Vakantiepark Fierenpark Hohe Reuth ***

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fierenpark Hohe Reuth bij:

1 review over Vakantiepark Fierenpark Hohe Reuth in het Nederlands

Leuk vakantiepark in spookachtige omgeving

Harald, 9-5-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hebben ons een week vermaakt in dit vakantiepark in de meivakantie. Heeft alles om een vakantie geslaagd te maken: redelijk goede hotelkamers, een subtropisch zwembad, een spellencentrum (tafeltennis, pool, kegelen, tafelvoetbal, en nog veel meer) en last but not least een uitgebreid HP buffet in de ochtend en in de avond. Heerlijk ontspannen, lekker gegeten (veel keuze, elke dag anders). Het enige wat tegenviel (let wel: we zijn hier dus in mei geweest) was de directe omgeving van het hotel: het dorpje Schoeneck. Dit kwam bij ons doods, bijna spookachtig over. We vroegen ons af: waar is iedereen? Kan te maken hebben dat leeftijd van inwoners (overigens ook van meeste hotelgasten) aan de hoge kant was. We hebben heel wat rollators gezien. Kan in de winter absoluut anders zijn, maar in de meivakantie is het hier bijzonder rustig. Kom je om te rodelen, cultuur, een dagje Tsjechie, een pretpark, een boottocht e.d. weet dan dat je minimaal 45 minuten tot 2 uur enkele reis in de auto zit
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Fierenpark Hohe Reuth in Schöneck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Fierenpark Hohe Reuth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Fierenpark Hohe Reuth scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.