Hotel Ibis Budget Flensburg City

Hotel Ibis Budget Flensburg City
Ibis Budget Flensburg City
5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Budget Flensburg City bij:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Flensburg City in het Nederlands

Goed overnachtingshotel

piet, 23-8-2009

Wij vonden dit: Een goed overnachtingshotel voor onze reis naar noorwegen.Efficient,in een kleine eenvoudige uitvoering. Wij hebben de ramen dicht gelaten en de airco aan,waaardoor nauwelijks geluid van buiten.Voor die gene die niet te hoge eisen stelt is dit een goed overnachtigingshotel. De prijs per nacht is ook daarnaar.Het ontbijt is goed verzorgd, ook hier zijn de zitplaatsen eenvoudig. Parkeren kan bij karstad, waarvoor een eenmalige uitrit bij de receptie gekocht kan worden 6 euro. Het is leuk om de haven met eetgelegenheden te bezoeken
Gereisd met partner in augustus 2009

Eenvoudig maar efficient.

piet, 23-8-2009

Wij vonden dit: Een goed overnachtingshotel voor onze reis naar noorwegen.Efficient,in een kleine eenvoudige uitvoering. Wij hebben de ramen dicht gelaten en de airco aan,waaardoor nauwelijks geluid van buiten.Voor die gene die niet te hoge eisen stelt is dit een goed overnachtigingshotel. De prijs per nacht is ook daarnaar.Het ontbijt is goed verzorgt, ook hier zijn de zitplaatsen eenvoudig. Parkeren kan bij karstad, waarvoor een eenmalige uitrit bij de receptie gekocht kan worden 6 euro. Het is leuk om de haven met eetgelegenheden te bezoeken.
Gereisd met partner in augustus 2009

Goedkoop zeer simpel hotel!

PinkMe, 18-2-2009

In oktober hebben we 1 overnachting gehad in dit hotel.

Was een mega goedkoop hotel en dat moet je er ook van verwachten.

Bij binnenkomst moet je jezelf inchecken dmv een automaat en je creditcard. "receptie"is op bepaalde tijden open, al weten die ook niks.

Kamer was redelijk, harde bedden slechte kussens, heel stoffig in de kamer, wc en douche lijken op de wc's die je bij festivals ziet, klein vies wit hok. Ontbijt was heel simpel. kleine bakjes chocopasta en jam, inrichting niet om aan te zien, net een cafetaria. Wil je goedkoop 1 keer overnachten dan is dit hotel wat, anders zou ik verder zoeken.

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Flensburg City in Flensburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Flensburg City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Flensburg City scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.