Hotel Xenia

Xenia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xenia bij:

2 reviews over Hotel Xenia in het Nederlands

Ruime kamers, gastvrij ontvangst

Mathijs, 8-8-2016

Zeer gastvrije en vriendelijk personeel. Ruime, schone kamer met redelijke wifi ontvangst. Lekker en uitgebreid ontbijt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Erg gastvrij

A, 26-8-2011

Op de terugreis van onze vakantie in Noorwegen hebben we in dit hotel overnacht. We waren eigenlijk op zoek naar een ander hotel, maar konden die niet vinden.

Toen we binnen kwamen werden we direct heel vriendelijk ontvangen en we mochten eerst de kamer bekijken. Daarna werden we in het aangrenzende restaurant (zelfde eigenaar) aan een tafel gezet om te eten. Het inchecken kon daarna wel.

De kamer was heel erg netjes en de douche was heerlijk! Voor zover ik kon zien was het sanitair net vervangen, en anders werd het heel goed onderhouden.

Het ontbijt was niet overdreven uitgebreid maar genoeg voor een voldaan gevoel.

De overnachting kostte 95 euro voor twee personen (incl ontbijt) wat volgens de hoteleigenaar één van de laagste prijzen in de buurt was.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xenia in Flensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xenia scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.