Camping Eurocamping Zedano

5,5

7 reviews over Camping Eurocamping Zedano in het Nederlands

Prima plek

Andre, 11-8-2016

Mooie camping met een goede ligging, strand, promenade met diverse winkeltjes en terrasjes op loopafstand. Ook zeer geschikt voor de hond mooie stukjes strand gereserveerd voor de 4- voeter.

Wat ik jammer vond is dat wij een plaats hadden waar problemen waren met het afvoer van water, bij flinke regenbuien bleef er water in de voortent staan.

Verder prima, mooi toiletgebouw, camping met veel activiteiten en alles binnen loopafstand

Gereisd met partner in juli 2016

Heel veel vaste staanplaatsen

Dick, 7-8-2016

Het enige positieve van deze camping is wat mij betreft de ligging. Je bent echt binnen 5 minuten lopen op het strand. Maar de rest van de omgeving is absoluut oninteressant.

Het sanitair is redelijk netjes, maar je moet wel per douchebeurt betalen (en daar word je van tevoren niet echt goed op gewezen).

Voor de rest is het vooral een camping met echt heel veel vaste staanplaatsen, en dat zorgt toch voor een bepaalde sfeer.

Wij hadden een coco sweet gehuurd, maar deze was nog niet compleet opgebouwd: de luifel ontbrak en de ligstoelen. Door het personeel werd hier niet echt goed mee omgegaan. Er werd ons steeds beloofd dat de luifel elke dag kon komen, maar er werd geen toezegging gedaan over een korting o.i.d.

Eigenlijk had men ons meteen een ander aanbod moeten doen voor dezelfde prijs, maar nee, niets daarvan. Uiteindelijk werd er een parasol geleverd, maar dat is natuurlijk niet voldoende. Je wilt toch ook 's avonds buiten kunnen zitten en zonder luifel was dat niet echt mogelijk (vooral doordat het 's avonds wat winderig werd).

Uiteindelijk is de luifel helemaal niet geleverd en moesten we zelf vragen om een korting op de huurprijs. Met een zuinig gezicht kregen we uiteindelijk 10%. Dus het personeel krijgt van ons geen voldoende. Het meeste personeel was wel vriendelijk, maar de beheerster bepaald niet!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Redelijk, maar er zijn betere campings

jildaudijkstra, 8-8-2014

Wij hebben gekampeerd met tent op camping Zedano. Het was een last-minute-boeking en hadden geboekt op plaats T3. Dit was echt een gras-modderveld met molshopen en kuilen, overwoekerde struiken met brandnetels e.d. Het sanitairgebouw is prima, schoon. Helaas is er geen zwembadje voor de kinderen op de camping, maar de Oostzee is vlakbij. Het strand is mooi wit zand, echter wel net voor de kust kiezelsteentjes. Mooi helder water. Er is een snackpoint op de camping waar je wat snackjes kunt eten of afhalen (tot 19 uur, geen minuut later, want dan wordt je weggestuurd). Er is een speeltuintje met springkussen voor de kinderen en er is ook animatie (waren onze kinderen te klein voor). Wij vonden de sfeer niet heel prettig. Er was op een avond tot 4 uur herrie van muziek. Redelijke camping, maar wij zoeken toch liever een andere.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Dit nooit meer.

Femmy, 25-9-2012

We kwamen 's avonds aan en moesten de sleutel van onze huurcaravan in het restaurant ophalen. Daar konden ze ons niet vertellen waar de caravan stond. Na lang zoeken eindelijk gevonden. Toen we de deur openden kwam ons al een hele muffe walm tegemoet. Het stonk verschrikkelijk.

Gelukkig hoefden we er maar 1 nacht te slapen op doorreis. Op de site ziet het er allemaal heel netjes uit, maar ik denk dat de foto's zo'n 15 jaar oud zijn, toen de caravan nog niet zo vaak gebruikt was. We moesten de volgende dag ook nog € 30,-- schoonmaakkosten betalen en dat voor een caravan die al vies was bij aankomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

echte afrader, sanitair is vreselijk vies

Rob Pietjouw, 14-10-2009

Het sanitair op deze camping was zo vreselijk vies. Vreselijk bij ieder wc-bezoek die urinegeur te ruiken en letterlijk in de urine te staan met je slippers.

Tevens wordt er een hoop beloofd, zoals een ruimte met spelletje, welke er niet was en er zou veel animatie zijn, maar werd amper wat gedaan.

Vaak gehad dat je een douchemuntje erin gooit en vervolgens gewoon koud water blijft houden, zeer en zeer irritant 3 weken lang. De sloten van de deuren van de douches zaten continu vast met als gevolg dat de deur vaak opengaat.

Slagbomen waren defect en stonden gewoon 2 achtereenvolgende weken open, zodat eenieder erop kon rijden, waaronder jongeren om 04:00 s'nachts en dan over de camping racen.

Onbegrijplijk dat deze camping zoveel sterren heeft, aangezien de staat van alles in slechte staat is en er een hoop dingen niet aanwezig zijn, waarmee wel wordt geadverteerd.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

eens gezien maar nooit meer.

fam de Rijk, 26-7-2009

geboekt via touroperator, je denkt dan is het goed, alle vragen op de site ingevuld, bij aankomst camping bleek er van reservering geen sprake werden daarom achter op de camping onder de bomen "gedumpt" met als uitzicht verwaarloosde caravans nu zijn wij fietsers en dus niet vaak op de camping aanwezig, naar ons gevoel zijn ze niet geinteresseerd in losse kampeerders want het zijn allemaal seizoenplekken met hoge heggen eromheen. sanitair was wel schoon maar sterk verouderd en de douchemunten werkten vaak niet. de ligging aan het strand is wel mooi en de voorzieningen bij het strand zijn uitstekend en leuke boulevards. Op onze fietstochten wel mooie campings gezien met mooie plekken zoals bijv in Kraksdorf. Ons advies: mooie omgeving, fietspaden niet van topkwaliteit maar wel goed te doen, maar informeer goed naar een goede camping want ze zijn er wel.
    Gereisd met partner in juli 2009

nooit meer

fam van l, 25-7-2009

camping zedano in dahme is een erg verouderde camping met meer dan 90 % vaste plaatsen,met heel veel hoge heggen ertussen. erg ongezellig.

Ook het sanitair is erg verouderd,en heel vaak werken de muntjes voor het warme water niet!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eurocamping Zedano bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Zedano in Dahme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Zedano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping Zedano scoort een 5.47 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: