Hotel Berliner Hof ***

Berliner Hof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Berliner Hof bij:

1 review over Hotel Berliner Hof in het Nederlands

Prima

S. Vanhauten-Linders, 29-7-2010

Keurig hotel met verschillende soorten kamers van zeer basic tot pas opgeknapt en modern. Wij hadden gekozen voor een kamer die nog niet was opgeknapt. De kamer was ruim met groot bed en zitje. Kamer en badkamer waren zeer schoon. Ons uitzicht vanuit de kamer was minder. We keken uit op een kleine binnenplaats van het hotel. Maar dat is logisch, de duurdere kamers met het mooiste uitzicht worden natuurlijk het eerst vernieuwd. Prijs/kwaliteit verhouding was meer dan goed.

Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Alhoewel we hier maar 1 nacht hebben geslapen i.v.m. bootovertocht kregen we een hele leuke kerstkaart van het hotel. Uiteraard is dit om klanten te binden, maar het is ze gelukt: binnenkort weer een nachtje Berliner Hof voordat we naar Noorwegen gaan.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berliner Hof in Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berliner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berliner Hof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: