Vakantiepark Am Steghaus

Am Steghaus

• Onderkomen10,0

4 reviews over Vakantiepark Am Steghaus in het Nederlands

anneke en willem-jan kats, 4-8-2007

de gastvrouw en de gastheer maken het verblijf zo aangenaam dat je er eigenlijk wel wil blijven.

Er is veel te zien in de omgeving en het terras op het park is zeer gezellig de eigenaren nemen gerust tijd om gezellig mee te doen.

Ook zijn de huisjes toegangkelijk voor mindervaliden,dit is onze eigen ervaring,heb zelf een vrouw die rolstoel gebonden is.

dit vakantie park is zeker een aan rader en is zeker voor iedereen betaalbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

4-8-2007
  • Onderkomen10

ben er met mijn vrouw geweest die in een rolstoel zit,voor haar was het ook zeker toegangkelijk op een paar hobels en bobels na maar ja dat heb je in de bergen.

Wat wij als heel prettig hebben ervaren is dat we niet zo als op zoveel plaatsen als iets raars werden gezien.

de gastvrouw en gast heer hebben ons verblijf aangenaam gemaak en gaan zeker een keer terug er valt nog heel veeel te zien maar ook zeker voor de gast vrijheid.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Eikholt, 26-6-2007

Rustig gelegen in prachtige omgeving. Huisjes eenvoudig, schoon en ruim. Vriendelijk personeel. Nederlandse eigenaren. Zschopau is een vriendelijk, mooi stadje met een schitterend kasteel. Chemnitz (15 km.) Dresden (zéér de moeite waard) en Praag (met de bus) goed bereikbaar. Vele mooie kastelen met interessante musea. Geweldig wandelgebied. Goed en goedkoop eten en drinken. Vanuit Nederland 600 á 700 km., dus heel goed te doen, ook voor een week. Wij gaan in ieder geval vaker terug naar dit deel van Duitsland. Waarschijnlijk nog dit jaar.
Gereisd met partner in juni 2007

h.j. sanders, 7-6-2007

klein intiem vakantieparkje (12 woningen) eigenaar doet er alles aan om het een ieder naar zijn zin te maken. Voelt als "thuis". Uitstekende atmosfeer, zeker 's avonds op het terras
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Am Steghaus in Zschopau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Am Steghaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Am Steghaus scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.