Hotel Excelsior ***

Excelsior

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Excelsior bij:

2 reviews over Hotel Excelsior in het Nederlands

Schoon hotel nabij oude stadskern

Robert, 20-10-2013

Hotel Excelsior ligt op ca 500 m. van de oude stadskern van Lübeck.

Onze kamer was zeer schoon en netjes ingericht. Dat gold ook voor de badkamer, alles glom.

We boekten een arrangement met o.a. deelname aan een stadswandeling, eten in 4-sterren restaurant Lachswehr (op plm. een km afstand, zeer exclusief), bezoek aan wijnhandel Von Melle met gratis twee flessen wijn en koffie met gebak bij marsepeinwinkel Niederegger.

Onze kamer lag aan de achterzijde. Voor het uitzicht niet gunstig, maar voor het stadslawaai wel, daar was vrijwel niets van te horen, zelfs niet met geopende ramen.

Het ontbijt was wat Duitsers "besonders reichhaltig" noemen, zeer compleet met verschillende broodjes, gebakken ei met spek, yoghurt, kwark, vruchten, muesli en meer lekkers. Een feest waarmee je de dag goed begint.

Wegens omstandigheden moesten we onze reis een paar weken uitstellen, dat was geen enkel probleem. Sterker: tot een dag van tevoren kon de kamer nog geannuleerd worden.

Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in oktober 2013

Aanrader

rtvd, 4-8-2012

Hotel Excelsior is een uitstekend (familie) hotel in Lübeck. Het hotel ligt tegenover het bus- en trein-station. Wij hebben daar geen last van gehad; de kamers zijn prima geïsoleerd. In 5 minuten ben je lopend bij het Holsten Tor. De kamers zijn zeer schoon en voorzien van airco. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van uistekende kwaliteit. Vriendelijk personeel. Alleen het aantal (gratis) parkeerplaatsen voor het hotel is beperkt. Er is ook een (kleine) parkeergarage tegen betaling. Kom je wat later aan dan moet je elders naar een plek op zoek. Maar alles bij elkaar een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excelsior in Lübeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Excelsior scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: