel Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin
Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin bij:

4 reviews over Hotel Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin in het Nederlands

goed voor een paar dagen

Bianca, 7-8-2016

goede kamer met airco goed ontbijt diner is natuurlijk Duits gewoon een net hotel
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima

rickieboy31, 12-8-2013

Na een rondreis door Finland in dit hotel overnacht. Het is een prima hotel. De kamer was niet heel groot. Het was er die dag zo'n 35 graden geweest en de kamer was erg warm geworden. Er was helaas geen airco of ventilator aanwezig. Het ontbijt was wel uitgebreid en erg lekker!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

prima hotel

j.slagter, 9-7-2013

goed hotel net buiten het centrum.

parkeergelegegheid bij hotel gratis

bushalte op 100 meter

Gereisd met partner in juli 2013

Redelijk hotel

mark, 30-6-2009

Op onze terugreis vanuit Finland hebben wij afgelopen zondag in dit hotel overnacht. Het is niet erg bijzonder, maar ligt wel relatief gunstig tov de snelweg A1. De buurt van het hotel is rustig (woonwijk). Het hotel heeft 3 verdiepingen met ruim 100 kamers, er is een parkeergarage (€ 6 per nacht), maar ook voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt; ook het ontbijt (€ 12,50 pp) hebben we elders genoten. De afstand naar het centrum van Lübeck bedraagt zo'n 4km. Aan de receptie werd me gevraagd of ik Engels of Duits sprak; de dame legde me netjes alles uit; de kamer was qua afmeting groot, helaas was er geen minibar en wat ik persoonlijk altijd een minpunt vind is een douchegordijn. De prijs voor een 2-persoonskamer was € 69.
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin in Lübeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tryp By Wyndham Lübeck Aquamarin scoort een 8.15 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: