Hotel Ibis Lübeck

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Lübeck bij :

1 review over Hotel Ibis Lübeck in het Nederlands

“Goed voor 1 nacht!”

Johan, 1-5-2011

Wij waren er 3 nachten voor een cititrip naar Lübeck. Dat raad ik echter niemand aan omdat het hotel te ver van het centrum ligt. Alles was typisch Ibis, dus echt gezellig was het er niet (saaie bar s'avonds). De kamers waren ok doch hadden een likje verf en nieuw tapijt nodig. Het personeel op een enkele na was vriendelijk. De ondergrondse parkeergarage was betaalbaar (5,5 euro p/n) alleen het steeds vooral bij Accorhotels te betalen wlan (wifi) werkte slecht bij momenten. Ik vraag mij echt af of het nog wel normaal is om in deze tijd reizigers en zakenmensen veel te laten laten betalen voor deze onmisbare dienst. Ohja, vergeet ook geen oorstoppen want in onze kamer was er een constant licht zoemend geluid (ook met uitgeschakelde airco). Dus goed om als doorreishotel te gebruiken maar niet voor enkele dagen.
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Lübeck in Lübeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Lübeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Lübeck scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.