Camping Tonschächte

6,5

2 reviews over Camping Tonschächte in het Nederlands

oost-Duitse camping

Jelle Westerop, 30-6-2009

De camping is voorzien van de meeste basiszaken, maar verwacht geen warme ontvangst. Het is eigenlijk een vakantieoord met veel huisjes langs zandpaden. De campingbazin vertelt na vooruitbetaling dat het tentenveldje wel eens onderloopt bij zware regen. Dan moet je er niet zijn. De kiosk was gesloten toen wij er waren. Pas in de loop van juli zou dit houten huisje open gaan. Verder kost de (warme) douche 50 eurocent per 2 minuten. Na 2 minuten houdt de straal ermee op en moet je 3 minuten wachten voordat er weer een muntje in kan.
Gereisd met vrienden in juni 2009

oost-Duitse mentaliteit

Jelle Westerop, 30-6-2009

Deze camping heeft alle basisvoorzieningen maar verwacht geen warme ontvangst. De campingbazin vertelt na vooruitbetaling dat het tentenveldje wel eens onderloopt bij zware regen. Dan moet je er niet komen. Het terrein is slecht verlicht (bosrijk) met alleen maar zandpaden. Het is eigenlijk vooral een vakantiehuisjescamping.

De douche kost 50 cent voor 2 minuten, na die 2 minuten houdt de straal op. Na 3 minuten kleumen kan er pas weer een muntje in.

Toen wij er waren was de 'kiosk' gesloten, die ging pas in juli open.

Bij Café Becker (Konditorei inclusief restaurant) in Niesky konden we lekker eten. De bakkerijvrouw was gelukkig toeschietelijk met geldwisselen zodat we de volgende dag toch nog 'normaal' konden douchen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tonschächte in Niesky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tonschächte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tonschächte scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.