Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf ****

Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf
Minicamping MiO Made in Ottendorf
8,5

25 reviews over Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf in het Nederlands

Prachtige plek met geweldig sanitair!

Linda, 10-8-2016

Wat een mooie camping met vriendelijke ontvansr en geweldig sanitair!
Gereisd met partner in januari 2016

Vriendelijk en gemoedelijke camping

Sylvie Vd Ende, 7-8-2016

Ligt heel centraal tussen mooie steden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mark, 17-7-2016

In de maand juni was het erg rustig op de camping. Het is een kleine camping maar wel een rustige camping waardoor je lekker tot rust kan komen. Je kan leuk naar steden toe zoals Dresden en Chemnitz. De eigenaren waren heel erg vriendelijk en leuk. Een van de eigenaren kookt met mijn lekkere gerechten. Ze spreken Nederlands maar ook Duits. Voor ons is het weer de moeite waard om weer hier terug te keren.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Klein én fijn

Mark en Floor, 16-8-2015

Kleinschalig, rustig en mooi gelegen tussen de fruitbomen met voldoende ruimte om een geschikte kampeerplek te vinden. Gastheer en gastvrouw geven een welkom gevoel en schotelen desgewenst prima maaltijden voor. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Vanuit de camping zijn er talloze mogelijkheden om de omgeving te verkennen (zwemmen, wandelen, bezoek aan Dresden of omliggende dorpen).
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie uitvalsbasis voor Dresden en Leipzig.

F.Belien, 3-6-2015

Toen wij aankwamen kwam het geheel erg onverzorgd over ivm het hoge gras. De faciliteiten zijn echter prima. Wel jammer dat de WIFI, waar we 7,50 voor 5 dagen voor betaalden de meeste tijd geen signaal gaf. Voor ons was 5 dagen voldoende, omdat fietsen hiervandaan niet prettig,cq gevaarlijk is.
Gereisd met partner in mei 2015

Teleurstellend zeker de prijs

Fam. Smeenk, 29-9-2014

Ook wij weten dat smaken verschillen, maar deze camping vonden wij, na een lange reis, een behoorlijke tegenvaller. Wij kregen zelf het gevoel dat het "Eetatelier" voor veel belangrijker was. De camping zelf ligt aan een doodlopende weg, maar is voor iedereen vrij toegankelijk. Er is geen hek/slagboom o.i.d.! Wij stonden er alleen en hebben ons niet erg prettig gevoeld v.w.b. veiligheid en dit zeker s' nachts. Niet alles was kommer en kwel, het sanitair is prima en i.v.m. ziekte van mijn vrouw, hadden zij nog een kleine (gratis) maaltijd voor ons. Wij hadden deze camping uitgezocht via de MCC kaart van uitgeverij, die deze camping aanbied voor 16 euro. Dit hadden wij bij aankomst gemeld op het invulfomulier. Bij het afrekenen moesten wij echter 22 euro betalen. Deze zogenaamde fraaiste camping van 2010 (Anwb) met zijn idyllisch ligging (vlak naast een melkveebedrijf met bijbehorende luchten), was voor ons een behoorlijke tegenvaller en een duur klein weekje kamperen.
Gereisd met partner in september 2014

Super camping!

Dorinda Dekker, 4-9-2014

MiO is een rustige camping met zeer verzorgde en ruime plekken, eventueel met water en stroom. Sanitair is prachtig en was boven verwachting ruim en schoon. Doordat de camping op een heuvel ligt, met weinig bomen, geeft dit een heel ruimtelijk gevoel. We kregen een heel warm welkom en konden altijd bij Birgit of Stan terecht voor informatie.

De camping is een echte aanrader en we hebben met veel plezier drie weken bij MiO gekampeerd.

Stan en Birgit, bedankt!

Gereisd met partner in augustus 2014

mooie camping zeker voor herhaling

miedema_kwartet, 1-9-2014

mooie rustige camping .mooie omgeving.

en dan stan die voor het eten zorgt.

Gereisd met partner in augustus 2014

Een plek om te ontspannen

Jan, 17-8-2014

Heerlijke camping, rustig, ruim. En de beheerders - die Nederlands spreken - ontvangen je zeer gastvrij. Het is een heerlijke plek voor wandelingen of stedenbezoeken (Dresden, Zwickau, Leipzig of Praag bijvoorbeeld).
Gereisd met partner in juli 2014

Uitstekend !!

richard stolwijk, 28-7-2014

Voor het eerst naar deze ( kleine-) camping geweest. Een geweldige vakantie gehad! Niet alleen de sfeer en gastvrijheid van de eigenaren, maar zeker ook de ligging in dit gebied:

Wanneer je houdt van:

- Natuur;

- Steden; ( o.a. Leipzig/Berlijn/ Dresden)

- Fietsen;

- Cultuur

- Historie;

- wandelen

-etc.

dan is deze camping hier uitermate geschikt voor. Sanitair: Uitstekend!

Kook-vaardigheden eigenaar: Heerlijk en zeer gezellig met wat andere gasten aan een lange tafel.

De camping is ons zo goed bevallen, dat we overwegen om er volgend jaar weer naar toe te gaan!

Birgit en Stan: Nogmaals dank voor onze fijne tijd bij jullie

Groet Richard en Jose / Emmeloord

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf in Lichtenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf scoort een 8.5 uit 10 op basis van 28 reviews.