Hotel Gasthof Handewitt

Gasthof Handewitt
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Handewitt bij:

2 reviews over Hotel Gasthof Handewitt in het Nederlands

Superfijn hotel

Fam. P.J. Jansen, 21-9-2017

Niets om aan te merken. Een hartelijk ontvangst en de koffer werd overgenomen en naar onze kamers gebracht die superschoon was en uitstekende bedden had. In het restaurant konden we heerlijk genieten en hebben daar echt ontzettend lekker gegeten. Alles vers bereid.Komen hier zeker nog eens terug als we weer op doorreis zijn.
Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel!

Gerard, 28-9-2012

Prima hotel als je een overnachting zoekt voor de doorreis naar Scandinavië, of terug richting Nederland.

Wij hadden een kamer in de naast gelegen nieuwbouw, zag er prima uit met een kleine keuken. Het eten en de service waren goed, en aan de gastvrij mankeerde ook niets. En dat alles voor een prima prijs. wij waren met z'n 2-en € 135,-- kwijt, incl. diner, drankjes (vooraf, tijdens en achteraf) en kamer + ontbijt.

We gaan zeker nog een keer terug als we die kant op reizen!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Handewitt in Handewitt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Handewitt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Handewitt scoort een 8.78 uit 10 op basis van 2 reviews.